Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koiranraapimajäljet ovissa

Vierailija
26.09.2010 |

Meillä siis vilkas pikkuterrieri joka raapinut puiset eteisen kaapin ovet ihan kamalan näköisiksi.Tietääkö joku, onko jotain hoitoainetta jolla voisi vähän noita naarmuja samalla peittää?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi vähän varmaan hioa ja sitten käsitellä pinta uudelleen.Jos kovin syviä naamuja on,saattaa kaivata myös puukittiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla