Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun on vaikea uskoa, että kukaan nuori mies tosissaan haluais itseään 10-15 vuotta vanhempaa

Vierailija
25.09.2010 |

naista, kun voi saada itsensä ikäisen tai nuoremmankin. Taitaa tää puuma-juttu olla vain muotijuttu, legenda, jolla ei todellisuuspohjaa. Miksi joku nuori mies haluaisi naisen, joka elähtänyt ja parhaat päivänstä ohittanut?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yli nelikymppiset eivät ole elähtäneitä.

Luonteet jos osuvat yksiin, niin ei siinä syntymävvuotta kysellä.

Vierailija
2/28 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kiva näitä seksiniksejä opetella riipputissin kanssa =/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun itsetuntoa nahistaa kun joku vanhempi saa nuorelta kyytiä?

Vaikka joku olisi "parhaat päivänsä" jo nähnyt niin joku saattaa silti ihastua. Minkä sille voi?

Ps. Se on nuorimies -ei nuori mies.

Vierailija
4/28 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan!

Eräillä seksielämä kun ei lopu siihen mihin suuntaan nännit sojottaa. Sinulla taisi jo loppua?

Vierailija
5/28 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissä on pariskunta joka aloitti seukkaa,aan joskus 80-luvulla. Nainen 13v vanhempi.

Vierailija
6/28 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän vanhemmat naiset on hieman eri luokkaa. Kokemusta elämästä, seksistä, kaikesta.

Nuoret on mitä on. Kiukkuisia, mustasukkaisia, kokemattomia, ailahtelevaisia,,,,

Vierailija
7/28 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaalin takia aina.

yleensä seurustellessa alle 20 vuotiaiden kanssa, saa tinkiä päivänselvistä asioista kuten suuseksistä ja peppuseksistä.

Ei sitä jaksa. Muutoinkin ne parikymppisten jutut on niin lapsellista kuultavaa, eikä edes saa perusanaalia.

Olen itse 21 ja seurustelen 37 vuotiaan rouvan kanssa. Hänellä on 3 lasta ja mies, joka ei osaa tyydyttää häntä. Olen palavasti rakastunut ja tahdon daddyksi.

Aikaisemmat parisuhteet ovat kaatuneet suuseksin ja peppuseksin vaateisiin. Kumppanini eivät ole olleet tarpeeksi kokeineita! Itse aloitin seksin harrastamisen jo 13 vuotiaana ja kumppaneita on kertynyt yli 60 kpl.

Olen panomies i know. Älkää tuomitko minua, tahdon vain rakkautta koko mittakaavassa.

T: Täydellinen niljake

Vierailija
8/28 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole normaalia haluta äitinsä ikäistä kumppanikseen, eikä tosiaan ole normaalia, jos 40+ nainen haluaa jonkun pojan miehekseen.

Noissa tapauksissa molemmilla on identiteettiongelmia, eikä siitä hyvä seuraa.

Tutkittuahan on, että suunnilleen samanikäisen kumppanin kanssa liitot kestävät pisimpään ja ovat tiiviimpiä. Tosin joku 10 vuotta puoleen tai toiseen ei välttämättä ole paha, mutta 20 vuotta on jo molempiin suuntiin kyseenalaista mielenterveyden kannalta.

Vierailija
9/28 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa kauniita naisia, ikä ei ole mikään itseisarvo, en tiedä kyllä ketään miestä joka ei voisi kiinnostua itseään vanhemmasta (jopa 10 vuotta ja ylöspäin) kauniista ja muutoinkin viehättävästä naisesta? Ehkä hieman vähemmän kauniimpien vanhempien henkilöiden on kateuksissaan tätä toki vaikea uskoa mutta näin se vaan on

Vierailija
10/28 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on kaksi lasta. En tunne itseäni puumaksi.

Vierailija
11/28 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen oli normaalia hankkia itselleen 20v vanhempi patu. Hirveää. Sitten seuraava aikakausi antoi mahdollisuuden saada noin 8 vuotta vanhempaa patua.

Nyt nainen saa vihdoinkin valita ihan minkä ikäisen miehen haluaa. Omien halujensa pohjalta. Voi olla 16 vuotias melkein valmis aviomies, vähän vielä opetettavissa oleva. Tai notkea lihaksikas parikymppinen jantteri, joka puksuttaa illat pitkät 7 vuoden kokemuksella ja koulujen seksiuaalivalistuksen kurssien kokemuksella.

Kaikki on mahdollista naisen koulutuksen takia. Nainen on nyt yhdenvertainen miehen kanssa. Nainen saa nuoresta komeasta miehestä seksikkään kotiorjan ja koti-isän lapselleen. Ura kannattaa.

T: Uranainen

Vierailija
12/28 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen oli normaalia hankkia itselleen 20v vanhempi patu. Hirveää. Sitten seuraava aikakausi antoi mahdollisuuden saada noin 8 vuotta vanhempaa patua.

Nyt nainen saa vihdoinkin valita ihan minkä ikäisen miehen haluaa. Omien halujensa pohjalta. Voi olla 16 vuotias melkein valmis aviomies, vähän vielä opetettavissa oleva. Tai notkea lihaksikas parikymppinen jantteri, joka puksuttaa illat pitkät 7 vuoden kokemuksella ja koulujen seksiuaalivalistuksen kurssien kokemuksella.

Kaikki on mahdollista naisen koulutuksen takia. Nainen on nyt yhdenvertainen miehen kanssa. Nainen saa nuoresta komeasta miehestä seksikkään kotiorjan ja koti-isän lapselleen. Ura kannattaa.

T: Uranainen

Ja jos ihan rehellisiä ollaan niin ei ne "charmantit" vanhemmat herrasmiehetkään mitään unelmaukkoja ulkoisesti ole, pallit roikkuu, seisokki on huono, vararengasta löytyy, tukka lähtee jne jne. Miksi vanhempi nainen olisi yhtään sen huonompi vaihtoehto?

Vierailija
13/28 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Aon 23 vuotias "kotiorja" ja "koti-isä".

Seksikäs pakkaus. Hitsaaja ja nyt työttömänä. Tuon leivän perheelle ja mieheni hoitaa lastamme, tai on hoitanut jo 2 vuotta. Vaatimukseni on vielä vuosi. Mielestäni 3 vuotias on sopivan ikäinen hoitoon.

Nautin tilanteesta. Toki katselen myös muita miehiä, kotona on yksi lortto ja sielä pysyy. Nainen kykenee samaan mihin mieskin. Pitää valita vain sopivat kohteet. Ja raha ratkaisee tässä maailmassa. Kannatti opiskella!

Vierailija
14/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. Madonna, Demi Moore, Cher,Susan Sarandon, Mariah Carey, Daryl Hannah, Chrissie Hynde, Raquel Welch ,Brigitte Nielsen ,Janice Dickinson,

Elizabeth Taylor, Ivana Trump, Joan Collins,Gina Lollobrigida . Eli Puumat on IN!

Vierailija
15/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15 vuotta ikäeroa on vielä pieni;) Yllä olevista naisista jotkut seurustelevat yli 30 vuotta nuoremman miehen kanssa!

Vierailija
16/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin 70v, herra jumala eihän sen ikäisellä enää edes seiso ja kusella juoksee vartin välein kun eturauhasta vaivaa. Tosin tuntemani 30v ovat aika lapsellisia jos niitä muuhun kuin seksiin käyttäisi.

Vierailija
17/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniiksi kehuttu nainen. Parin kuukauden välein käyn Hgin yöelämässä ja täytyy todeta, että kyllä niitä nuoria poikia saa hätyytellä pois. Olen kuullut, että se on se positiivinen olemus ja iloinen ilme kasvoilla, suora ryhti ja rento asenne, jotka vetävät kuulemma puoleensa.

Mulla on mies kotona, joka on mua 3 v nuorempi (iiik!) ja jonka kanssa rakastemme ja arvostamme toisiamme ihan älyttömästi vuosien jälkeen. Eli panoseuraa en tosiaankaan haikaile baareissa vaan rentoa seurustelua tyttökavereiden kanssa :-) Tässä iässä täytyy kyllä myöntää, että tottakai se hivelee itsetuntoa, että "markkina-arvo" on vielä ihan käypä ;-D

Vierailija
18/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinut seksuaalisuutensa kanssa - toisin kuin nuoremmat kanssasisarensa.

Nuoret miehet tietävät tämän ; D

Vierailija
19/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua vastaan kadulla kävelee nainen niin mistä osaat sanoa onko ikää 30, 35, 40 vai 45?

Koska se on ryppynen? :D

Minkä ikänen nainen ei ole kaunis ja viehättävä?

Vierailija
20/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua miksi...

Ja yksi nuori sukulaismies lähtee aina vanhempien naisten matkaan.

Hakevatkohan äiti-roolista kumppania. Tai vaan varakkaampaa ja varattua petikumppania?

Kyyninen olen. Itse tekisi mieleni aina nauraa päin naamaa ja sanoa "pikkupojille" suorat sanat.