Konsernitp-taitoisen kirjanpitäjän palkka etelä- ja keskisuomessa
Siinäpä se tulikin. Mietiskelen että paljonko konsernitilinpäätöstaitoisen kirjanpitäjän palkka on, saako siitä jotakin lisäkorvausta?
Lapissa ei saa, ei ainakaan täällä meidän toimistossa... Vuosittaiset palkkaneuvottelut on tulossa ja ajattelin että olisiko tässä mahdollisuus palkankorotukseen.
Kommentit (11)
vain konsernitilinpäätöstä, enkä tilitoimistossa vaan konsernin talousosastolla.
Palkka mulla on 3900 e/kk. Mielestäni saisi olla korkeampikin, vähään aikaan ei ole tullut kuin indeksikorotuksia. Koulutus on KTM.
Raottakaa vähän salaisuuden verhoa
t. AP
en mä kyllä osaa sanoa, mun palkka on 2500 e/kk, mutta en osaa konsernitilinpäätöstä. En usko, että niillä meidän tilitoimistossa on kyllä yhtään sen enemmän, jotka osaavat. Mulla on sitten taas puolestani muita asioita, jotka hallitsen kollegoja paremmin.
Paljonko sulla sitten on palkka ap?
Palkka on 1800 €/kk:ssa + puhelinetu. Kaiholla katselen aina etelän palkkataulukoita mutta näillä mennään...
t. Ap
ainakin 2500 egee. Ja muista perustelut.
Lukijoita ketjussa kuitenkin on ja toivoisin oikeasti lisää vastauksia
t. AP
Siihen kuuluu myös mm järjestelmien ylläpitoa ja kehittämistä, sekä pääkäyttäjätehtäviä isossa konsernissa. En edes vastaa yksin konsernitilinpäätöksessä vaan teen sen yhdessä toisten kanssa. Palkka 3400 ja työpaikka Helsingin ydinkeskustassa... HUOM! EI siis tilitoimisto!
konsernitason tilihommia, tienaa lähes 50 000 euroa vuodessa. Mut on kyllä töissä menestyneessä isossa yhtiössä et varmaan saa jotain bonareitakin tms
Kunhan saan lapset opiskelemaan niin taidan lähteä perässä sinne etelään!
t. Ap
t. Ap