Miten on mahdollista että itse olen vuodesta toiseen sinkkuna, ja siskollani on avioliiton ulkopuolinen suhde???
Siis hän saa kaksi miestä kerralla, itse en meinaa päästä edes toisille treffeille kenenkään kanssa. Tasan ei mene nallekarkit.
Kommentit (28)
Siten, että hän uskaltaa elää ja sinä väniset elämäsi hukkaan somessa.
Pelkuri kuolee tuhat kertaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Onko siskosi kauniimpi? Nuorempi? Hoikempi?
Hän on minua vanhempi ja ei ole edes hoikka. Apua, kamalaa sanoa näin. No on sisko kyllä todella kaunis kasvoiltaan. Ja jotenkin avoin, mutta ei tyhmällä tavalla vaan... En osaa selittää.
Tämä meni minulla jotenkin syvälle itsetuntoon nyt vaikka ei pitäisi vertailla 😔😔 Ap
Vierailija kirjoitti:
Siten, että hän uskaltaa elää ja sinä väniset elämäsi hukkaan somessa.
Pelkuri kuolee tuhat kertaa jne.
Niin onko se elämistä että pettää miestään? Aina hän on ollut rohkeampi, sitä en kiellä. Ap
Ei se rohkeudesta ole kiinni vaan röyhkeydestä.
Sitten voi olla myös ihan sellainen biologinen juttu kuin feromonit. Toisilla niitä on niin yli tarpeenkin niin että vetävät puoleensa automaattisesti toista sukupuolta, ja niin kumppaneita löytyy paljon helpommin.
Mulla on samanlainen sisko, se ei ole koskaan ollut yksin siitä asti kun 13-vuotiaana karkasi kotoa tansseihin ja heti kun vain pääsi sisään niin baareihin. Ei auttanut vanhempien kielto. Ja aina sillä kävi flaksi.
Mulla taas ei. Kerran olin suhteessa noin puoli vuotta. Nykyisen mieheni kanssa olen ollut yksissä 30 v.
Siskollani on kakkosavioliitto meneillään - saas nähdä kestääkö, vai vaihtaako vielä kerran. On suoranainen miestennielijä, että ei varmaan koskaan jatkossakaan ole yksin viikkoa kauempaa.
Uskon itse noihin feromoneihin, kun ulkonäöltämme olemme samaa tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on minua vanhempi ja ei ole edes hoikka. Apua, kamalaa sanoa näin. No on sisko kyllä todella kaunis kasvoiltaan. Ja jotenkin avoin, mutta ei tyhmällä tavalla vaan... En osaa selittää.
Tämä meni minulla jotenkin syvälle itsetuntoon nyt vaikka ei pitäisi vertailla 😔😔 Ap
Todella kauniit kasvot selittää tuon.
Olisit ehkä ennemmin paukkusi käyttänyt siihen että siskosi on moraalisesti ihan helvetin huono ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Olisit ehkä ennemmin paukkusi käyttänyt siihen että siskosi on moraalisesti ihan helvetin huono ihminen.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sisaresi on sitten se mukavapi ja hauskempi. Ihan vain parempaa seuraa kuin sinä.
Väniseekö hän vauva-palstalla?
Sähän tiedät että incelit tekee kaltaisekseen ja tänne on keskittynyt hyvin paljon naisia jotka ei saa edes toista naista.
No, onko ne siskon miehet sellaisia yksilöitä, jollaisen itse kelpuuttaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jotenkin avoin, mutta ei tyhmällä tavalla vaan... En osaa selittää.
Onko avoin myös takapuolelta? Olisiko tässä syy? Me miehet emme pidä sitä yhtään tyhmänä tapana.
Mulla oli täällä eilen ketju samasta aiheesta - tosin siltä kantilta, että käyn jatkuvasti treffeillä, vaikka olen naimisissa. Ketju luonnollisesti tuomittiin provoksi ja poistatettiin. Kyllä sellaista on.
Pettäjässä ei ole mitään ihailtavaa.
Pitäisikö minunkin harjoittaa katkeroitumis-harjoituksia esimerkiksi seuraavastii 9+ lukuaineiden keskiarvolla ammattikoulun valinnut veljeni asuu omassa talossaan vaimonsa ja lapsiensa kanssa ja ajelee vuoden 2024 mallin omalla diesell-sähkö'autollaan.. palkkansa noin 4000/ netto
Minä työtön, lapseton, ikisinkku tuplamaisteri vuokrayksiössäni aattelen, että onneksi linja-auto pysäkki ei ole kaukana ja kuinka on mukava kun ei ole autoakaan..
Sinun siskosi on kaunis ja hoikka kun taas sinä olet ruma,lihava ja ehkä mt ongelmainen tapaus?
Kerro siskosi miehelle niin hyvällä tuurilla saat siltä kostopanon ja siskosi menettää toisen leluistaan.