Mistä ihmeestä tietää, milloin tytön
kuukautiset alkaa? Kuulin, että viidesluokkalaisen tyttäreni luokkakaverilla ne oli alkaneet viime kesänä! Ja siis ko. tytöllä ei ole mainittavasti rintoja ja hän on ehkä 153cm pitkä. Olin aika järkyttynyt, koska olin ajatellut, ettei omalle aika kehittymättömän näköiselle tytölleni tuota rasitetta tulisi ihan vielä...
Kommentit (43)
Olen siis 11-vuotias ja painan 35kg ja pituutta päälle 153. Ahdistaa kun en tiedä oikeastaan mitään kuukautisista enkä uskalla pyytää äidiltä joten otin demin käyttöön. Voiko siis kuukautisten alkamisen tietää etukäteen, koska pidän koulussa aina valkoisia housuja tai vaaleita ja sitten minua aina kuumottaa tai ahdistaa et ne alkaa. Mitä teen?
Moi! Mää en oikeen tiiä mitä mun pitää tehdä mulla on pituutta 167,5 ja painoo 63kiloo ja mulla on kasvanu rinnat jonkun 2,3 vuotta ja nyt mulla on tullu ruskeita läikkiä pikkareihin ehkä 1 viikon ja 1 kerran vähä verta ja karvojakin tullu mun vatsa ja pillu on ollu tosi kipee ja en oikee tiiä mitä mun pitää tehdä ja oon 12 vuotias
Voi mennä monta vuottakin, että kuukautisista tulee säännölliset. Siksi kannattaa pitää suojia aina mukana, ettei satu vahinkoja.