Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan paino ei nouse tarpeeksi:(

Vierailija
04.10.2010 |

Vauva on kohta kuukauden ja paino ei tahdo nousta toivotulla tavalla. Kontrolleissa käyty kerran tai kaksi viikossa ja taas äsken sain kuulla tuomion: Vaaka näytti viikossa painoa tulleen 40g! Oli pitkä väli viimeisestä syömisestä ja rinaalla olemisen jälkeen oli lisää painoa tullut 60g. Vauva on kuitenkin tyytyväinen ja hyvin voivan näköinen, näin sanoi th.

Kenelläkään muulla samanlaisia kokemuksia?? Vaikka tämä vauva on jo kolmas lapseni, niin tilanne on ihan uusi ja pelottava:( Huolestuttaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidinmaidolla ei kasvanut

Vierailija
2/6 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä esikoisen kanssa juostiin vaa'assa viikoittain, kun ei mukamas paino noussu tarpeeks!

No, tyttö painoi vuoden ikäisenä 8,5kg ja on aina ollut pieni ja hoikka.

Mutta älykäs, liikunnalinen ja tyytväinen elämäänsä :)

Oli pari ekaa vuottaa todella huono syömään mitään.

Nyt on jo teini, ja on ihan normaalikokoinen tyttö. Ei siis mikään anorektikko, mutta ei mikään läski. Saman näköinen kun nuo teinitytöt nyt yleensä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun tyttö oli myös tosi kiukkuinen ja äkäinen, nälkäinen selvästi. Jos omasi on tyytyväinen, voitko ehkä tihentää vain imettämistä? Siis jos täysimetys on toiveesi. Muutenhan sillä ei ole niin väliä, hyvä lapsi tuli omastakin vaikka ei täysimetyksellä mentykään.

Ja älä sure, kyllä se siitä!

Vierailija
4/6 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitettu paljon pulauttaville lapsille. Siis kokeilu mielessä muutaman kerran päivässä tarjotaan sitä.

ap

Vierailija
5/6 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös paino nousi hitaasti ja neuvola hössötti, itse uskoin ja tiesin vauvan voivan hyvin, oli pirteä ja virkeä, nukkui myös hyvin. Vaikka ihan esikoinen kyseessä. Ja oikeassa olin.

Vierailija
6/6 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ei ole koskaan ilmaissut nälkää itkulla tai kärttyisyydellä, ei ilmeisesti jotenkin tunnista nälkää. Korvikkeella mentiin kun omalla maidolla ei kasvanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi