Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan vaihtopisteitä synnärille, kiitos!

Vierailija
17.09.2010 |

Miten olisi, jos sairaalssa voisi sen viidennen poikansa saanut äiti vaihtaa poikansa tyttövauvaan sen kolmannen tyttärensä saaneen äidin kanssa. Olisiko kysyntää? Pyörittelen tässä liike-ideaa päässäni.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin sillä erotuksella ideaasi, että minä haluaisin tumman mulattilapsen. Sukupuolella ei ole väliä. Saisiko myös mamut laittaa lapsiaan vaihtoon?

Vierailija
2/6 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa tollainen vaihtopiste toimisi paremmin. Rääkyvät kiukkupussit voisi vaihtaa kiltimpiin. Ai niin, mutta kukas hullu niitä rauhallisia vaihtaisi kiljukauloihin? Ääh... huono idis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuoli ei todellakaan olis mulle vaihtoperuste. Itse asiassa ei mikään ominaisuus.. sitä paitsi sain tällä viikolla kolmen poikani jälkeen oman pienen peikkoprinsessani :)

Vierailija
4/6 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vois lajitella sitten eri ryhmiin, niin vois sitten tilatessa jo ilmoittaa että. "siitä mykkien vihreäsilmäisten ryhmästä varaisin."

Hyvä liikeidea ap.

Vierailija
5/6 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää siihen sit semmonen, että sinne saa myös jättää vauvansa ilman että vaihtaa sitä mihinkään ja tietysti sitten niin että sieltä saa myös lapsettomat siten käudä hakemassa niitä jätettyjä!

Ei tarvis kenekään alkaa siihen hirveään paperisotaan mikä adoptioss aina on!:)

Vierailija
6/6 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää siihen sit semmonen, että sinne saa myös jättää vauvansa ilman että vaihtaa sitä mihinkään ja tietysti sitten niin että sieltä saa myös lapsettomat siten käudä hakemassa niitä jätettyjä!

Ei tarvis kenekään alkaa siihen hirveään paperisotaan mikä adoptioss aina on!:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä