Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa nämä ihmiset, jotka sanovat kirkain silmin, että jatkaisivat töissä vaikka voittaisivat

Vierailija
25.09.2010 |

pääpotin lotossa!! Ja en usko pätkääkään että kenenkään motivaatio riittäisi moiseen! Mieti, että jos tilillä tai sijoitettuna on vaikkap 4 miljoonaa niin varmaan kävisi töissä jonkun kuppasen 1500-4000 euron kk-palkan takia 8 tuntia päiväss. NO, ne on näitä ihmisiä, joilla joko ei ole muuta elämänsisältöä kuin työ tai jotka yrittävä olla ahkeran ihmisen maineesssa.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ä-lomalla olen nyt, eikä mitään haluja takasin työhön, ei mikään mun unelmajobi :)

Mut jotain "työtä" tekisin varmaan..vapaaehtoistyötä ainakin.

Vierailija
22/68 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän Jorma Ollila, Donald Trump sun muut tekevät edelleen töitä, vaikka varmasti voisivat vaikka sylkeä kattoon loppuikänsä? Ehkä sä olet työssä jota inhoat, mutta toiset ovat unelma- alallaan (en minä kylläkään). Sitäpaitsi joku 7 miljoonaa ei kauaa kestä jos ostaa heti viisitoista Ferraria ja matkustaa maailman ympäri joka vuosi. Eihän sillä saa kuin pari luksustaloakaan, ja sitten on taas mentävä töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten tulisi tekemään töitä. Jatkaisin kotiäitinä, sillä siinä kohtaa se ei ainakaan olisi rahasta kiinni, toisin kuin nyt.

Vierailija
24/68 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ä-lomalla olen nyt, eikä mitään haluja takasin työhön, ei mikään mun unelmajobi :)

Mut jotain "työtä" tekisin varmaan..vapaaehtoistyötä ainakin.

Juu, kyllä minäkin vapaaehtoistyötä voisin hyvinkin tehdä. SPR tai jakelisin ruokaa ruokajonossa jne. Se on kuitenkin vähän eri asia kuin palkkatyö, siitä saa henksiestikin jotain =)

Vierailija
25/68 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään työstäni, työkaverista ja yhteistyökumppaneista ja jopa asiakkaistakin. Menen maanantaiaamuisin ihan mielelläni töihin. Palkka on ihan keskitasoa, ylittää nipin napin 3000 euroa.

Jos voittaisin lotossa niin työ ei olisi ensimmäinen asia josta luopuisin. Siis varmasti vaihtaisin, jotkut lomarahat vuosittaisin ja pitäisin pidemmän kesäloman ja matkustelisimme enemmän. En kuitenkaan usko, että nauttisin 'vapaaherran' roolista täyspäiväisesti. Se on eläkeläisten elämää.

Vierailija
26/68 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa työtäni erityisopetuksessa. Koen tekeväni tärkeää työtä, eikä minun nytkään taloudellisista syistä tarvitsisi käydä pakosti töissä. Sen sijaa pääni takia työnteko on välttämättömyys. Kotiäitiys ei "riitä" minulle. Jos saisin lottovoiton, hakeutuisin huolettomammin jatko-opintoihin. Loma-aikoja minulla on jo nyt tarpeeksi reissaamiseen ym, joten varmaan matkustelisin enemmän ja ostaisin kallliimpia vaatteita ym ja isomman asunnon.

Vierailija
27/68 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voittaisin pääpotin. Tykkään työstäni. En tosin tekisi sitä 8 tuntia päivässä kaikki arjet, vaan vaikkapa kahtena päivänä viikossa.

Vierailija
28/68 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietenkään kukaan tee töitä enää sen parin tonnin takia, kun tilillä on muutama miljoona, mutta ei raha ole ainoa syy työntekoon. Minä teen työtä minkä koen tärkeäksi, se antaa minulle henkisesti paljon ja tulisin hulluksi jos minulla ei tätä työtä olisi. ja vaikka joka kuukausi tililleni tulee 1800e, niin rahan takia en työtä tee, sillä sain jo kahdeksan vuotta sitten sellaisen perinnön, että pelkästään silläkin tulisin hyvin toimeen.

Ei tietenkään kukaan sellainen jatkaisi töissä lottovoiton jälkeen, joka tekee vastenmielistä työtä ainoastaan että saisi rahaa.

Vierailija
29/68 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen tuomat aikuiset ihmiskontaktit?

Vierailija
30/68 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lottovoiton jälkeen, mitä teette työksenne?

Vierailija
31/68 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voittaisin pääpotin. Tykkään työstäni. En tosin tekisi sitä 8 tuntia päivässä kaikki arjet, vaan vaikkapa kahtena päivänä viikossa.

Vierailija
32/68 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voittaisin päävoiton niin en suinkaan olisi niin itsekäs että käyttäisin kaikki rahat omaan elämääni vaan lahjoittaisin hyväntekeväisyyteen ja sukulaisille, joten varmaan jäisin myös vanhaan työpaikkaani...

Vierailija
33/68 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen töissä kaupassa =)

Vierailija
34/68 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan varmasti jotain työtä tekisin. Luultavimmin perustaisin pienimuotoisen yrityksen. Olen juuri sen luontoinen ihminen, etten todellakaan kestäisi vaan pyöritellä peukaloita ja oleskella kotosalla.

Mies lopettaisi kyllä työt saman tien, eikä varmaan mitään tilalle keksisi.

Vierailija
35/68 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minä rikas miljonääri ajelen bemarillani pari kertaa viikossa jakelemaan leipää kaupungin köyhille. Tunnen itseni niin hyväksi ihmiseksi."

Vierailija
36/68 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin vapaaehtoisena ruuanjakajana ruokajonossa.

Vierailija
37/68 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässäni on paljon muutakin kuin työ ja en edes ole mitenkään erityisen ahkera... ainakaan kotitöissä! :D Mutta rakastan työtäni!!

En tosiaan väitä että voisin olla 100% varma siitä että jatkaisin työssäni. Toki mieli voi muuttua kun on paljon rahaa. Saan kuitenkin todella paljon tyydytystä työstäni eritysilasten kanssa. Palkka ei ole päätä huimaava, mutta en ole koskaan harkinnut alan vaihtoa. Luulen että jatakaisin työssäni vaikka voittaisinkin, saan työstäni paljon sellaista mitä en muualta elämässäni saa.

Vierailija
38/68 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen 6 tuntia päivässä, joten miksei? Pidän työstäni, se tuo rytmiä elämään. Olen myös jo ollut kotosalla yksin tekemättä mitään, rahaa on ollut kyllä silloinkin tolkuttomaan törsäämiseen asti, ja se ei ollut mukavaa pidemmän päälle. Työssä tapaa sentään ihmisiäkin ja se tuo oikeasti sisältöä elämään. En tee mitään perusliukuhihnatyötä myöskään, vaan luovempaa keskimääräistä paremmin palkattua työtä.

Vierailija
39/68 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa tekisin kotona, lapsi on jo sen verran iso ettei tarvitse minua. Puutarha kasvaa ilman että minä sitä aamusta iltaan kyttään.

Pitää ihmisellä olla ihan oma elämä päivisin, toisten aikuisten kanssa.

Vierailija
40/68 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois mahdollista.

Olen yh ja nauttisin kun saisin laittaa kotia ja siivota ja shoppailla, kuskata lapsia harrastuksiin ja tehdä ruokaa rauhassa,ilman jatkuvaa aikapulaa ja kiirettä.

Ehkä voisin palkata lastenhoitajan joskus, kun haluisin vapaata.

Mulla ei olisi tekemisen puutetta.

Nytkin on sata hommaa tekemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan