Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä merkkiset kestovaipat hyviä??

Vierailija
25.09.2010 |

Siinäpä se tulikin. Merkkejä on pajon ja en tiedä mitä kannattais ostaa. Harmittaa maksaa paljon, jos ovatkin huonoja..Suosittele ja perustellakin saa:)

Tänks!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kysymys on yhtä vaikea, kuin joku kysyisi palstalla, että "minkä merkkiset farkut mulle sopii?" Riippuu siis toooosi paljon lapsesta mikä sopii ja mikä ei.

Vierailija
2/5 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella paikkakunnalla toimii nykyisin kestovaippojen lainaamo, josta saa pikkurahalla (= muutama euro) lainata esim. viikoksi satsin monenmoisia ja -merkkisiä vaippoja. Sen avulla löytää helposti juuri omalle lapselle istuvat ja muutenkin sopivat vaippasysteemit.

Jos lainaamoa ei lähialueillanne ole tai et muuten vaan ole halukas sellaista kokeilemaan, uskallan suositella Fuzzi bunz -taskuvaippoja. Ne ovat helppokäyttöisiä, varmoja, pitkäikäisiä, melko edullisia ja istuvat monenmallisille vauvoille. Niitä liikkuu myös paljon käytettynä, joten pienelläkin rahalla saa muutaman kokeiluun. M-kokoisia on meillä ollut käytössä alle puolivuotiaasta vaippaiän loppuun asti. Ainoa

miinus on ulkomaisuus...

Minultakin joutaisi muutama vaippa kiertoon, mikäli kiinnostaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt vuoden vanhalla tytölläni moniakin vaippoja. Osa itse tehtyjä (tai jonkun itse tekemiä) osa kaupoista ostettuja, villavaippoja ja mitä kaikkea.

9kk ikään asti myllymuksujen taskuvaipat toimivat tytöllä tosi hyvin, mutta sitten jostain syystä alkoivat falskata reisistä vartissa/puolessa tunnissa. Varmaan tytön jalat kävivät liian hoikiksi, vähän apua sain kun kiristin lisää niitä reisikuminauhoja.

Bumgeniukset on aina pitäneet hirveän hyvin, mutta niissä taas se sisäpinnan kangas saa tytön takapuolen pidemmässä käytössä helottamaan.

Villahousut on minusta hankalat, koska kestää niin kamalan kauan kuivua pesun jälkeen ja pitäisi kuivata tasossa, joita meidän pienessä asunnossa ei oikein ole. Muutenkin tosi iso paketti tulee ja on sitten pakko käyttää tosi isoja bodyja.

Parhaat on tällä hetkellä fuzzi bums-merkkiset taskuvaipat, nyt m-koko paras.

Kuorivaippoja en itse tykkää käyttää, en tiedä miksi.

Kannattaa ostaa joku vaippa ja käyttää sitä pari viikkoa jotta näkee miten hyvin se pitää juuri sinun lapsellasi. Vaippalainaamosta saa myös semmoista pakettia missä monenlaisia vaippoja kokeiltavaksi.

Niille on kaikille käyttäjänsä, kokeilemalla löytyy teidän suosikit. kestovaippatouhu on minusta tosi hauskaa, ja omia lemppareita on kiva löytää ja ilahduttaa aina kun löytää jonkun kivan hienon. :)

Vierailija
4/5 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On bumgenius 3.0 yhdenkoon taskuvaippa.

Vierailija
5/5 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin suosittelisin siis bumgeniuksia ja fuzzeja, mutta mitään vaippaa ei kannata ostaa hirveää määrää etukäteen todetakseen ettei malli sovikaan omalle lapselle. Osta yksi/kaksi kumpaakin ja katso miten käy. Jotkut ovat esimerkiksi tosi herkkäihoisia ja ainoastaan kuivaliinaneulos käy ettei takapuoli aukea.

Yleensä silti nuo kaksi merkkiä on hyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi