Yökerho Helsingissä 30-40 vuotilaille?
Mikä olisi hyvä biletyspaikka Helsingissä aikuisille? Paikka jossa hyvää musaa, tanssia ja aikuisia komeita miehiä?
Tietoa kellään :)
Kommentit (19)
Hassua, mä olen 40 v nainen enkä koskaan ole miettinyt mikä paikka on minkäkin ikäisille. Menen minne mieli tekee, ihan sama minkä ikäisiä ne muut siellä on. Ryyppäämään ja tanssimaan minä sinne menen enkä ihmisiä katselemaan. Jos haluan panoseuraa, niin menen Milliklubille tai mummotunneliin. Niistä löytyy aina ja varmasti.
Teatteri tietysti, ihan klassikko... etenkin jos haet hyvin toimeentulevaa/varakasta seuraa. :) Naisten kesken siellä on tosin kova kilpailu ja kyttäys. Etenkin Vip-puolella on hyvä olla mukana joku henkilö, joka tietää "kuka on kukin" niissä piireissä. Esim. Kivilahden sisaruksia kannattaa suosiolla väistää niin hyvin kuin pystyy (älä missään nimessä mene lähellekään "heidän" pöytäänsä!), jos ei halua ongelmia itselleen. Pari muutakin nimeä voisin mainita, mutta en viitsi kun eivät ole sillai julkkiksia kuten Kivilahdet.
Molly Malonesissa on aina jotain livemusiikkia, ja siellä on mun mielestä aika laaja ikähaitari. Sitten voisi joku karaokepaikka olla kiva, isoroballa oli se yksi.. mikäs sen nimi nyt on. Se on aika leppoisa eikä sillälailla nolo kuin karaokepaikat yleensä. sitten miehiä on aika paljon on the rocksissa, jossa sit vähän synkempi musiikki.
Emt, oon aika pihalla noista nykyään.
kun viimeksi käynyt missään.
Ennen oli ainakin hesperia, storyville, kallessakin "vanhojen" puoli... ehkä mummotunnelin raflat?
Aikuiset naiset viihtyy esim mummotunnelissa, strotyvillessä ja pubeissa.
Jos insinöörimiehet kiinnostaa niin eikun kalleen!
hotelli Vantaan yökerho tai Helsinki Klubi
Valistakaa samalla mulle, mikä on mummotunneli, kiitos.
30v mies aikuinen...tyrsk..
Ehkä 50v :D
eikö se oo raffaello ja könig ja mikä michele siinä on, aleksanterinkadulta?
iih, tajusin just että tää ketju on alotettu mun esikoisen syntymäpäivänä enkä oo sen päivän jälkeen käynyt diskoilemassa!
http://www.matkaopaslehti.fi/artikkeli/9781/mummotunnelin-kesakausi-ava…
Olisko toi mummotunneli siis menomesta Helsingissä 30+ ikäisille?
Hä...mitä väistettävää Kivilahdissa on?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2010 klo 14:55"]
kokoisesta paikasta?
[/quote] Valitettavasti suurin osa yökerhoista on aivan kamalia. Siksi en niissä käykään. Käyn joskus klubeilla, esim Kaiku, Kuudes linja etc
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:28"]Hassua, mä olen 40 v nainen enkä koskaan ole miettinyt mikä paikka on minkäkin ikäisille. Menen minne mieli tekee, ihan sama minkä ikäisiä ne muut siellä on. Ryyppäämään ja tanssimaan minä sinne menen enkä ihmisiä katselemaan. Jos haluan panoseuraa, niin menen Milliklubille tai mummotunneliin. Niistä löytyy aina ja varmasti.
[/quote]
Pillua levälleen joka jätkälle, hyvä siitä tulee! Kyllä mamut tykkää kovasti jakorasiasta ravintolassa.
Minkälainen ikäjakauma on Apollossa? Entä Capital Clubissa?