Testaan kuinka kauan mieheni voi olla ilman seksiä ja tulen sitten tänne
ilmoittamaan, kuinka kauan tauko kesti. Minä olen yleensä meillä se, joka tekee aloitteet. Toivottavasti kuulette minusta pian :/ Laitan tämän aloituksen kirjanmerkkeihin talteen.
Kommentit (12)
ilman seksiä sinun kanssasi. Ethän voi tietää, onko sitä jonkun muun kanssa.
ap, jokos on ollut seksiä vai vieläkö on hiljaiseloa?
tsekstailua oli jo kaks kertaa! Parasta ikuna. Ei jaksanna mies kauaa olla iliman. ap.
tsekstailua oli jo kaks kertaa! Parasta ikuna. Ei jaksanna mies kauaa olla iliman. ap.
Vielä ei mitään kiinnostuksen merkkejä miehen puolelta. Toisaalta vasta muutama päivä mennyt, joten ei mitenkään yllättävää. Tässähän saattaa mennä vaikka kuinka kauan... ap
Meillä on mennyt jo 9kk ilman seksiä. :) Enkä oo ees raskaana, imetän kylläkin. Mahtavaa!
Meillä on mennyt jo 9kk ilman seksiä. :) Enkä oo ees raskaana, imetän kylläkin. Mahtavaa!
mitä mahtavaa tossa on?
Hirveä riita viime vkl miehen alkoholinkäytöstä.
Mies on muutenkin nuuka antamaan ) : Mulle kävis joka päivä - miehelle 1-2 viikossa.
Mutta nyt on tilanne, että tunteet ovat hukassa. Joten ei huvita. Menee varmaan 2-4 vkoa.
Raportoin ketjuusi ap.
"Maija"
mitä mahtavaa tossa on?
Se oli vähän sarkastinen "mahtavaa" kyllä... Mutta toisaalta ei mua tää tilanne haittaakaan, aika lailla ihan sama. Nykyään ei edes tee mieli kun olen tottunut tilanteeseen. Ehkä vähän jopa pelottaa se kun taas joskus pitäisi ruveta hommiin. Ehkä tää imetys on vienyt multa halut, ja ehkä myös miehen käytös osittain. Ihan sama.
t.9
Enää ei jaksa asiaa edes miettiä.