Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko tsekkiläisen Myyrän ja oletko etsinyt sitä myös lapselle?

Vierailija
24.09.2010 |

Niin, tunnetteko tsekkiläisen Myyrän? Tuon punanenäisen, ystävälliset silmät ja naurava suu sekä harmaa rintamus ja musta ruumis?

Itse pidän hänestä suuresti, mutta Myyrä-tuotteita on vain pahuksen vaikea löytää. Oletko kokenut samaa, eli mielellään olisit lapselle Myyrä-juttuja ostanut, mutta valitettavasti ilman on ollut oltava, kun ei ole löytynyt?

Mitäs muuten pidätte tästä pienestä neuvokkaasta punanenästä?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, kun kysyisi, tunteeko Peppi Pitkätossun.

Vierailija
2/41 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prahasta toimme Myyrä-tuotteita, siellä niitä myytiin vaikka mitä joka kadunkulmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lasten eka dvd:kin oli Myyrä. On myös Myyrä-kirjoja ja astioita huushollissamme. :)

Vierailija
4/41 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin sitä jo vanhemmille lapsille, jotka ovat nyt teinejä.

Vierailija
5/41 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhosin sitä jo pienenä.

Vierailija
6/41 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/41 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä joo tunnen ja olen yrittänyt metsästää erästä tarinaa lapsuudestani jonka vahvasti epäilen olevan juuri myyrästä. Eli myyrän kotimetsä kaadetaan ja tilalle rakennetaan kaupunki. Kaupungissa on puhallettavia elementtejä(???) Mä elävästi muistan tämän, mutta ikinä en ole aikuisiällä tuota löytänyt. Olenkin ruvennut epäilemään, että onkohan tuo nyt mielikuvitukseni tuote koko tarina. Sattuiksiko joku muistmaan?

Vierailija
8/41 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat 11- ja 8-v. Myyrää tulee parhaillaankin Juniori-kanavalta. Joskus muutamia vuosia sitten Kodin ykkösessä oli Myyrä-astioita, ei ole enää. Linnanmäeltä voitimme kerran Myyrä-pehmon. DVD:tä saa esim. Stokkalta. Minusta ne taustamusiikit on hauskoja, oikein näkee mielessään tsekkiläisen 70-luvun bändin poskipartoineen.

Vierailija
9/41 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä joo tunnen ja olen yrittänyt metsästää erästä tarinaa lapsuudestani jonka vahvasti epäilen olevan juuri myyrästä. Eli myyrän kotimetsä kaadetaan ja tilalle rakennetaan kaupunki. Kaupungissa on puhallettavia elementtejä(???) Mä elävästi muistan tämän, mutta ikinä en ole aikuisiällä tuota löytänyt. Olenkin ruvennut epäilemään, että onkohan tuo nyt mielikuvitukseni tuote koko tarina. Sattuiksiko joku muistmaan?

Myyrä tovereineen laittaa siinä makkaroita pakoputkiin. :D

Vierailija
10/41 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juniori-kanavalta. Se löytyy myös dvd:nä.

Vierailija
11/41 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrä tovereineen laittaa siinä makkaroita pakoputkiin. :D

miten moni lapsi on mahtanut saada tästä idean tunkea makkaroita naapureiden pakoputkiin.

Vierailija
12/41 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ohimennen, olivat poikien puolella.

Vierailija
13/41 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/41 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältähän saa kaikki:

http://www.tsekkitavaraa.com/

Vierailija
15/41 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/41 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..koska lapsuuteni rakkain kirja oli Kuinka Myyrä sai housut, jonka lainasin kirjastosta aina uudelleen ja uudelleen. Harmi, ettei äiti löytänyt tuota ko. kirjaa, mutta Myyrä kaupungissakin on ihana.

Vierailija
17/41 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän hänestä suuresti, mutta Myyrä-tuotteita on vain pahuksen vaikea löytää. Oletko kokenut samaa, eli mielellään olisit lapselle Myyrä-juttuja ostanut, mutta valitettavasti ilman on ollut oltava, kun ei ole löytynyt?

http://www.myyra.fi/

http://www.ombrellino.fi/tuotteet/lelut/myyra.html

Vierailija
18/41 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaamaasi kirjaa Kuinka Myyrä sai Housut pitäisi kyllä löytyä Akateemisesta tai Suomalaisesta ja jos ei näistä niin sitten ainakin Adlibris.com - verkkokaupasta. Kyllä se vielä olemassa on, niin söpö kirja tämä.

Vierailija
19/41 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi sanomatta, että Helsingin Kampinkeskuksessa törmäsin kauppaan nimeltä Isonkarhun kauppa. Siellä oli ihania pehmomyyriä hyllyssä odottamassa uutta kotia ja paljon muutakin pehmeää ihasteltavana.

Vierailija
20/41 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

dvd:tä saa oikeastaan kaikkialta ja ainakin Helsingissä on pohjois-esplanadilla kauppa nimeltä ombrellino ja sieltä saa myyrä-kamaa ja myös tintti ja pikku-prinssi kamaa. Maksaa ihan sikana mutta on kyllä mahtavaa. Ja totuuden nimissä täytyy todeta että eiköhän tuossa osoitteessa ole yrittäjälläkin melkoiset kiinteistökulut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi