Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko tsekkiläisen Myyrän ja oletko etsinyt sitä myös lapselle?

Vierailija
24.09.2010 |

Niin, tunnetteko tsekkiläisen Myyrän? Tuon punanenäisen, ystävälliset silmät ja naurava suu sekä harmaa rintamus ja musta ruumis?

Itse pidän hänestä suuresti, mutta Myyrä-tuotteita on vain pahuksen vaikea löytää. Oletko kokenut samaa, eli mielellään olisit lapselle Myyrä-juttuja ostanut, mutta valitettavasti ilman on ollut oltava, kun ei ole löytynyt?

Mitäs muuten pidätte tästä pienestä neuvokkaasta punanenästä?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaamaasi kirjaa Kuinka Myyrä sai Housut pitäisi kyllä löytyä Akateemisesta tai Suomalaisesta ja jos ei näistä niin sitten ainakin Adlibris.com - verkkokaupasta. Kyllä se vielä olemassa on, niin söpö kirja tämä.

Täytyiskin oikeestaan ostaa omille muksuille se.

t: se joka tästä kirjasta kertoi

Vierailija
22/41 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuntuu, että Myyrää pukkaa vähän joka suunnalta. Pelkään, että käy samoin kuin Hello Kittylle (vaikkei hahmoja tietenkään voi verratakaan toisiinsa), kuluu liikaa.

Ihan hassu toi Ap:n kysymys. Kaikkihan Myyrän tietää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on katsottu telkasta lapsena ja nyt sitä dvd:ltä katsoo meidän pienet ja kirja saatiin lahjaksi. Aika kiva kaveri ;), pohtivainen ja toimeenpavena, sanoisin =).

Vierailija
24/41 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuntuu, että Myyrää pukkaa vähän joka suunnalta. Pelkään, että käy samoin kuin Hello Kittylle (vaikkei hahmoja tietenkään voi verratakaan toisiinsa), kuluu liikaa.

Ihan hassu toi Ap:n kysymys. Kaikkihan Myyrän tietää!!

Toivottavasti ei alakaan samalla tavalla kuin hello kitty.

Myyrä on myyrä, hello kitty on hello kitty.

T. 25

Vierailija
25/41 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienenä. en uskaltanut katsoa sitä koska ajattelin että se on jotain aivopesua. luulin ettei se lopu koskaan, vaan sitä joutuu tuojottamaan ja tuijottamaan loputtomasti niin että lopulta sekoaa.

Vierailija
26/41 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta rosvo-rudolfin haluaisin nähdä uudelleen telkkarissa.

Vierailija
27/41 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkää myyrää. Käy itkemään jos laittaa myyrä dvd:n, koska jaksossa mikä meillä on, ilmestyy metsästä jotain ihme psykedeelistä sakkia, tyyliin puut muuttavat olomuotoaan, värejään jne. Vähän liian hurjaa, tarkoitettu varmaan hieman isommille, jotain 5-6v?

Vierailija
28/41 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo Myyrä kaupungissa -kirja on ainakin meillä ollut kirjastosta usein lainassa.

Nyt jostain kirjakerhosta tuli kirja Myyrä parantaa hiiren, ja se on on kyllä vähän psykedeelinen. Siinä Myyrä mm. haistelee jotain kukkaa ja alkaa leijua ilmassa peace-merkkiä näyttäen. =)

Vierailija
29/41 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso www.pavla.fi

Vierailija
30/41 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja meidän perhe rakastaa suloinen Myyrä

Vierailija
31/41 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vei kivasti tilaa ja piti varoa ettei mene huonoon kuntoon. Nyt niitä saa ehkä 2 euroa kalliimmalla n 15 min päästä himasta.

Kannattiko lähteä merta edemmäksi kalaan ?

Mutta aivan ihania ne on !

Vierailija
32/41 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä joo tunnen ja olen yrittänyt metsästää erästä tarinaa lapsuudestani jonka vahvasti epäilen olevan juuri myyrästä. Eli myyrän kotimetsä kaadetaan ja tilalle rakennetaan kaupunki. Kaupungissa on puhallettavia elementtejä(???) Mä elävästi muistan tämän, mutta ikinä en ole aikuisiällä tuota löytänyt. Olenkin ruvennut epäilemään, että onkohan tuo nyt mielikuvitukseni tuote koko tarina. Sattuiksiko joku muistmaan?

Katselin 1-2 kk sitten kyseistä piirrettyä tv:stä tyttöni kanssa, varmaan Subilta? Oli tosi hyvä, kantaaottava tarina!

Vierailija
33/41 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko niitä dvd:nä.

Meidän lapset katsoi niitä mielellään pienenä.

Silloin 2002-2005 vuonna niitä vielä löysi hyvin joka paikasta, kun myytiin vielä vhs kasetteja.

Tosi sääli jos niitä ei enää löydä. Ovat todella hyviä piirrettyä lapsen ensimmäisiksi piirretyiksi. Meillä katsoivat niitä varmaan

5 vuotiaina vielä.

Vierailija
34/41 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ollut ihan niitä Lasten suosikit -DVD:itä, joita saa ainakin Citymarketeista.

Vierailija
35/41 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta kun etsii hakusanoilla "kleine maulwurf" tai "moldvarpen" niin löytyy vaikka kuinka paljon myyrä-videoita. Meidän 3v rakastaa noita. :) Ja itsekin tykkään.

Vierailija
36/41 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä ostanut dvd:tä ihan anttilasta, kirjoja suomalaisesta ja myyrälelujakin löytyy ainakin helsingistä.

Vierailija
37/41 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä joo tunnen ja olen yrittänyt metsästää erästä tarinaa lapsuudestani jonka vahvasti epäilen olevan juuri myyrästä. Eli myyrän kotimetsä kaadetaan ja tilalle rakennetaan kaupunki. Kaupungissa on puhallettavia elementtejä(???) Mä elävästi muistan tämän, mutta ikinä en ole aikuisiällä tuota löytänyt. Olenkin ruvennut epäilemään, että onkohan tuo nyt mielikuvitukseni tuote koko tarina. Sattuiksiko joku muistmaan?

Katselin 1-2 kk sitten kyseistä piirrettyä tv:stä tyttöni kanssa, varmaan Subilta? Oli tosi hyvä, kantaaottava tarina!

kirjana on Myyrä kaupungissa ja dvd:llä Myyrä ja kivinen metsä. meiltä löytyy molemmat.

Vierailija
38/41 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kovasti kiinnostaisi tilata yksi astiasto sieltä.

Vierailija
39/41 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin tähän ketjuun, kun etsiskelin Myyrä-vaatteita..

Pavlasta olen tilannut (mukeja). Siellä oli tosi hidas toimitus. Tsekkitavaraa.comista olen tilannut pari kertaa. Ekalla kerralla kaikki toimi OK, mutta toisella kerralla kesti älyttömän kauan, kun vastasivat sähköpostiin ja tuotteiden toimituksessa kesti tolkuttoman kauan.

Onko kukaan tilannut Metkulasta (www.metkula.com)? Sieltä löysin Myyrä-vaatteita, mutta tuntui olevan vain hajakokoja jäljellä ja aika pieni valikoima.

Mistä muualta löytyisi?

Vierailija
40/41 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudestani en tosin sitä muista. Kirjoista tykkään kovasti. Meillä yksi kirjaston poistokirja mutta kyllähän noita uusinakin saisi helposti. Junamahtoilla on niitä katseltu sillä IC-junien leikkivaunuista löytyy Myyrä kirjoja. Televisio-ohjelmia en ole vielä nähnyt (on kyllä saatavilla ihan Prismasta ja varmaan kirjastostakin).

Kirjoja ainakin hyvin saatavilla. Olen nähnyt myös esim. Myyrä pöytäteatterin ja jättimäisen myyrä pehmon. Itse en kylläkään ole niin kiinnostunut oheissälästä. Sitä ei varmaan meille tule jollei lapsi keksi pyytää ja silloinkin harkitaan tarkasti hankitaanko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan