Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joustoluottoa ei voi jakaa?

Vierailija
24.09.2010 |

Miksi joustoluottoa ei voi avioeron tullessa jakaa?

Ikävä juttu, miehellä meni luottotiedot käsi kädessä avioliiton kanssa ja nyt kun yksi, suhteellisen pieni autoa varten otettu joustoluotto on otettu puoliksi on mun ilmeisesti pakko maksaa se yksin. Pankista ehdotettiin et otetaan molemmat omat uudet lainat ja kuitataan sillä tämä vanha luotto, mutta ei toi mies mitään lainaa saa, joten, mitään ei ilmeisesti ole tehtävissä, vai???

Aika epäreilut tunnelmat kyllä.

Ei se raha yleisesti niin suuri ole, mutta yhden aikuisen keskituloilla ei sitä tosta vaan makseta.

ottaa niin pannuun kun se jätkä ei joudu maksamaan elareitakaan, nekin kela maksa sen puolesta, et pitääkö mun hitto vielä maksaa sen osa lainastakin.

Tietääkö kukaan onko tähän mitään muuta vaihtoehtoa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ettei siihen voi yhtään luottaa raha-asioissa, älykääpiö mikä älykääpiö.

Hitsi et pitikään sen kanssa mitään lainaa ottaa.

Voi aargh!

Tässä on se että lainanlyhennykset menee suoraan miehen tililtä. Et saan tiedon ettei maksuja ole suoritettu vasta sitten, kun pankki siitä karhulla ilmoittaa. voi plaah.

Nyt meinaa et maksan niinkun hänelle osani lainasta kun suoritukset menee hänen tililtään. Ihan vissiin juu maksan. Täytyis sit vaihtaa SV omaan tiliin ja niin että hän sit maksais osansa mulle päin. Niin tai näin, taitaa velka jäädä minulle anyhow. Turvallisinta olis kuitenkin vaihtaa sv tili, jottei tulis itselle mitään yllätyksiä... Voihan ikävyys!

AP

Vierailija
2/2 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kun maksaa se idiootti ulos, pääsispä siitä miehestä yhtä helposti eroon.

Katoaiskohan se planeetalta jos maksan sen pihalle =D

Eipä taida, damn

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla