Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jenni ja Kimi eivät tee lapsia?

Vierailija
24.09.2010 |

Mikähän siinä etteivät Jenni ja Kimi Räikkönen tee lapsia...olosuhteet olisivat ideaalit, molemmat nuoria ja rikkaita. Luulisi jo haluavan sisältöä elämäänsä. Vai onko niin että Kimi vääntää mieluummin rattia ja pärryttää posket hölskyen ralliraitilla ja Jenni ratsastaa mieluummin hevosella, Marco takana? (NE Jennin kuvat olisi kyllä kiva nähdä...)

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin 20:lle. :) Onpa hankalaa tämä nikittömyys, sairauslomalla on aikaa eksyä uusille keskustelupalstoille.

Vierailija
22/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkuthan suorastaan vittuilee asiasta vaikka tietävät että yritystä on... "Pitäisköhän mun näyttää sun miehelle miten lapsia tehdän", "Meillä kyllä tärppäs joka kerta heti ekasta kerrasta, tosi kätevää niin voi suunnitella mihin aikaan vuodesta lapsia haluaa".

Miksi eivät tee? Ensinnäkin: asia ei kuulu sinulle ja toiseksi: ei niitä tehdä vaikka kuinka haluaisi! Se lapsi vaan ei joillekin ihmisille tule sillä lailla päättämällä kuin ilmeisesti ap:lle on tullut. Suomessa on nykyäään n.25% (en muista tarkkaa lukua, mutta älyttömän iso joka tapauksessa) jonkin asteisia ongelmia lasten saannissa. Henkilökohtaisesti voin sanoa miten paljon v....i ap:n kaltaiset ihmiset, jotka työnsivät omia palleroitaan syliin, juuri kun parkui sisällä omia alkaneita kuukautisiaan... Ihan vaan, jotta vauvakuume tarttuisi. Voi pyhä sylvi miten idiootteja ihmisiä on olemassa, että ei vähänkään osata ottaa toisia ihmisiä huomioon. Itselläni on nykyään 2 lasta ja joskus mietin muita ystäviäni miettien onko heillä(kin)asian suhteen ongelmia, vai ovatkohan vapaahtoisesti lapsettomia. Aina toivon jälkimmäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi jo haluavan sisältöä elämäänsä.

reps ja kops

En itse innostu moottoriurheilusta ja hevosista, mutta olen melko vakuuttunut, että tuolla parilla on sisältöä elämässä. :) Niin muuten meilläkin.

Haluankin kysyä teiltä hyvät äidit: olisiko elämässänne sisältöä jos olisittekin jättäneet lapset hankkimatta?

Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että ei se elämä välttämättä ole tyhjää ilman lapsia. Mun on pakko sanoa, että oma elämä oli hieman tyhjää ja lapsi on kyllä tuonut elämään sisältöä. Sitä sisältöä mitä olen kaivannut. Mutta on paljon ihmisiä, joilla elämässä on ihan kaikkea muuta ja ovat elämäänsä tyytyväisiä.

Minä en oikein pidä tästä niputtamisesta. Kertokaapa äidit, kertokaapa lapsettomat. Meitä on niin moneen junaan, kummassakin ryhmässä.

Sisältöä oli ennen lasta.. nyt onkin sitten välillä ongelmaa oikein siitä että kovinkaan ei ehdi enää harrastamaan ja askartamaan! En itse enää tietenkään luopuisi lapsestani, mutta ei se kyllä elämää ole helpottanut eikä tuonut elämään enempää sisältöä, muuttanut vaan sen sisällön muotoa.. Kukin tyylillään, eli kaikkien ei tosiaankaan TARVITSE hankkia lapsia!

Vierailija
24/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ajatusta, että ei olisi sisältöä. Kyllä meidän elämässä oli ennen lapsiakin sisältöä.... puuhaa oli vaikka muille jakaa ja kaikkea kivaakin, mutta sitä yhtä puuttui ja kun se tunne että lapsen haluaisin oli niin suuri, niin silloin sillä muulla "sisällöllä" ei ollut mitään väliä. Mutta ei meidän elämä tylsää ollut silloinkaan - loppu vaiheessa kyllä tosi onnetonta.

Selvää kai kaikille on, että se "sisältö" on varsin erilaista nykyään. Enkä muuta ole kuvitellutkaan. Kerran mietin, etä mitenköhän sellainen ihminen selviää, joka yhtäkkiä menettää lapsensa. Koska siinä putoaa kyllä elämältä pohja ja nopeaan.

Vierailija
25/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä eivät halua, ainakaan vielä. Ei tuossa mitään ihmeellistä ole.

Voi myös olla, että ovat olleet liian pitkään yhdessä eli jotkut kauan yhdessä olleet parit eivät halua tehdä niitä keskenään ja eroavat ja tekevät sitten uuden kanssa.

Vierailija
26/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panis panis.

Vierailija
27/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa enemmän vaivaa kuin kolme alle kouluikäistä.

Vierailija
28/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kiire Jennillä on

Vierailija
29/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapset pilaisivat elämän. On muita suunnitelmia ja muita päämääriä elämässä.Ei voisi vähempää kiinnosta vaippashow, kun elämä tarjoaa muutakin.

lapsista ja vanhemmuudesta kuin sinulla, en ihmettele miksi et hanki lapsia.

Omien lasten kanssa eläminen = vaipparallia.

Mitään muutahan siihen ei voi kuulua?

Jokaisen oma asia haluaako lapsia vai ei, mutta perustelu voisi olla edes hieman syvällisempi ; )

Vierailija
30/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedämme vaikka olisivat yrittäneet jo pidempään mutta ei ole tärpännyt. Tai jos vaikka Kimi on sairastanut sikotaudin jne.

Vierailija
31/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi on kyllä ilmaissut useinkin haluavansa lapsia.

Vierailija
32/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät etteivät ole yrittäneet jo monta vuotta? Sitä paitsi heillä on oikeus elää lapsettomana vaikka elämänsä loppuun asti jos se hyvältä tuntuu, eikä se vähennä heidän arvoaan ihmisinä yhtään.

On säälittävää, että vain lapset tuovat "oikeaa" elämänsisältöä....

Vierailija
33/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"oikeaa" elämänsisältöä - mutta se on ainakin sieltä syvimmästä päästä. Vaikka kyllä mäkin tykkään mun harrastuksista ja vanhoista astioista, joita keräilen... lapset ovat kuitenkin tosi iso juttu. En osaa kuvitella, että joku tuntee yhtä syvästi vaikka hevosia tai autoja tai zumbaamista kohtaan. Mutta ehkä näin on.

Vierailija
34/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että Jenni ei halua sitoutua lapseen joka pilaisi hänen hienon elämän. Ok, mut ikävää jos Kimi haluaisi lapsen. Mulla on pari pitkään yhdessä ollutta tuttavapariskuntaa eronnut sen takia.

Vierailija
35/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennillä on jo yksi lapsi: Kimi. Aiheuttaa enemmän vaivaa kuin kolme alle kouluikäistä.

Vierailija
36/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemään, koska taitavat nähdä harvoin;)

Vierailija
37/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme yli kolmekymppinen pariskunta, yhteisiä vuosia takana yli kymmenen, eikä lapsia. Syy on yksinkertaisesti se, että elämämme on rikasta ja onnellista jo nyt. Emme kaipaa mitään "lisää", vaan tykkäämme nauttia rauhassa toistemme seurasta, matkustelusta, harrastuksista, lemmikeistä, ystävistä jne. Olemme ulospäinsuuntautuneita ja energisiä.

Lasten tulon jälkeen ihmiset tuppaavat muuttua sisäänpäinkääntyneiksi (="Meidän koti, perhe ja lapset ennen muita") ja väsyneiksi (="Olen viimeksi nukkunut koko yön neljä vuotta sitten"). Miksi muuttaisimme elämäämme tarkoituksella tähän suuntaan, mikä ei lainkaan kiinnosta?

Vierailija
38/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eivät silti saa sitä

Vierailija
39/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu päätös, jos eivät tee!

Vierailija
40/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma asia jos ei halua lapsia, lapset kun todellakaan ei ole elämän ainoa "sisältö". Sitä en kuitenkaan ymmärrä jos pitkästi yli 30-vuotiaiksi puhutaan ettei haluta lapsia ja lähempänä 40 vuoden ikää hoksitaan että nyt halutaankin lapsia, muttei saada. Sitten itketään kun joutuu hoitoihin. Totuushan on että naisen hedelmällisyys alkaa laskemaan 30 ikävuoden jälkeen. Kyllä se asia täytyisi huomioida.

En sano että kaikki lapsettomat pariskunnat tekee näin, omaan tuttavapiiriin vain on sattunut kaksi pariskuntaa jotka jättivät lasten yrittämisen liian myöhään. Ottivat nokkiinsa kun sanoin että eikö teille lääkäri puhunut asioista kun yli kolmikymppisenä haitte uusintaa pillerireseptiin. Ei se huvikseen höpötellyt tyhjää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi