Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jenni ja Kimi eivät tee lapsia?

Vierailija
24.09.2010 |

Mikähän siinä etteivät Jenni ja Kimi Räikkönen tee lapsia...olosuhteet olisivat ideaalit, molemmat nuoria ja rikkaita. Luulisi jo haluavan sisältöä elämäänsä. Vai onko niin että Kimi vääntää mieluummin rattia ja pärryttää posket hölskyen ralliraitilla ja Jenni ratsastaa mieluummin hevosella, Marco takana? (NE Jennin kuvat olisi kyllä kiva nähdä...)

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on niin hyvä ratsastamaan että luulisi tulosta tulevan aika nopsaan...jos vaan yritystä on.

Vierailija
2/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten sanoit, ovat vielä sen verran nuoria, ettei lastentekeminen ole mitenkään pakollista vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuohon Jennin elämäntapaan oikein lapset sovi, tai siis elämä kyllä muuttuisi tosi paljon. Se kuva minkä olen Kimistä saanut, ei ole kovin isällinen eikä laspirakas. Ehkä on parempikin että eivät tee lapsia.

Tai sitten eivät vain HALUA lapsia, tai eivät saa.

Vierailija
4/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Kimikin ole jo täyttänyt 30 eli pikemminkin yli ensin kertaa vanhemmiksi tulevien keski-iän, jos nyt tulisi lapsi.

Jospa ne ei saa lapsia vaikka haluaisi? Mene ja tiedä.

Vierailija
5/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätkä pyrittää mieluummin rattia kuin tattia? eheheh!

Vierailija
6/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta...

Vierailija
7/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nykyään tosi yleistä ettei ole vielä lapsia 30+ iässä, vaikka olisi seurustellut kymmenenkin vuotta. Aika näyttää tuleeko niitä lapsia sitten 35-40v vai onko tuleva buumi että on paljon lapsettomia pareja jatkossakin?

Vierailija
8/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta...

Vierailija
9/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi jo haluavan sisältöä elämäänsä.

reps ja kops

En itse innostu moottoriurheilusta ja hevosista, mutta olen melko vakuuttunut, että tuolla parilla on sisältöä elämässä. :) Niin muuten meilläkin.

Haluankin kysyä teiltä hyvät äidit: olisiko elämässänne sisältöä jos olisittekin jättäneet lapset hankkimatta?

Vierailija
10/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät tee lapsia? Eivätkä nuo nyt mun mittapuun mukaan ole enää nuoria, ihan aikuisia ihmisiä. Ihme meininkiä, että nykyään kolmekymppiset on olevinaan niin nuoria, ettei ole mikään kiire tehdä lapsia...

Vierailija
11/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvakuume vasta 35-vuotiaana. Sitä ennen luulin aina, etten koskaan tekisi lapsia. Nyt ikää 39v ja kaksi lasta. Ei mitään ongelmia raskaaksi tulossa, lapset 1,5v ikäerolla.

Musta tuntuu, että sellaiset vaan ihmettelee, miksi joku 30v ei hanki lapsia, joka itse tekee lapsensa ennen 25ikävuotta.

Vierailija
12/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät etteivät ole yrittäneet jo monta vuotta? Sitä paitsi heillä on oikeus elää lapsettomana vaikka elämänsä loppuun asti jos se hyvältä tuntuu, eikä se vähennä heidän arvoaan ihmisinä yhtään.

Vierailija
13/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko he eivät halua tai eivät saa. Oli miten oli, elävät kuten elävät ja jos haluavat olla ilman lapsia niin ovat.

Itse olen kärsinyt lapsettomuudesta ja voi elämän kevät kuinka olen vihannut ap:n kaltaisia sukulaisiani...

Vierailija
14/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulissiavioliitto.

Vierailija
15/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos ne ei vaikka edes halua lapsia? Onko jotenkin outoo vai?

Vierailija
16/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa vaativin ja kiireisin työaika kestää vain joitakin vuosia. Se aika on juuri nyt ollut meneillään. Miksi tehdä lapsia sillon kun isä työnsä vuoksi kulkee ympäri maailmaa, kun todennäkösesti muutaman vuoden päästä sillä saralla on jo paljon hiljasempaa? Ehkä he haluavat, sitten kun lapsien aika on, pystyä keksitymään siihen elämänvaiheeseen taas täysillä?

Tai he eivät halua lapsia. Kaikille vain ja ainoastaan omat lapset eivät ole ainoa vaihtoehto sisällöksi elämään.

He eivät ole onnistuneet saamaan lapsia yrityksestä huolimatta?

Mahdollisia syitä on monia ja sehän ei kuulu kellekään ulkopuoliselle!

Vierailija
17/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapset pilaisivat elämän. On muita suunnitelmia ja muita päämääriä elämässä.Ei voisi vähempää kiinnosta vaippashow, kun elämä tarjoaa muutakin.

Vierailija
18/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi jo haluavan sisältöä elämäänsä.

reps ja kops

En itse innostu moottoriurheilusta ja hevosista, mutta olen melko vakuuttunut, että tuolla parilla on sisältöä elämässä. :) Niin muuten meilläkin.

Haluankin kysyä teiltä hyvät äidit: olisiko elämässänne sisältöä jos olisittekin jättäneet lapset hankkimatta?

Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että ei se elämä välttämättä ole tyhjää ilman lapsia. Mun on pakko sanoa, että oma elämä oli hieman tyhjää ja lapsi on kyllä tuonut elämään sisältöä. Sitä sisältöä mitä olen kaivannut. Mutta on paljon ihmisiä, joilla elämässä on ihan kaikkea muuta ja ovat elämäänsä tyytyväisiä.

Minä en oikein pidä tästä niputtamisesta. Kertokaapa äidit, kertokaapa lapsettomat. Meitä on niin moneen junaan, kummassakin ryhmässä.

Vierailija
19/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eivät tee? Ensinnäkin: asia ei kuulu sinulle ja toiseksi: ei niitä tehdä vaikka kuinka haluaisi!

Se lapsi vaan ei joillekin ihmisille tule sillä lailla päättämällä kuin ilmeisesti ap:lle on tullut. Suomessa on nykyäään n.25% (en muista tarkkaa lukua, mutta älyttömän iso joka tapauksessa) jonkin asteisia ongelmia lasten saannissa. Henkilökohtaisesti voin sanoa miten paljon v....i ap:n kaltaiset ihmiset, jotka työnsivät omia palleroitaan syliin, juuri kun parkui sisällä omia alkaneita kuukautisiaan... Ihan vaan, jotta vauvakuume tarttuisi. Voi pyhä sylvi miten idiootteja ihmisiä on olemassa, että ei vähänkään osata ottaa toisia ihmisiä huomioon.

Itselläni on nykyään 2 lasta ja joskus mietin muita ystäviäni miettien onko heillä(kin)asian suhteen ongelmia, vai ovatkohan vapaahtoisesti lapsettomia. Aina toivon jälkimmäistä.

Vierailija
20/55 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tarkoitus niputtaa, moni oletettavasti äiti-ihminen on jo tässäkin ketjussa todennut, että ihmiset haluavat eri asioita elämässä.

Elämän sisällöstä puhuminen nostaa minulla karvat pystyyn. Minulle parisuhteeni on kai tärkein asia elämässäni, mutta sisällön elämääni tuovat sadat eri pikkuasiat. Minulle ei ole mitään yhtä avaintekijää joka tuo tai vie sisällön elämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme