Mulla on huonompi kroppa kuin Tukiaisella
Katsoin sen "strippivideon" ja kommentit. Toki Tuksu on pilannut kasvojaan silikonilla ja elämäntyylillään, mutta kroppa oli sileä, kiinteät, isot rinnat, ei arpia, vaikka oli toki lihava.
Ihmettelen vaan, kun tuollaisia mammoja mahtuun 12 tusinaan ja siellä porukka oksentaa kommenteissaan. Ja tosiaan itsellä huonompi kroppa. Aa-kupin "rinnat" roikkuu, maha täynnä arpia. Ottaisin Tuksun tissit koska vain.
Ei mulla muuta.
Kommentit (9)
sä et olekaan sitä "epätäydellistä" kroppaasi esittelemässä, toisin kuin Tuksu..
Mutta onko vain täydellisillä oikeus esiintyä?
ap
Mutta onko vain täydellisillä oikeus esiintyä?
ap
Mutta kyseessä on nainen, jolla on aika isoja ongelmia, joista vähäisin ei ole täydellisen itsekritiikin puute (ulkonäkö, tanssitaito, laulajan lahjat jne.). Vaikea on ymmärtää niitä, jotka laittavat rahaa nähdäkseen julkista nöyryytystä.
Tuli vain hölmistynyt olo, kun luki niitä haukkumiskommentteja hänen vartalostaan. Ei se nyt NIIN kamala ole.
ap
Ihmettelin myös näitä oksennuskommentteja. Monellakohan näistä oksentajista on ulkonäkö siitä täydellisimmästä päästä? Ettei vain olisi heilläkin orastava kalju, mahamakkarat, narukädet, tikkujalat, ym. Mutta mehän ollaan ihmisiä, hei!
ja aivan samoilla linjoilla ap:n kanssa.
Olet ihana!
Lihan on ihan mukavasti asettunut. Ja Tuksu itse tuntuu olevan itsestään innoissaan. Se on kyllä harvinaista tossa painoluokassa ja sääli että vastaanotto ja kohtelu on tämä.
Ap