Uskotteko, että tietyt horoskooppimerkit eivät tule keskenään juttuun?
Mulla on tullut elämän varrella sellaisia ihmisä vastaan, joiden kanssa ei oikein vain suju. Henkilön eleet, puhe ja kaikki ottaa jotenkin päähän. Olen ihmetellyt, että mikä kumma siinä ihmisessä voi niin paljon ärsyttää.
Viime vuosina olen sitten kysellyt, että mikäs oot horoskoopiltas ja kas kummaa, kaksi horoskooppimerkkiä nousee esille, joiden kanssa ei jutut suju.
Ja tiedän myös toisten päin, että sellaiset kiinnostavat ja mukavalta tuntuvat ihmiset ovat tiettyjä merkkejä, joiden kanssa tulen juttuun.
Kommentit (34)
et tietenkään tule skorpionien kanssa toimeen, koska skorpioni on veden merkki, kun taas oinas on tulen.
Itse en oikein ymmärrä, miten horoskoopeissa voisi jotain perää olla, mutta yllättäen kuitenkin ne harvat ihmiset, joiden kanssa en tosiaankaan tule toimeen (tai he eivät tule toimeen kanssani?) ovat skorpioneja. Itse olen oinas.
Koskaan en koko 42-vuotisen elämäni aikana ole tavannut muita kuin skorpioneja, joiden kanssa kanssakäyminen ei vain suju. No, ehkä jossain työympäristössä on pakko panna sujumaan, mutta jos valita saisi, niin...
Itse en oikein ymmärrä, miten horoskoopeissa voisi jotain perää olla, mutta yllättäen kuitenkin ne harvat ihmiset, joiden kanssa en tosiaankaan tule toimeen (tai he eivät tule toimeen kanssani?) ovat skorpioneja. Itse olen oinas.
Koskaan en koko 42-vuotisen elämäni aikana ole tavannut muita kuin skorpioneja, joiden kanssa kanssakäyminen ei vain suju. No, ehkä jossain työympäristössä on pakko panna sujumaan, mutta jos valita saisi, niin...
Härät ja kauriit on mulle vaikeita/haastavia persoonia usein.
en myöskään Jumalaan, horoskooppeihin, auroihin, kummituksiin, skientologiaan tai vaikka Antti Heikkilään.
Ottakaa myös huomioon, että emme ole "yhtä" kuin aurinko-merkkimme; eli siis kansanomaisesti horoskooppi-merkkimme, meillä jokaisella on kartallamme 5 muutakin (ns. subjektiivista) merkkiä, jotka meidän luonteisiimme vaikuttavat.
Esimerkiksi aurinko oinas (syntynyt esimerkiksi 5. huhtikuuta), jolla on sekä venus että merkurius kaloissa, on todennäköisesti pehmeämpi versio tyypillisestä oinastyyppisestä oinaasta. Lisäksi hyvin tärkeä on kuun sijainti (vaisto-minä) ja nouseva merkki, joka määrittää elämänkatsomustasi.
Esimerkiksi sinä skorpioni, jolla on nouseva kaksonen, olet varmastikin keskiverto (ts. tyypillistä) skorpionia sosiaalisempi tai ainakin kiinnostuneempi muiden ihmisten seurasta ja ajatusten vaihdosta, kun esimerkiksi sellainen skorpioni, jolla olisi jokin ei-niin-sosiaalinen-merkki nousussa.
Tämä on monimutkainen tiede =), ja vaatii asiaan paneutumista. Ei se aukea (tod.) iltapäivälehtien päivä-ennustuksista tai välttämättä edes lukemalla laadukastakin astrologian kirjaa pelkästään oman aurinko-merkin osalta.
t. 11
olen itse kaksonen ja saan kuulla olevani niin tyypillinen kuin olla voi. Lisäksi olen pannut merkille, että ne ihmiset, joittenka kanssa "leikillään vittuillaan" ovat kaksosia. Muut eivät pysy perässä.
Mutta, elämäni rakkaus, se jonka kanssa todella tunsin kuuluvani yhteen oli juuri ja juuri oinas vaikka horoskooppien mukaan hän muistutti ilmielävää kalaa. Hän on ainut ei-kaksonen jonka kanssa myös leikillään vittuilu on onnistunut.
kysyä toisen ihmisen horoskooppia vaikkapa tyäpaikalla!?! OMG! Te olette ihmiset suloisia. Jos joku kysyisi multa horoskooppiani, niin kyllä naurattaisi makoisasti :-) !
minä olen kerran ollut työhaastattelussa eräässä puodissa, jossa omistaja kysyi horoskooppimerkkiäni. Kerroin kyllä sen, mutten tottavie ottanut enää tosissani koko haastattelua sen jälkeen, vaan lähdin "pakollisten kysymysten" jälkeen melko sukkelasti ja vähin äänin paikan päältä pois.
Wau, siis oikeestiko joku kehtaa kysyä toisen ihmisen horoskooppia vaikkapa tyäpaikalla!?! OMG! Te olette ihmiset suloisia. Jos joku kysyisi multa horoskooppiani, niin kyllä naurattaisi makoisasti :-) !
vastata kysymykseen miten planeettojen asema ym vaikuttaa ihmisen luonteeseen? Siis mikä on tuo mekanismi?
Olen oikeasti avoin (olenhan oinas) asioille, enkä pelkää myöntää olevani väärässä jos niin sattuu (vaikkakin äärimmäisen harvoin) käymään.
vastata kysymykseen miten planeettojen asema ym vaikuttaa ihmisen luonteeseen? Siis mikä on tuo mekanismi?
Planeetathan säteilevät energiaa tänne maapallolle; sen tiedekin todistaa. Otetaan nyt vaikka esimerkiksi luonnosta vuorovesi ja kuun vaikutus (vetovoima) siihen; on olemassa kalalajeja, jotka nousevat kutemaan kuun (ja veden) liikkeiden mukaan.
Miksi tämä vetovoima ei vaikuttaisi meihin ihmisiinkin? Aivan varmasti vaikuttaa.
t. 11
kuu onkin aika lähellä. Mutta millä mekanismilla se muovaa aivoja? Miksei se muovaa aivoja syntymän jälkeen?
kuu onkin aika lähellä. Mutta millä mekanismilla se muovaa aivoja? Miksei se muovaa aivoja syntymän jälkeen?
Tai ainakin yleistä rytmiä (kuukautiskierto, myös miehillä).
Eräs tuttuni joka on asiaan perhetynyt sanoi että ne joilla ilmenee ns. kuuhulluutta ja sitä ettei voi nukkua täyden kuun aikaan kunnolla on "normaalia" herkempi aivotoiminta. Samat ihmiset on alttiita myös migreenille ja pitkäjakoisille päänsäryille.
Joo ei ole linkkejä tai muita. Tämä tuttu toimii psykologina ja on vain yhdistellyt asioita toisiinsa.
kuukautiskierto 25-45 päivää, mitään syytä sille ei olla koskaan löydetty. Raskaaksi olen kylläs ilti tullut helposti, heti kun on ehkäisy jätetty pois. Migreenistä ja pitkäjaksoisesta päänsärystä olen kyllä kärsinyt n. 10-vuotiaasta lähtien, tosin sen laukaisee aina joko liiallinen silmien rasitus tai vahvat hajut.
Eräs tuttuni joka on asiaan perhetynyt sanoi että ne joilla ilmenee ns. kuuhulluutta ja sitä ettei voi nukkua täyden kuun aikaan kunnolla on "normaalia" herkempi aivotoiminta. Samat ihmiset on alttiita myös migreenille ja pitkäjakoisille päänsäryille.Joo ei ole linkkejä tai muita. Tämä tuttu toimii psykologina ja on vain yhdistellyt asioita toisiinsa.
miksi MISSÄÄN (tieteellisessä ja julkaistussa) tutkimuksessa ei olla koskaan löydetty yhteyttä ihmisen persoonallisuuden ja horoskooppimerkin kanssa?
Mites muuten kiinalaiset ja intialaiset horoskoopit sopivat kuvaa? Vaikuttavatko planeetat heihin eri tavalla kun systeemit on ihan erit? Tai druidit tai atsteekit?
Eräs tuttuni joka on asiaan perhetynyt sanoi että ne joilla ilmenee ns. kuuhulluutta ja sitä ettei voi nukkua täyden kuun aikaan kunnolla on "normaalia" herkempi aivotoiminta. Samat ihmiset on alttiita myös migreenille ja pitkäjakoisille päänsäryille.Joo ei ole linkkejä tai muita. Tämä tuttu toimii psykologina ja on vain yhdistellyt asioita toisiinsa.
eli "kerään" skorpioni-ihmisiä ympärilleni jostain kumman syystä. Lapsena suurin osa kavereistani oli muuten leijonan merkissä syntyneitä. :)
Itse olen kaksonen.