Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatteko kuinka aikuisten toppahaalarit oli muotia joskus -90-luvulla

Vierailija
21.02.2006 |

Oisko ollut ihan 90-luvun alussa. Silloin aikuisetkin käyttivät ihan ihmisten ilmoilla toppahaalareita. Muistatteko?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ja siitä on kuvakin, kun kävellään äidin kanssa käsikädessä lumisessa maisemassa, minulla on tummansininen toppahaalari ja harmaa korvaläpällinen karvalakki ja äidilläni vaaleanpuna-vaaleansini-valkoinen toppahaalari. Nyt kun haalaria katsoo niin sehän oli aivan ihana!

Vierailija
22/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäselkäisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tädilläni oli sellanen olkatopattu mintunvihreä kokohaalari, vyö tiukalla siinä keskellä.Asuun kuului myös jättimäisellä tupsulla komistettu pipo. Ajatelkaa miten järkyttävältä näyttää useimpien persaukset sellaisiin toppapukuihin sullottuna-eihän se mitään anna anteeksi!!!

No juu kyllä, mutta jos arse oli kohdallaan, niin kyllähän se sitten näkyi myös. Ehkä nämä pitäisi saada takaisin?

Jättitupsupipo pitäisi olla hyvin tasapainotettu tai se alkaa viäntää.

Itse asiassa, kaipaan näitä. Jos jossain tulee sopivankokoinen haalari vastaan, ostan pois. Toisaalta, eihän jotkut naistenhaalarit kauhean mukavia ole, kun on tottunut työhaalareihin. Aika kevyitä ne taisi silti olla.

Miksei kaupungille voisi mennä haalarissa, mitä hassua nyt taas.

Vierailija
24/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mielenkiinnosta jälleen! MITEN te löydätte näitä ikivanhoja keskusteluja täältä? Miten ihmeessä joku tämänkin löysi, aloitus vuodelta 06 ?! Aina ihmettelen samaa.

Googlella?

Vierailija
25/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, ystävälläni joka oli kyllä tosi hoikka oli myös tuo oranssi, viallinen haalari.

On kuvakin jostain lasten hiihtokilpailutapahtumasta.

Minulla oli vaalean keltainen toppahousu-takkiyhdistelmä, tosi paksu.

Minulla on se takki vielä jäljellä ja joskus talvella ulkohommissa päällä.

Olisko ollut vuosi 90.

Vierailija
26/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan, ystävälläni joka oli kyllä tosi hoikka oli myös tuo oranssi, viallinen haalari.

On kuvakin jostain lasten hiihtokilpailutapahtumasta.

Minulla oli vaalean keltainen toppahousu-takkiyhdistelmä, tosi paksu.

Minulla on se takki vielä jäljellä ja joskus talvella ulkohommissa päällä.

Olisko ollut vuosi 90.

Ei viallinen vaan vyöllinen.

Vierailija
27/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, itsekin vastikään muistelin haalarimuotia ja oli hauska huomata tämä keskustelu. Työkaverilla oli violetti haalari ja ihailin sitä. Itselle ei tullut haalaria hommattua.

Vierailija
28/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tädilläni oli sellanen olkatopattu mintunvihreä kokohaalari, vyö tiukalla siinä keskellä.Asuun kuului myös jättimäisellä tupsulla komistettu pipo. Ajatelkaa miten järkyttävältä näyttää useimpien persaukset sellaisiin toppapukuihin sullottuna-eihän se mitään anna anteeksi!!!

Äidilläni oli juuri tämä tyyli. Hän oli kyllä hoikka. Silti aika hirveä asu.

80- ja 90-luvulla kaikki olivat hoikkia. Toppapuvut takaisin vain.

Vierailija
29/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mielenkiinnosta jälleen! MITEN te löydätte näitä ikivanhoja keskusteluja täältä? Miten ihmeessä joku tämänkin löysi, aloitus vuodelta 06 ?! Aina ihmettelen samaa.

Googlella?

Joku kysyi toisessa keskustelussa, olivatko neonväriset haalarit 90-luvulla ja aloin googlettaa vastausta. Sieltä tuli tämä ketju.  ketjun nostanut

Vierailija
30/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito Kaamasen kansallispuku on hopean värinen.

31/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten toppahaalarit tyyliä Hansu ja Pirre.

Vierailija
32/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin.

Vierailija
33/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne on muotia taas! Sisähaalari on kyllä epäkäytännöllinen, mutta ulkohaalari kiva.

Vierailija
34/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miesystävällä on yhäkin sellainen vanha haalari, sitä ysärin turkoosia raitoina taitaa olla.

Itselläni on kyllä uudempi miesten työhaalari, enkä näe mahdottomana että sen päälleni pistän jos pyörällä menen kauppaan, vielä en talvella ole siihen joutunut mutta ehkäpä tänä talvena.

Vierailija
35/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkäsin. Käteviä pukea. Ei palellu selkä. Hoikka olin, joten ei se nyt niin hirveän näköinen ollut. Tiedän monta kamalampaa vaatekappaletta.

Vierailija
36/36 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän edelleen aina talvisin mökillä ollessa, kiva temmeltää luonnossa ja nopea riisua ja pukea, alle kun ei tarvi pukea

kuin pikkarit ja paksut villasukat.