Ihan hullu mies! miten pääsen eroon siististi ja ehkä jopa henkeni pitimiksi?
Hän on lapsuudentuttuni ja tapasimme kymmenen vuoden jälkeen kaupungilla baarissa sattumalta ja pussailimme kovasti, mutta jätin hänet sinne, vaikka hän olisikin halunnut tulla yöksi meille. Aloitimme tiiviin kirjeenvaihdon tai siis facebook viestin ja meilien. Sitten hän katosi pariksi päiväksi. Sitten tapasimme muutaman kerran, kävimme syömässä ja joimme vähän viiniä. Sitten häneltä tuli taas muutama viesti päivässä. Eilen häneltä tuli 3 sähköpostia, hän kommentoi melkein kaikki facebook statukseni, soitti kaksi kertaa ja lähetti kaksi tekstaria tyyliin koska sä voit soittaa mulle, tiedän että olet jumpassa. Nyt ei ole taas kuulunut mitään. Hän on hyvin äkkipikainen, ei ymmärrä aina lukemaansa, voi töksäytellä tosi omituisia ja lähes olla raivokas. Hänellä on outo taipumus siihen, että asioiden pitää tapahtua hänen pillinsä mukaan tai hän on hyvin närkästynyt. Välillä hän kiittelee ja lähes itkee puhelimessa kiitollisuuttaan että olen olemassa ja tapasimme jälleen.
Minua on alkanut pelottamaan hänen tasapainottomuutensa. Miten pääsen siististi tyypistä eroon? Mikä häntä vaivaa? Onko hänellä kaksisuuntainen mielialahäiriö vai onko hän vain sosiaalisesti ihan pihalla, eikä ymmärrä normaalia käytöstä. Monet tutut ovat sanoneet, että hänellä oli jonkinasteisia mielenterveyshäiriöitä jo lääkiksessä! Toki hän on ihan työssäkäyvä ihminen, mutta joku on nyt todella pielessä.
Luotanko intuitiooni ja hankkiudun siististi tyypistä eroon? Miten?
Pelottaa sekin, jos hän tämän lukisi ja saisi jotkut kilarit siitä... =(
Kommentit (12)
tuolla siitä pääset eroon! Sinuna yrittäisin keksiä jonkun perustelun joka säästää tyypin kasvot. Muuten voit saada siitä todella ikävän perskärpäsen ties miten kauaksi aikaa. Syy eroon on siis sinussa. Lähde siitä.
yritän erota niin tyylillä kuin mahdollista. Meillä on lapset ensi vuonna samassa koulussa ja käymme satunnaisesti samoissa kaupoissa. Ja mun mielestä on lapsellista vain yksinkertaisesti olla vastaamatta mihinkään. Mun mielestä aikuiset selvittää asiat loppuun, vaikka tulisi paha mielikin. Hyvän päivän tutuiksi tässä pitää nyt jotenkin pyrkiä...
ap
epävakaa. Sellasen kanssa ei oikein ole kultaista keskitietä, joko rakastetaan tai vihataan.
suhdetta ja selität jotain eksaktia ja uskottavaa itsestäsi. Olet vielä eroa prosessoimassa tai lapset tarvitsevat nyt enemmän tukeasi, eikä sinulla ole aikaa. Sen jälkeen vastailet viesteihin yhä harvemmin ja harvemmin. Ystävällisesti, mutta topakasti.
ja sanoa, että hänen käytöksensä muuttuminen pelottaa sinua ja haluat lopettaa yhteydenpidon. Narsistinen loukkaantuminen ja epärehellisyys ovat pahinta mitä tällaiset tyypit tietävät, joten kannattaa olla mahdollisimman ystävällinen ja rehellinen.
kiinnostavan tyypin, jonka kanssa haluat katsoa tuleeko suhdetta. Ja jos jatkaa pommittamista, et enää vastaa viesteihinsä.
Sanoisin suoraan, että olen miettinyt tätä meidän juttua, eikä se tunnu hyvältä että kannataisi jatkaa. En halua seurustella.
Kun tyyppi kyselee syytä, sanoisin suoraan että en siedä kyttäämistä, vahtimista, enkä ahdistelua. Olen aikuinen ihminen. Lopetetaan tähän.
Sulla todettiin AIDS ja kaikki aikasi menee hoidoissa käymiseen.
Jos se tonkin jälkeen haluaa vielä väen vängällä olla kanssasi, niin onpahan melko sitkeä tapaus..
kuullostaapa aika samanlaiselta kun mun yks sekopää ex! kaverilla ei ois kyllä älynlahjoja lääkikseen, muuten aivan samantapaista touhua..todella mustasukkainen, olin joskus saunomassa vanhempieni luona enkä (luonnollisesti) vastaa silloin viesteihin tai kännykkään ylipäätänsä. tää kaveri ajoi melkein 25 km hirveessä lumipyryssä varmistamaan, että varmasti olen siellä missä sanoin olevani. ryntäsi mun isän ohi ovella ja hyvä ettei ängennyt sinne saunaan asti. tää kaikki siis ehti tapahtua tyyliin tunnin sisällä..oltiin oltu varmaan joku kk verran yhdessä tuolloin. tässäpä yksi varoittava esimerkki, hullu, väkivaltainen sekopää..
sinuna unohtaisin koko tyypin vielä kun on mahdollista..
seiska lisää, että tuon tyyliset tyypit eivät sitten tajua mitään kiertopuheita, sanot ihan suoraan, että et halua enään tapailla mutta tee tämä ihmisten ilmoilla, kaiken varalta..
mies kilahti välittömästi. Kyllä mä tiedän mistä sä haluat jutella. Aina tässä käy näin. Sitten se kiukutteli aikansa ja löi luurin korvaan. Ensin olin soittamassa takaisin, sitten päätin että ja paskat. Olkoot.
ap