tämä naispoliisi vastaa teidän kysymyksiinne
Kommentit (22)
onko koulun kuntotestit tosi rankkoja vai vaan rankkoja?
T: kytäksi tahtova
16v jolla on mopokortti ajaa mopolla jonka huippunopeus on 55km/h (vakiona vaikka ei sitä kait pysty todistamaan että se on vakio) 40km/h alueella 50km/h poliisin nopeusratsiaan niin mitä siitä seuraa?
Pääsenkö talousrikostutkijaksi ilman että käyn poliisi(ammattikorkea)koulua?
Olen koulutukseltani laskentaekonomi ja olen ollut töissä tilintarkastajana, joten tunnen alan..
Hain lähestymiskieltoa.
Tyyppi ei olekkaan kirjoilla (ei ole missään) siellä missä minun tietojen mukaan asuu.
Ei vastaa puheluihin.
Asian käsittely viivästyy tuon takia.
Laitekaan mies hakuun tuon perusteella vai miten etenee? Kiitos!
Kiitos kysymyksistänne! Suoraan sanon, ei ole joka helkutin päivä kiva raahtata kännisiä ihmisiä putkaan. Haaveilin jo pienenä että minä haluan poliisiksi ja lukion ja armeijan jälkeen päätin että nyt olen valmis lähtemään poliisikouluun ja tässä sitä ollaan. kuntotestit ovat todella haastavia ja vaatii paljon. vanhempi konstaapeliksi nimitetään kun poliisi koulu on loppu ja valmistut. nuorempi konstaapeliksi kutsutaan opiskelioita jotka ei ole vielä valmistunut.
Yksittäisen auton joka ei aja ylinopeutta? Ärsyttää vaan kun aina jos ajan joskus puolenyön jälkeen vm 84 autollani niin eipä mene kauaa kun poliisit ovat perässä ja pysäyttävät. Johtuuko se siitä että mulla on 26 vuotta vanha auto? Kerran olen ylinopeus sakot saanut mutta siitä 10 vuotta koskaan muulloin ei ole huomautettavaa ollut enkä koskaan ole humalassa ajanut.
jos ei puhelimitse tavoita miestä eikä löydy viikon sisällä ennen käsittelyä, niin mies pistetään hakuun.
Ja minulla on jo perhe, että en haaveile pampuista ja muista.
Sakkoja mopoilevalle tai jos ikävästi käy ettei pysty todistamaa mopon vakioisuutta niin kortti pois. älkää antako lapsien virittää mopoja koska se voi tulevaisuudessa vaikuttaa myös B ajokorttiin.
ikävintä työssäni on kadonneiden etsintä. ikinä ei tiedä itä vastaan tulee. ja salaattia syön, en donitseja
Yksittäisen auton joka ei aja ylinopeutta? Ärsyttää vaan kun aina jos ajan joskus puolenyön jälkeen vm 84 autollani niin eipä mene kauaa kun poliisit ovat perässä ja pysäyttävät. Johtuuko se siitä että mulla on 26 vuotta vanha auto? Kerran olen ylinopeus sakot saanut mutta siitä 10 vuotta koskaan muulloin ei ole huomautettavaa ollut enkä koskaan ole humalassa ajanut.
kyllähän se välillä pistää miettimään, että onko puhtaat jauhot pussissa kun ajaa siihen aikaa ja jos ympärillä ei ole muita liikkeitä. ja vanhat autot kiinnittävät aina enemän huomiota. mut yleensä kyllä meillä on jokin tarkka syy pysäytyksiin
vai ajatteletko itseäsi valkosoluna?
niin mitä tulee esille?
Näkyykö sakkotuomiot, epäilyt tai vaikka noita lähestymiskieltoja?
pelännyt työssäsi jotain ihmistä tai tilannetta?
tapaus jonka selvittämisessä olet ollut mukana?
Että oikein alalla. Ja mikä olikaan se funktio?
Miksi sinä et vastaa yhteenkään kysymykseen?
eihän poliisi muuta osaakkaan kun kyylätä mopoilijoita jos mopoilijat kokoontuvat josssaki ja poliisit sattuu paikalle niin johan mennään häätämään mopoilijat pois eikö poliisit itse ole saanu nuorena ajaa mopoillatai heidän lapsensa kun tuntuu että poliisi vihaa mopoilijoita pakko sitä on nuoren ihimisen jollaki liikkua kun kerta ei ole vielä ajokortti ikäinenkää ja muutenki poliisien toiminnasta sen verran että ei niiden kannata kauhiasti miestä olla kun yksi eivät uskalla missään liikkua poliisi on kun susi lauma mun mielestä kun poliisiksi alkaa niin pitää olla peloton ja uskaltaa mennä yksin vaarallisiinki tilanteisiin eikä isolla porukalla ja muutenki poliisien käytös on joidenki ei kaikkien suorastaan ylimielistä ja sellaista että ollaan vähä että kun on poliisi saa tehdä mitä huvittaa tai sanoa mitä huvittaa näin ei asia ole eli monesti se johtuu poliisista itsestä jos kohtaa esimerkiksi väkivaltaa työssään mutta se siitä älkää ottako itseenne tästä kerroinvain oman mielipiteeni poliiseista
Onko kiva kuskata samoja juoppoja putkaan päivästä toiseen?