Lue keskustelun säännöt.
ENSIKOIDEN VIIKONLOPPU (+++AALTO ALKAKOON!)
14.10.2005 |
Huomenta vaan kaikille! Tervetuloa mukaan uudet ja vanhat ensimmäistä yrittävät! Tästä viikonlopusta on päätetty aloittaa valtava plussa-aalto, joka jatkuu (ihan varmasti!!) ensi viikolla!!
- Oon@ -
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei kai täällä kukaan tähän aikaan sunnuntai-iltana hereillä kuku?
Täällä on vaan yks ihan levoton ihminen. Oon niin hartaasti yrittänyt kuulostella tuntemuksiani ja pah minä mitään oviksia onnistu bongaamaan. Alkuviikosta korkeintaan vähän jostakin kohtaa nipisti, mutta oikeastaan sekin oli liian aikaisessa vaiheessa. Mietin kyllä sitäkin, että olisiko gynen kopelointi aiheuttanut jonkin sysäyksen niillä paikkein. On tää vaan niin huvittavaa... Laskurin mukaan olisi huomenna se kaikista hedelmällisin päivä, toivottavasti jää viikonlopulta nyt jotain siemeniä jäljelle siihenkin hetkeen sitten. Tänään olen ollut ihmeellisen herkällä tuulella ja murjottanut aivan mitättömistä asioista. Semmoinen pikkuruinen päänsäryn ailahdus käväisee välillä päässä, ja pientä huonoa oloa/ vatsan vellomista ilmoilla. Ehkä se kertoisi jotain hormonien toiminnasta.. ehkä ei...
Viikonloppu meni taas vauhdilla. Mikähän siinä on, että aika tuntuu kulkevan nykyään nopeutetusti? Nyt korkkasin vielä iltaoluen, ja vielä pitäisi jaksaa kehitellä jotain hyödyllistä opiskelutehtävien eteen. Eipä olla suinkaan viimetipassa taaskaan... Vaan taitaapa nukkumatti korjata kyytiinsä ennen kuin mitään oikeasti syntyy. Voi tätä elämää :D