Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ENSIKOIDEN VIIKONLOPPU (+++AALTO ALKAKOON!)

14.10.2005 |

Huomenta vaan kaikille! Tervetuloa mukaan uudet ja vanhat ensimmäistä yrittävät! Tästä viikonlopusta on päätetty aloittaa valtava plussa-aalto, joka jatkuu (ihan varmasti!!) ensi viikolla!!

- Oon@ -

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niinpä sitten siihen lankesin ja negan testasin... vituttaa (anteeksi kielen käyttö..) ihan kauheasti. oli pakko testata kun mennään yöksi anoppilaan, enkä TODELLAKAAN halua siellä alkaa sähläämään purkkien ja testien kanssa.. eikös nyt olisi hyvä syy ottaa väkevämpiä, että pääsis rentoutumaan...? mie en jaksa tätä iänkaikkista piinaa ja odottelua. samperi sentään..

tervetuloa taas uusille, toivottavsti te tuotte plussatuulia meille..

Q: ymmärrettävää ettet halua paljastaa, minusta tuntuu jo nyt että kaikki omat tuttuni tunnistaa ( jos siis täällä käyvät..) vaikka ainoastaan mies tietää että jossain vauvajutuissa se pyörii.. kiitoksia nuista väri- ja muista ohjeista, pitää joskus testata kun on aikaa..

myöskään mie en kerro miehellä koska olis otollinen hetki s:lle, toisaalta en tunnu itekkään sitä tietävän niin hällä väliä. onneksi kohta pääsee lääkäriin.. minusta meillä puuhailu ei ole menny suorittamiseksi, tai oli se jossain vaiheessa, mutta kun huomattiin ettei se auta niin sitä jotenki " oppi" rentoutumaan ja nauttimaan kahden keskisestä ajasta..

mutta jälleen pois pahat ajatukset minusta, niin kauan kuin tätiä ei näy eikä kuulu niin toivo elää.. vissiin....

ai niin ja se eilinen hirmu vilutus johtui oikeasta kuumeesta ja streptokokki bakteerista joka on päättäny pesiytyä minun nielurisoihin. mutta burana auttaa, ainaki vähä..

kivaa vknloppua kaikille ja plussatuulia niitä kaipaaville.. heippa.

Vierailija
22/41 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että vielä plussaks muuttuu!Millä testasit?Säteitä lähettelen!

Mooli,missäs luuraaaaaaaat???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kiiruinen - mutta kiva lukea teidän kuulumisia!!

Erityisesti rakkaan Pepsin - moolin boolikaverin!!! Kiva kun kaipasit, niin mäkin sua!!! Oletko jo kokonaan tervehtynyt?? Ja toki täti Pepsille kylään, kun kerran sitä toivoo:=) Ja pijan!!!! Piinaillaan taas yhdessä ensi kierrossa:=)

Unohdin jo mitä luin, mut Fiorella, älä lannistu!!! Testaa toki myöhemmin uudestaan!!! Tsemppiä!!!!!!!

palailen varmaan vielä myöhemmin...iloista iltaa kaikille ja erityisesti ovisbongareille:=)

-mooli (kp22/26-29)

Vierailija
24/41 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä et päästä sitä tätiä sinne!!! Toivotaan edelleen, että plussatuulet olis pian kääntymässä sinne päin!

Mites jj31, onko siellä vielä pystytty vastustamaan testauksen kiusausta?

Kyllä mua siskot kuulkaa koetellaan tänään. Yritän siis järjestää miehelle huomiseksi yllätystä ja kaikki menee ihan myttyyn. Ensin kun lähdin kauppaan, sillä aikaa alkoi sataa ja kaikki pyykit kastui pihalla litimäriksi. Sitten olin ostanut kaupasta ihanan karkkikatupaketin (1kg namia, jes!), joka oli vielä hauskannäköinen hiiripaketti, vähän niinkuin leffassa ne popcornilaarit... No, eikös se kahva sitten katkennut just kotioven edessä parkkipaikalla ja kaikki ihanat namit vieri maahan. Olin vielä valinnut karkit niin, että kaikki parhaat oli päällimmäisenä! Harmitti niin vietävästi, että kävin hakemassa toisen samanlaisen paketin :D

Nyt sitten vihdoinkin pääsen ruoanlaittoon ja taidanpa avata myös yhden sidukan. Kippis vaan teillekin!

-Q-

Vierailija
25/41 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mooli oma pikku rakkaani...hih.....en oo vielä täysin tervehtyny,luulisin että viikon sisällä kuitenkin viimestään.Mulla on vielä lääkekuuri päällä,juu,kaks puol viikkoo onki sit tullu antibiootteja vedeltyä,yäks!Kyllä haisee pissi ainaskii hyvälle..........:)Toivottavasti et oo piinailemassa munkaa ens kierrossa,niin toivon sitä plussaa sulle!!!Kuten kaikille muillekin!!!!!

Voi quiero,on sulla varmaan ollu ilme kun ne namit läjähti siihen maahan.Kertakaikkisen mahtava tuuri! :)

Nukkukaa oikeen hyvin kamut!!!!

Vierailija
26/41 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Fiorella :( Toivottavasti se vielä muuttuisi positiiviseksi!! Eihän sitä koskaan tiedä milloin se testi näyttää plussaa. On täälläkin monta kertaa ollut juttua, että plussa näkyy vasta joskus yli kp 50:n.

++++ säteitä siis sinulle vieläkin!

Joku uusi oli taas ilmoittautunut (anteeksi, nicki unohtui), TERVETULOA!

Ja kiva Pepsis, että olet jo paremmassa kunnossa!!!

Omaa napaa - ei mitään. Piinaviikkoa siis odotellaan...

Nyt nukkumaan, että aamulla jaksaa kirpparille mennä!

- Oon@ -

Vierailija
27/41 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kait kp 33 ja testasin ekan kerran. Negaa näytti kuten arvelinkin, eli joko en oo raskaana tai sit oon tosiaan bongannu oviksen oikein eli toivottavasti näkyis ensi viikolla. Meinaan testata maanantaina seuraavaksi.

Älä masennu Fiorella! Meillä kaikilla on toivoa niin kauan kuin tätiä ei näy !Plussasäteitä sinne!!!

Testasin muuten Pregent stickilla, jota saa marketeista. Oon aina testannu sillä. Se on halpis mutta toimiva. Viimeksi näytti plussaa kp 34, tosin silloin kierto tais olla hieman lyhkäsempi.

Kuvottava olo on jatkunut eilen koko päivän ja nyt aamulla. Ainoat hetket kun ei kuvota on silloin kun syö jotain. Ei viittis kuitenkaan syödä itseään tainnoksiin ;).

Kivaa että taidetaan saada jo ensi viikolla piinailu seuraa, on tää niin paljon mukavampaa yhdessä. Saa myös jännätä useammin kun voin jännätä jokaisen puolesta :)

Ei muuta kuin hauskaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
28/41 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiorella ja jj31 ei vielä saa luovuttaa:monet plussaa tosi myöhässä!Niin kauan on toivoa,kun ei tätiä näy!!!+++++säteitä teille sylin täydeltä!!!

Tervetuloa uudet:olkaa kuin kotonanne!

Ensviikolla on uusia piinailijoita,joten plus-aalto enemmän kuin mahdollinen:+++++++

Luin kaikkien kirjotukset läpi,kahteenkin kertaan,mut nyt en ehdi vastailla kaikille erikseen...Sanon vain,et kuulostaa hyvältä ja olette kyllä tosi elämän myönteisiä kaikki.Teistä/meistähän tämä hyvä pino muodostuukin -Hyvä Eskarit!!!!

Itsellä menossa Kp13/24-28 ja seitsemäs todellinen yrityskierto menossa.Uusille tiedoksi,että olen 30v paremmalla puolella,joten en odotakaan,et nopeesti tärppäis.Mut niin monta kertaa olen jo pettynyt,että tässä kierrossa menen turhia paineita ottamatta.Oireita ei tartte tarkkailla,ne huomaa.Eilen pongasin ' kadoksissa olleet limat' ja tänään testasin ovista,joka vielä edessä päin haaleamman viivan perusteella.Alkuviikosta puuhailimme jtp,mut nyt kiirettä muualla kuin lakanoissa,siksi testailin,koska en halua kuitenkaan meidän puksuttavan otollisten päivien ohi.Onneksi on vielä vapaata tänään ja huomenna....Mieli jotenkin apea...

Kiva kuulla Pepsistä:sun pirteyttä kaivataankin!Ja kaikille vanhoille tutuille kavereille myös halauksia roppakaupalla!!!!!Erityisen ihana on aina lukea teidän kuulumisia!

Ja teistä uusista tulee kohta ' vanhoja' kunhan ehdin tutustua ;) Nyt kiire-elämä taas kutsuu..

Vierailija
29/41 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ollenkaan kaipaamiani uutisia! Mutta älä tosiaan vielä luovu toivosta! Mä oon vakuuttunut, että sä aloitat Enskojen plussa-aallon!

Ja plussasäteitä jj:llekin!

Onneksi sentään Quieron mittari on vielä ehjä, vaika eilen vastoinkäymiset koettelikin! ;) Ootko muuten jaksanut ahkerasti mittailla lämpöjä aamuisin?

Ai niin, tervetuloa Tarastella (muistinkohan nikin oikein?) Taisit miettiä noita oireita... Mullakin on vauvakuumeilun möytä tullut kaikenlaisia tuntemuksia, jotka varmaan liittyvät siihen että kuuntelee itseään vähän liiankin tarkkaan. Niin ja plussaoneea sullekin, pidähän täti loitolla!

Mäkin välilä mietin, että tunnistaakohan tutut mut täältä, jos sattuvat palstailemaan. Esim. duunikavereissa on joitakin sen oloisia tyyppejä, että ties vaikka pinoutuisivat samassa pinossa... No enpä mä täällä varsinaisia salaisuuksiani paljastele, vaikka tästä touhuilusta en viitti kaikille kertoakaan.

Viikonlopun jatkoja ja ++++++++++++++++++++++++++++++++++++onnea kaikille!

D.

Vierailija
30/41 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]Harjoittelin värien käyttöä ja aika hyvin sujuu jo![/color]

Ja tajusin vihdoin missä mokasin siinä teksin lainaamisessa!

[color=red]♥♥♥

Vierailija
31/41 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Fiorella ja JJ31! Pidän peukkuja molemmille ja toivottelen oikein roppakaupalla ++++++! ja pidetään täti teistä kaukana.

Diotima: mä oon kanssa miettinyt tota bongaamista tältä palstalta. Toisaalta eihän siinä mitään maailman pahinta oo, jos vaikka joku tunnistaisi. Mutta mielummin sitä kuitenkin pitää tälläiset tiedot visusti itsellään... Meillä on ainaki työpaikalla vaikka kuinka monta sellaista ihmistä, jotka voivat aivan hyvin käydä keskusteluja juuri tällä palstalla...

Mitä kaikki ensikot tänään puuhailevat kun täällä on näin hiljaista? Ite tulin just pirtsakasta syysilmasta sisälle pirttiin. Kävin joka viikonloppuisen taisteluni lehtiä vastaan... Mulla on vähän sellainen tunne, että vaikka mä kuinka kannan lehtiä pois pihasta kasaan muualle, ne hiipii takaisin vuorokauden kuluessa... Puista ne ei voi tulla, koska ne näyttää siltä etteivät aio yhtään lehteään pudottaakkaan. :)

Omassa olossa ei muutoksia, ehkä bongasin oviksen eilen tai sitten se on vasta tulossa... Nyt siis 15/28-32. Toiminta jatkukoon!

Vierailija
32/41 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään ei taida olla tietoa kyseisestä " turvotuksesta" ... No, voihan olla et vaan kuvittelen.

Olen tässä mietiskellyt tota, että tutut tunnistais tältä palstalta. Ite ajattelen asian niin,että jos tunnistavat ja täällä käyvät, nis sitten on ainakin samankaltainen " salaisuus" molemmilla! =) Eli ei mua ainakaan haittaa kauheesti jos joku tunnistaa. Toisaalta ois kiva et jos näin käy ni tulis sanomaan ni voitais yhdessä intoilla kasvotusten! =) Tällasia syvällisiä minulla!

Vierailija
33/41 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksu: tosiaan, meni aivan ohi kysymyksesi kun olin palstailukatkossa ja pikapikaa yritin lukaista kaikki kirjoitukset läpi... Ekana mulle ainakin tuli mieleen, että voisko kysymyksessä olla jonkinlainen tyrä tms. joka pullistuu kun seisot... Varsinkin, jossa sulla on tehty jotain leikkausta tms. sen pullistuman kohdalle. Kohdun tuntumisen pattina kuulostaisi näin äkkiseltään aika erikoiselta, mutta en sano etteikö sekin voisi olla mahdollista. Sun on pakko sitten olla aika hoikka, meikäläisen vararavinnon läpi sitä ei ainakaan voisi tuntea :) Ehkä kannattaisi käydä omalääkärillä näytillä, jos kyseinen patti vielä tuntuu... Voihan se olla tietenkin jotain kudosturvotustakin ja hävitä omia aikojaan. *leikkii kotilääkäriä* :)

Kaikki ensikot taitavat olla lauantaihumussa, kun täällä on näin hiljaista... Tässä sen nyt näkee kellä on sitä elämää ja kellä ei :)

Vierailija
34/41 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Lievästä" (hmph...) valmisteluvaiheen epäonnisuudesta huolimatta, miehelle järjestämäni yllätys onnistui täydellisesti! Jee! Nyt oon vaan ihan masu kipeenä kaikista herkuista, mutta eiköhän se tästä taas...ellen sitten oikeasti poksahda.

Varmaan nauratte, mutta järjestin miehelle sellaisen " rastipolun" , että sen piti herättyään seurata narua, jonka varrelle olin laittanut kaikkea kivaa: nameja, hierontaöljyä, gourmet-aamiaisen jne :) Olipas ihanaa viettää pitkästä aikaa oikein laatuaikaa yhdessä: kivaa tekemistä päivällä, hyvää ruokaa illalla, poistuttiin täältä neljän seinän sisältä ihan ravintolaan syömään (todella harvinaista meille). Niin, ja sitä ennen käytiin Cafe Esplanadin alakerrassa olevassa viinibaarissa lasillisella (suosittelen mooli ja muut pääkaupunkiseudulla asustelevat!).

Minäkään en osaa tuosta Naksun möykystä mitään sanoa, kun ei mulla vaan sellaista tunnu. Ehkä kannattais käydä varmuuden vuoksi lääkärissä, jos se huolettaa? Mutta uskon, että se on vaan joku harmiton kohouma, joten älä stressaa!

Tervetuloa muuten joukon jatkeeksi [color=magenta]♥♥Zimsi ja Tarastella!♥♥[/color] Tarastella taitaakin heti olla seuraavana piinailuvuorossa. Ens viikolla piinailijoita onkin tosi monta eli saadaan kuulla oikein meheviä oirekuvauksia- jee! :)

Kiitos kysymästä Diotima, oon mittaillut ahkerasti ja näyttää siltä, että kyllä toi mun aamulämpö on kai suurinpiirtein 36.0. Väli on ollu 35.8-36.3 mutta useimmiten tossa 36.0 tienoilla eli varmaan jos yhtäkkiä pompsahtaa pysyvästi 36.5 tienoille niin sitten on ovis ollut. Hirmu herkältä vaan tuntuu toi mittaus, kun selkeästi lämpöön vaikuttaa sekin, jos hetken aamu-unisena kieriskelee sängyssä eikä heti älyä, että nyt on oikeesti jo aamu ja pitäis kaivaa mittari esiin... Eli musta ainakin tuntuu, että siinä kieriskellessä lämpö nousee pari kymmennystä, vaikka ei edes kunnolla vielä olis hereillä.

No niin, jätän muillekin tilaa, avatkaahan sanaiset arkkunne! Viihdyn tänään taas gradun parissa koneella, joten seuraa kaivataan siskot :)

-Q- kp15/45--->? (pari viikkoa ovikseen, plaah!)

Vierailija
35/41 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

keinuhepo:

Kohdun tuntumisen pattina kuulostaisi näin äkkiseltään aika erikoiselta, mutta en sano etteikö sekin voisi olla mahdollista.

Eikö gyne muuten kokeile vatsan päältä painellen juuri kohtua, vai mitä muuta sitten? Miltäköhän sen kuuluis painaessa tuntua, painaumalta vai kohoumalta?!

Tyhmiä pohdiskelee

-Q-

Vierailija
36/41 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispas sitä nukuttua! :) Kunnon unet tuntuivat tekevän terää. En meinaa millään vaan herätä kunnolla. Tämä harmaa syyspäivä kannattaisi varmaan nukkua kokonaan, mutta se saattaisi vähän häiritä ensi yön unosia. Ja sitten maanantaiaamu on todella kauhea...

Q: tarkoitin tietenkin kohdun tuntumista möykkynä seisten! Olet aivan oikeassa siinä, että gyne tunnustelee nimenomaan kohtua ja munasarjojakin vatsanpeitteiden päältä ja makuuasennossa ne tuntuvatkin. Kohdunkin tuntuminen seisten, kai sekin voisi olla mahdollista, jos se olisi oikein eteenpäin kallistunut... Mene ja tiedä. :)

Pakko täältä mökistä on varmaan lähteä tuonne viileään syyspäivään jos yleensä meinaa liikkeelle päästä... Mukavaa sunnuntaipäivää kaikille!

Vierailija
37/41 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö piina jatkuu?

Niin, ja tuossa lenkillä ollessa pohdin, että oliko se niin, että viivi99:n miehen simpat on myös tutkittu? Mitä lääkäri sanoi, tai siis että miten pian saitte tulokset ja mitä noin niinkun eri tulosvaihtoehtoja on? Tarkoitan siis, että onko tulos vaan, että ihan hyviä uimareita tai ei mitään toivoa...? Vaikuttaako se siittiöiden laatu jotenkin siihen kuinka usein kannattaa pupuilla? Vai tuleeko niitä joka tapauksessa yhtä paljon ja yhtä hyviä lisää, jos pupuilee joka toinen päivä? Kun me nyt ajateltiin yrittää sitä jtp-taktiikkaa, ettei ainakaan yrittämisen puutteesta voi syyttää!

Missä te kaikki oikein luuraatte, täällä vaan pidän jotain monologia...

-Q-

Vierailija
38/41 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikilla on ollut mukava viikonloppu!

Mä olin tosiaan eilen siel juhlis selvinpäin, eipähän tänään oo ollu krapulaa. Eilen illalla alkoi pieni tiputteluvuoto, siis tosi pieni, ja tänään on tullu pikkusen enemmän mutta kuitenkin vain ruskeaa. Mulla on aina täti tullu kunnolla kylään vuorokauden sisällä tiputtelusta, joten aika epämääräiset fiilikset on nyt... Tosin KM on varmaan pistäny kroppaa sekaisin eli vanhoihin rutiineihin ei voi varmaankaan verrata. Edelleen on ällö olo. Ei oo kyl kivaa jos aina tästä lähtien ennen tädin tuloa on viikon ajan paha olo :(.

Ei tässä muu auta kuin odotella tuleeko se täti vai ei. Viimeksi kun tulin raskaaksi niin ei tullu tipan tippaa..

Toivottavasti täti ei löydä Fiorellaa!!!!

Hienoa että Pepsis on toipumaan päin!

Mä en muista missä vaiheessa kukin nyt on mutta plussatuulia toivottelen kaikille tasapuolisesti!

Plussarikasta viikkoa :)

Vierailija
39/41 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottepa kirjoitelleet tuottoisasti :))

En kyl nyt kerkiä kaikkia lukemaan tässä, mut sen verran tietty katsoin et Fiorella oli testannut negan :/ olenpa pahoillani, mut jos tätiä ei näy niin kaikkea toivoa ei oo menetetty!!! ++++++++++++++++++++++++++

Oma napa siis, eilen testasi KUITENKIN ovistestissä kaksi vahvaa viivaa :)))))) joten pupuiltu on ahkerasti!!! Tuotoksia sitten jäädään odottamaan useampi viikko, kun tuo ovis tulla tupsahti näin ajoissa!!!

Palailen paremmalla ajalla!! Ehkä huomen iltana!!! Öitä!!!

Vierailija
40/41 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut laiska kirjoittelemaan nyt viikonloppuna - lukemassa olen kyllä käynyt:=) Kivasti ootte kirjotellu!! Ja Q; hauskan yllärin järjestit miehukselle:=)

Viikonloppuun on kuulunut tissuttelua ja syöpöttelyä sen verran, että huomenna ajattelin ottaa itseäni niskasta kiinni!! En jaksa tällaista valasta enää:=) Omassa navassa ei muuten mitään uutta, nyt kp 24/26-29,tilasin aconeja netistä ja ajattelin testata ke-aamuna, jos testit tulevat tiistaina. Vaikka tätihän se sieltä kuitenkin on tulossa:=(

Mukavaa iltaa, palailen huomenissa uusin voimin!

-mooli