Miksi mies haluaa viettää aikaa kanssani, vaikkei halua
seurustella? Tietää kyllä että minä haluaisin.Pitäisikö vain laittaa kiertoon?
Kommentit (26)
itse parikin kertaa kuullut tuon, ettei mies halua seurustella kanssani ties mistä syystä, mutta silti olemme nähneet todella paljon ja seksiäkin harrastaneet ja tuhlasin vain aikaani toivoessa, että mies ts miehet muuttaisi mielensä. Hän on jo todennut ettet ole hänelle "tyttöystävämateriaalia" vaikka pitäisikin sinusta ihmisenä, joten ei kannata ajatella häntä enempää siinä mielessä.
ja tiedän kyllä itsekkin että aikaani vaan tässä tuhlaan. Silti vain jotenkin roikun ja haluan pitää yllä toivoa. Tätä jatkunut jo kuukausia, huoh :(
ap
ja tiedän kyllä itsekkin että aikaani vaan tässä tuhlaan. Silti vain jotenkin roikun ja haluan pitää yllä toivoa. Tätä jatkunut jo kuukausia, huoh :(
ap
Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin että lopetat yhteydenpidon tyystin joksikin aikaa. Muuten et pysty ajattelemaan selvästi, koska kaikki yhteydenpito mieheen lisää tuota turhan toivon tunnetta. Voisit myös kysyä ihan suoraan, miksei mies halua seurustella kanssasi ja miksi hän silti haluaa edelleen nähdä, etkä tyydy mihinkään sitoutumiskammoselitykseen. Jos kuulet, että et esim. miellytä miestä tarpeeksi ulkonäöllisesti tai että hän ei vaan tunne sinua kohtaan mitään kovin syvää, niin tunteesi hieman viilenevät. Jos siis saat mieheltä rehellisen vastauksen.
Jälkeenpäin ihmettelet ja kadut, että miksi tuhlasit niin paljon aikaasi ja energiaasi tähän mieheen.
ap
ap
eli vastaaja 2 tai 3, roikuin kahdessa miehessä vuoden (eri aikoihin toki) ihan turhaan, ja kuvittelin päässäni ties mitä selityksiä sille, miksi mies ei sano haluavansa seurustella vaikka oikeasti haluaakin, no ei sellaisia ole. Mies ei vaan halunnut seurustella minun kanssani, jonkun toisen kyllä. Hänellä saattaa olla myös muita panokavereita kuin sinä, tai sitten kun hän löytää jonkun ja sinä itket, niin hän sanoo, että hänhän sanoi ettei halua seurustella. Hänellä ei siis ole mielestään mitään velvollisuuksia sinua kohtaan.
Mulle itselle annettiin viimeksi sama vinkki yhteydenpidon lopettamisesta, mutta en noudattanut sitä kun en "pystynyt" eli olin liian riippuvainen miehestä, mutta sitten olosuhteiden pakosta emme pitäneet vähään aikaan yhteyttä ja siitä sitten aloin jäähdyttää sitä, ja nyt en ole ollut missään yhteydessä moneen kuukauteen ja tosiaan ihmettelen, miksi en heti uskonut häntä siitä seurustelemattomuudessta ja jäin roikkumaan. Meni hyvää aikaa ihan hukkaan miehen perään murehtiessa. Muistin myös taas ne lukemattomat huonot puolet mitä tässä miehessä on. Ja eipä tätä miestäkään ole kiinnostanut yhteydenpito sen jälkeen kun lakkasin antamasta hänelle, ja sitä ennen teimme yhdessä siis monenlaista muutakin kuin vain panimme.
vain irrottautua. Ehkä heti pian, kun olen lähdössä viikon työmatkalle. En pidä yhteyttä ja tuskin mieskään minuun. Eli mies ei ole sinuunkaan yhteyttä pitänyt sillä aikaa, kun sinäkään et häneen? ap
vain irrottautua. Ehkä heti pian, kun olen lähdössä viikon työmatkalle. En pidä yhteyttä ja tuskin mieskään minuun. Eli mies ei ole sinuunkaan yhteyttä pitänyt sillä aikaa, kun sinäkään et häneen? ap
jos satut vielä lukemaan, aiemmin pidin sellaisia parin viikon taukoja itse yhteydenpidossa, ja mies ehdotteli näkemistä ja sitten aina hellyin näkemään ja elättelin jotenkin vielä toivoa suhteesta. Vasta sitten kun sain sanottua, että mulle ei tee hyvää tämä näkeminen ja seksin harrastaminen kun mies ei kerran halua suhdetta, niin mies lopetti ehdottelun ja muunkin yhteydenpidon. Vaikka siis sanoin, että voimme vaihtaa toisinaan kuulumisia ja ehkä nähdä joskus muissa merkeissä. Mutta ilmeisesti häntä kiinnosti lähinnä tuo seksipuoli kun ei sen jälkeen ole mitään kuulunut..tuo miehesi ei välttämättä ole mikään maailman suurin kusipää, joka yrittää vain vedättää, mutta silti oli ainakin minulle helpompi olla näkemättä kokonaan kuin jutella niitä näitä esim. mesessä ja miettiä, että onkohan se mies jo löytänyt jonkun kun kertoo menevänsä bileisiin jne.
Musta ne kuulostaa juuri ihan samalta...
Ehkä mies ei halua käyttää sitä termiä, jos sitä pelottaa että se sitoo liikaa, käytännössähän tuo on seurustelua, jos vietätte aikaa yhdessä ja seksiäkin on.
MIKSI sille yhteiselle ajanviettämiselle pitää olla joku termi? Tietysti, jos haluat seurustella sillai, että vietätte kaiken ajan yhdessä ja mahdollisesti muutatte kimppaan myöhemmin, silloin toi ei voi toimia. Mutta sekin on vaihtoehto, että nautit siitä että sulla on joku mieluisa, jonka kanssa on kiva viettää aikaa ja harrastaa seksiä. Mut tosiaan jos haluut koko ajan enemmän,niin sit toi juttu ei ole sua varten :)
MIKSI sille yhteiselle ajanviettämiselle pitää olla joku termi? Tietysti, jos haluat seurustella sillai, että vietätte kaiken ajan yhdessä ja mahdollisesti muutatte kimppaan myöhemmin, silloin toi ei voi toimia. Mutta sekin on vaihtoehto, että nautit siitä että sulla on joku mieluisa, jonka kanssa on kiva viettää aikaa ja harrastaa seksiä. Mut tosiaan jos haluut koko ajan enemmän,niin sit toi juttu ei ole sua varten :)
tää varmaan pätee alussa, kun kumpikaan ei tiedä, mihin tämä johtaa, mutta kyllähän seurustelu- nimikkeellä on eroja tällaiseen hengailuun- silloin sitoudutaan esim. siihen, ettei kumpikaan paneskele muiden kanssa. Ja kun sanotaan suoraan, ettei haluta seurustella, niin se tarkoittaa sitä, että sanoutuu irti sitoumuksista, ja voi panna muitakin, eikä siitä tarvitse ilmoittaa kenellekään. Tai voi seuraavana päivänä muuttaa Kuubaan tuntematta mitään selittelytarvetta. Myöskin siinä toisessa osapuolessa on tällöin jotain vikoja, minkä vuoksi ei halua miettiäkään yhteistä tulevaisuutta.
Nyt kun mies on sanonut, ettei halua seurustella ja silti ap jatkaa tapailua, niin mies olettaa, että tämä fuckbuddy-suhde on ok myös ap:lle. Ap ilmeisesti ei ole tyytyväinen tähän tilanteeseen, joten siksi se pitäisi lopettaa.
Myönnettävä on, että jonkinasteinen riippuvuus tässä on...
Vanhan aiheen nostelua..
Tärkeintä vastaavankaltaisessa tilanteessa mielestäni olisi ehkä heittää hetkeksi romukoppaan nämä romanttisiin elokuviin viittaavat ajatukset, ihmissuhdepelit, odotukset ja käsitykset siitä mitä kahden ihmisen suhteen TULISI olla ollakseen hyvä ihmissuhde, ja katsoa peiliin ja pysähtyä kuulostelemaan sitä, onko itsellä tämän ihmisen kanssa hyvä olla. On kummallista, että ihmissuhteen laatua, läheisyyttä ja kahden ihmisen välistä yhteyttä arvostellaan siitä näkökyulmasta, kuinka paljon toinen on valmis suhteeseen satsaamaan, saatika kunka paljon vapauttaan, omaa itsemäärämisoikeuttaan ja riippumattomuuttan uhramaan "parisuhteen" nimissä. Ja edelliseen kirjoittajaan viitaten, kuinka kunnioitus toista ihmistä kohtaan voi olla missään yhteydessä näihin uhrauksiin?
Itse olen kiitollinen ja onnellinen siitä, että pystyn kohtaamaan ihmiset aidosti ja miettimään, mitä MINÄ haluan antaa toiselle ihmiselle, enkä koko ajan vaadi toista ihmistä toteuttamaan fantasioitani (avioliitto, perhe, monogamia) ja ajattele rakkaussuhdetta jonain keskeneräisenä prosessina joka täytyy saada etenemään jonkun tietyn kaavan mukaan , jotta se olisi hyvä ja tyydyttävä ihmissuhde. Pystyn kohtaamaan ja rakastamaan odotuksitta ja uhrauksitta, käymättä kauppaa kehollani, mielelläni tai sitoutumisellani.
Avoin kysymys teille kanssasisaret. Mistä kumpuaa nämä käsitteet että "mies leikkii koska se voi leikkiä" "olet vain panopuu" yms?
tavata mua vaikkei olisi seksiäkään?
tavata mua vaikkei olisi seksiäkään?
olette vain kavereita, tai jos mies on ihastunut niin hän on tyyppiä syödä kakku ja säästää se, haluaa vaimon ja perheen sekä piristävän salarakkaan.
tai tuot piristystä hänen arkeensa.
Minusta on sikamaista, jos mies sen tietää, sillä käytöksellään varmastikin tietää loukkaavansa sinua.
Vielä tässä vaan roikutaan, terveisin ap
Oli kyllä niin samanlaisia tarinoita kuin mulla tällä hetkellä. Mies sanoo välittävänsä ja pitävänsä mutta ei ole ajatellut sen vakavammin, mutta ei halua että katoaisinkaan.... Wtf -.- tätä on kestänyt jo 5vuotta, välillä yhteydessä välillä ei olla. Molemmat seurustelleet väleissä... Kerroin ensimmäistä kertaa tunteistani hänelle lauantaina.. Ja että merkkaa enemmänkuun jopa eksäni.. Siihen hän totesi että hänkin välittää ja plaaplaa muttei ole ajatellut tosiaan sen vakavammin...
sinäkin aikaa ystävien kanssa, ilman että haluat seurustella. Jossain vaiheessa tuo mies tod näk löytää tyttöystävän, joten jos arvelet tulevasi siitä mustasukkaiseksi niin kannattanee viilentää välejä.