Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ollut lehdessä?

Vierailija
22.09.2010 |

Onko sua haastateltu, ja oletko saanut siitä koskaan rahaa? :)

Saako mistää julkaisuista rahaa?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kuulluu työhön...

Vierailija
2/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on haastateltu, en ole saanut rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kuulluu työhön...

Olen toiminut asiantuntijana lehtijutuissa. Siitä hyvästä ei saa edes lehden näytenumeroa;)

Vierailija
4/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikakauslehteen. Ei siitä tule palkkiota. Sain ison nipun kyseisen kustannusyhtiön tuoreimpia lehtiä, se oli rahanarvoinen paketti.

Rahaa ei saa myöskään IP-lehden jutusta.

Vierailija
5/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haastateltu monestikin, joskus ollut isompikin juttu. Ei oo mitään maksettu niistä.

Vierailija
6/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikin kertaa. Toisesta en saanut rahaa, mutta toisesta, isommasta jutusta taisin pienen palkkion saada.

Vierailija
7/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
8/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehti saa rahaa sisällöstään ja jos joku on osa sisältöä, hänen kuuluu saada osa rahoista myös.

Vierailija
9/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavismamma olin ja olen, sattui vaan sen hetkinen tilanne sopimaan heidän juttuunsa.

Ja sain palkkioksi kyseisen lehden irtonumeron kotiin postitettuna (pari päivää sen jälkeen, kun lehti oli oikeasti ilmestynyt).

Vierailija
10/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehti saa rahaa sisällöstään ja jos joku on osa sisältöä, hänen kuuluu saada osa rahoista myös.

Olen ollut monessakin lehdessa, Suomessa ja ulkomailla. Ei haastatteluista makseta ellei ole joku Jolie-Pitt.

Vierailija
11/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monelle se on ilmaista mainosta. Kuten sanoin, miestäni on monesti haastateltu ja tehty isompaakin juttua lehteen, on hemmetin hyvää pr:ää firmalle eikä tartte maksaa mitään.

T: 6

Vierailija
12/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalehdessä ollut pieni juttu musta ja lapsista.Ei saanut kun hyvän mielen:)

Vierailija
13/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, että lehdet ei maksa hastatteluista, jos haastateltava ei kerro mitään sellaista, mitä jo ei tiedettäisi. Ihan turha haluta rahaa, jos haastattelun aiheena on nuorten työllisyystilanteen kehitys tai paikallisen hautausmaan hoitokustannukset.

Vierailija
14/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana tarjota pullakahvit (firman piikkiin) ja sitten sen lehden saa postissa, missä juttu ilmestyy. Tosin monet mun haastattelemista tyypeistä joko ovat itse toivoneet juttua tai muuten vaan ovat iloisia saamastaan julkisuudesta.

Mä olen joskus saanut valokuvaajan ottamat kuvat mitä otti musta ja muksusta juttua varten. Musta se oli aivan ihana juttu!

Vierailija
15/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä pitäisi maksaa?

Vierailija
16/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis erään ulkomaisen lehden hääliitteessä, asumme ulkomailla. Liitteessä oli muidenkin parien häistä kuvia ja juttuja.

Saimme palkkioksi viinilasisetin, ihan kivoja olivat.

Vierailija
17/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on vähän erikoisempi ulkonäkö, kuten mulla on ollut, ilmeisesti osuu toimittajan silmiin.

Vierailija
18/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös niissä naistenlehdissä, joita te luette... ;)

Vierailija
19/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en haluaisi antaa itsestäni yhtään mitään julkisuuteen (edes lehtijuttuun), kyllä mä olen aina luullut että niistä jutuista netotaan jotain. Miksi menisin ja antaisin jonkun haastattelun jollekin ilmaiseksi, johan siihen tuhraantuu ihan puhdasta aikaakin?! Ihan tavis siis olen, enkä tarvitse naamaani lehteen. Jos tilaisuus tulisi, niin toki olisin lehden kannessa mutta kyllä siitä pitäisi rahaa joku satku ainakin saada.

Vierailija
20/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että saan samalla annettua muille ihmisille tietoa ja hyvää mieltä. Se riitti motiiviksi. Julkisuuteen tuleminen auttoi myös itseämme omassa asiassamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän