"hedelmissä hurjasti turhia hiilihydraatteja"
Kommentit (57)
eikö marja-aika ole jo ohi?
..siis mustikkaa ainakin Keski-Suomessa. Pitää herätä ajoissa sesonkiin eikä mutista kun on liian myöhäistä.
ne vitamiinit yms vihanneksista kuin hedelmistä. Hedelmissä kun on sokeria, esim banaani sisältää tosi paljon hiilaria. C-vitamiinin suhteen esim. paprikasta sitä saa enemmän kuin esim appelsiinistä ja terveellisempääkin se on.
nää ääriainekset on niin ....
Jos valinta on se, syökö välipalaksi suklaapatukan vai banaanin, niin kaikille lienee selvää, kumpi niistä on parempi.
Mulle itselleni uppoaa hiukan heikosti kasvikset, joten yritän korvata niitä sitten hedelmillä ja marjoilla. Se on parempi kuin että päivittäinen kiintiö jäisi saamatta. Karpit arvostelkoot niin paljon kuin lystäävät.
Menee järki kun tuntuu, että täällä kukaan tajua mitään mistään. Hedelmät on ihan tasan pelkkää sokeria. marjoissa sentään on myös kuituja ja antioksidantteja.
mutta toisaalta eipä minusta varmaan kovin pitkäikäistä olisi sitten muutenkaan tullut, kun täältä meiltä päin maailmaa ei juuri marjoja saa...
marjoja saa metsästä, puolukat on nyt kypsiä, karpalot kypsyy vähän myöhemmin. Jos ei ehdi metsään, niin pakastealtaasta kaupasta löytyy myös marjoja.
täällä ole metsiä, joihin saisi mennä. Pakastemarjoja en ole löytänyt. Tuoreita saa toki torilta, mutta eipä niitä uskalla syödä kunnolla pesemättä, mikä on marjojen kohdalla melkeinpä mahdotonta.
Vihannekset sen sijaan eivät sula minulla kunnolla. Joten kyllä vain syön hedelmiä enkä näe enkä koe siinä mitään virheellistä.
Herkkujen ja vaalean viljan vähentäminen on vielä ymmärrettävää.
marjoja saa metsästä, puolukat on nyt kypsiä, karpalot kypsyy vähän myöhemmin. Jos ei ehdi metsään, niin pakastealtaasta kaupasta löytyy myös marjoja.
täällä ole metsiä, joihin saisi mennä. Pakastemarjoja en ole löytänyt. Tuoreita saa toki torilta, mutta eipä niitä uskalla syödä kunnolla pesemättä, mikä on marjojen kohdalla melkeinpä mahdotonta. Vihannekset sen sijaan eivät sula minulla kunnolla. Joten kyllä vain syön hedelmiä enkä näe enkä koe siinä mitään virheellistä.
Noin syömällä elimistössäsi on sntioksidanttien puutteesta johtuva oksidatiivinen stressi-tila, jonka takia kuolinsyysi tule olemaan hyvinkin todennäköisesti verenkiertoelimistöstä johtuva. Valitettavasti
täällä ole metsiä, joihin saisi mennä. Pakastemarjoja en ole löytänyt. Tuoreita saa toki torilta, mutta eipä niitä uskalla syödä kunnolla pesemättä, mikä on marjojen kohdalla melkeinpä mahdotonta. Vihannekset sen sijaan eivät sula minulla kunnolla. Joten kyllä vain syön hedelmiä enkä näe enkä koe siinä mitään virheellistä.
Noin syömällä elimistössäsi on sntioksidanttien puutteesta johtuva oksidatiivinen stressi-tila, jonka takia kuolinsyysi tule olemaan hyvinkin todennäköisesti verenkiertoelimistöstä johtuva. Valitettavasti
Järkeintä on varmasti ehkä mieltää se että hedelmät ovat käytännössä vaan hedelmäSOKERIA.
Ei se perunakaan mikään pyhäkasvi ole vaikka maassa kasvaakin.
Kaikki paitsi laardi on saatanasta:D
on toitetettu, että appelsiini on ihan sikaterveellistä ja nytkö sekin on sitten suoraan saatanasta?
LAARDI, tuo marjoja ja juuria syövä suomalainen metäsäläinen!!!!!!!!!!!
jo jotain lahkotoimintaa. Sama meno joillakin facebookissa. Fanatismi ja tyrkyttäminen ovat kyllä erityisen rasittavia asioita.
on toitetettu, että appelsiini on ihan sikaterveellistä ja nytkö sekin on sitten suoraan saatanasta?
että läskit vetää salaa peiton alla taskulampun valossa kilotolkulla appelsiinia. Ja mun täti, joka kuoli viisikymppisenä sydänkohtaukseen, söi joka päivä banaanin ja omenan.
mä olen laihduttanut 18 vuotiaana 12kg ja vois sanoa että pelkästään hedelmiä syöden.
30 vuotiaana laihdutin 6kk aikana 10kg hedelmillä, salaateilla, kananfileillä..
saatana saatana saatana
läskiä perkele!
Tuskin kukaan sitä kiistää voi että marjat ovat hedelmiä terveellisempiä?
Missä asut, sinä joka et löydä pakastemarjoja, mutta torilla silti myydään tuoreita? Et varmaan asu suomessa?
että läskit vetää salaa peiton alla taskulampun valossa kilotolkulla appelsiinia. Ja mun täti, joka kuoli viisikymppisenä sydänkohtaukseen, söi joka päivä banaanin ja omenan.