Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon numero soittaa....ketä se voi olla?

Vierailija
21.09.2010 |

Siis kun numeroa ei näy ollenkaan, tuo teksti vaan.

Näkyykö puhelinmyyjillä aina numero?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä näkyy numero. Parhaiten selvität soittajan kun vastaat siihen puheluun, vai onko sulla joku syy olla tekemättä niin?

Vierailija
2/35 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ärsyttää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä näkyy numero. Parhaiten selvität soittajan kun vastaat siihen puheluun, vai onko sulla joku syy olla tekemättä niin?

Vierailija
4/35 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntematon numero, halooooo

Vierailija
5/35 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei vastata tuntemattomiin numeroihin. Miksi ihmeessä?

Vierailija
6/35 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli soitamme tuntemattomasta numerosta.

Monella ystävällänikin on salainen numero.

Mikä siinä nyt on niin kummallista?

Vierailija
7/35 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän se selviää kuka sieltä soittaa....

Itselläni, meiehelläni ja monella kaverilla tuntemattomat numerot (=salaiset numerot).

Vierailija
8/35 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ei vastaa tuntemattomiin numeroihin! Siinä on kyllä ihmisen pelko huipussaan, en muuta sano!

Vierailija
9/35 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa en vastaa tuntemattomiin numeroihin.

ei ole vissiin ennen tullut puheeksi niin sanotaan se nyt: Sinulla on poikkeuksellisen tyhmä periaate. Luovu siitä.

Vierailija
10/35 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisi tuntemattomasta numerosta. Voihan se olla kuka vaan...

Vierailija
11/35 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se minusta ole mitenkään tyhmää. Numero näkyviin niin voin vastata.

Vierailija
12/35 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muutenkin sosiaalisesti rajoittuneita? Eihän kukaan normaali ihminen jätä vastaamatta ihan vaan periaatteesta, kyllä kyseessä täytyy olla joku sosiaalinen pelko, pelko että joutuu puhumaan kenties tuntemattoman ihmisen kanssa. Tai ahdistus siitä, että vastatessa siellä toisessa päässä voi olla kuka vaan. Millaisia ihmisiä te oikein olette, joilla moinen omituinen periaate on?

Vierailija
13/35 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu, että toi "ketä" vie hermot.

Vierailija
14/35 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en myöskään vastaa tuntemattomiin,ei se minusta ole mitenkään tyhmää. Numero näkyviin niin voin vastata.

Saanko arvata: et myöskään avaa ovea, ellet tiedä kuka sieltä on tulossa? Etkä osta koskaan mitään uutta tuotetta, vaan aina vanhaa ja tuttua?

Vierailija
15/35 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla kaikkien tavoiteltavissa? Kyllä minä valikoin ne puhelut, joihin haluan vastata. En halua kuluttaa aikaa puheluihin, joilla ei ole minulle mitään merkitystä. Ja lisäykseksi, etten ole lainkaan sosiaalisesti rajoittunut. Olen vain työssäni koko ajan ihmisten kanssa tekemisissä, nin kasvotusten kuin puhelimessa. Omalla ajallani päätän itse, kenen kanssa haluan keskustella. Minulla on myös vastaaja, joten jos asia on tärkeä, voi jättää soittopyynnön.

Vierailija
16/35 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en myöskään vastaa tuntemattomiin,ei se minusta ole mitenkään tyhmää. Numero näkyviin niin voin vastata.

Saanko arvata: et myöskään avaa ovea, ellet tiedä kuka sieltä on tulossa? Etkä osta koskaan mitään uutta tuotetta, vaan aina vanhaa ja tuttua?

Avaan kyllä oven, tosin meidän ovesta näkyy kyllä kuka siellä on. Käytän myös uusia tuotteita ja kokeilen uusia harrastuksia yms yms. Olen ihan normaali ihminen. En vain vastaa tuntemattomiin numeroihin. Ja siis en tarkoita etten vastaa numeroihin joita en tunne, eli jos numero näkyy, mutta se on outo, vastaan kyllä. Mutta jos näytöllä lukee Tuntematon numero soittaa, niin en vastaa. Minua ärsyttää se että joku laittaa numeronsa pois näkyviltä, siksi en vastaa.

Vierailija
17/35 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok jos ette vastaa, mutta mitä ihmettä te sit jäätte pähkäilemään ja oikein palstallekin tuutte ihmettelemään että kuka se oikeen voi olla. Eikö siihen voisi vastata niin tietäis? Tai jos ei aio vastata, niin eikö sit voi vaan unohtaa koko asian koska jos oli tärkeää asiaa, se varmaan laittaa vastaajaan viestin?

Vierailija
18/35 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan kyllä oven, tosin meidän ovesta näkyy kyllä kuka siellä on. Käytän myös uusia tuotteita ja kokeilen uusia harrastuksia yms yms. Olen ihan normaali ihminen. En vain vastaa tuntemattomiin numeroihin. Ja siis en tarkoita etten vastaa numeroihin joita en tunne, eli jos numero näkyy, mutta se on outo, vastaan kyllä. Mutta jos näytöllä lukee Tuntematon numero soittaa, niin en vastaa. Minua ärsyttää se että joku laittaa numeronsa pois näkyviltä, siksi en vastaa.

Eli jos sun joku ystävä joutuisi vaikkapa pakosta muuttamaan numeronsa salaiseksi, lakkaisit vastaamasta hänen puheluihinsa? Koska salainen numerohan näkyy näytössä tuntemattomana, vaikka olisitkin tallentanut sen puhelimeesi. Viis ystävän soitosta, mitäs meni vaihtamaan numeronsa ärsyttävästi salaiseksi?

Jep jep, toisilla on ja toisilla ei...

Vierailija
19/35 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se minusta ole mitenkään tyhmää. Numero näkyviin niin voin vastata.

ON ihan vitun tyhmää.

Kaltaisiasi en tuttavapiiriini kelpuuttaisi.

Vierailija
20/35 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi työmatkalla? Tai äitisi lomamatkalla ja tarvitsee sieltä käsin sinun apuasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi