Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karppaja nautiskellut tänään:

Vierailija
20.09.2010 |

Aamulla leipäjuustoa ja 1 keitetty kananmuna

Lounaalla kasvissosekeittoa alkuun, uunikalaa ja porkkanaraastetta pääruoaksi ja kahvia jälkkäriks

Päivälliseksi 4 lidlin jauhelihapötkylää, salaattia. Jälkkäriks partaäijää ja loraus fun lightiä.

Illalla ehkä muutama pala juustoja ja kalkkunaleikettä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi kuvitella syöväni noin. Vaikka toisaalta paino kyllä pysyisi paremmin kurissa kun ruokailu lakkasi olemasta nautinto.

Vierailija
2/7 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppasit sitten tai et, paino varmaan putoais

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä pystyisi nukkumaan - tai siis heräisin yöllä järkyttävään päänsärkyyn ja nälkään.

Miten pystyt tuohon? Oletko juuri aloittanut vai oletko jo "vanha" karppaaja? Plajonko painosi on tippunut lähtöpainosta?

Vierailija
4/7 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt pääsin lounaallekin ja heti paljon parempi tää alkuilta. Olen kolmisen viikkoa näin tiukalla ollut ja yli 4 kg jo lähtenyt. Eli hyvin menee! :) ap

Vierailija
5/7 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että syödään tukevaa ruokaa vähemmän, eikä venytetä mahalaukkua isoilla annoksilla. Rasvalla ja proteiinilla nälkä pysyy loitolla ja päivän kalorimäärä pienenä. Ja kun syö vähän kaloreita, niin laihtuu.

Jos taas erehtyy tekemään liian herkullista karppiruokaa (esim. raakasuklaata) ja syö sitä vaikkei ole nälkäkään, ei laihdu. Mutta vatsavaivat ja voimakas näläntunne pysyy poissa, joten sekin on parempi kuin entinen ruokavalioni.

Vierailija
6/7 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta noista on keitettyä kananmunaa lukuunottamatta herkuttelu kaukana..

Vierailija
7/7 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai leipäjuustossa? Mä ainakin olisin aivan saakutin nälkäinen ja treenit ei kulkis yhtään.