Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varasko myy pelkkiä uusia lastenvaateita huutiksessa?

Vierailija
20.09.2010 |

Ihan oikeesti, kymmenitä tai satoja uusia pikkulasten vaateita huutiksessa, voiko olla muutakuin varas? :(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkkejä kyseessä?

Ihan oikeesti, kymmenitä tai satoja uusia pikkulasten vaateita huutiksessa, voiko olla muutakuin varas? :(

Vierailija
2/17 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ostaa edullisesti ulkomailta ja myy sitten tuolla. Ostajia juuri niitä, jotka eivät itse uskalla syystä tai toisesta tilata ulkomailta.

Hurjat on hinnat jollain. Lähtöhinta joissain jopa kolminkertainen siis niissä tuotteissa mistä tiedän hinnan, kun itsekin ostelen ulkomailta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule muuta minulla mieleen, kun varastetut vaatteet. Taannoin seurasin erään myyjän kohteita, kaikki kohteet oli yhden ja saman vaateketjun tuotteita. Ettei olisi kyseinen myyjä töissä tämän vaate ketjun firmassa?

Vierailija
4/17 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toisaalta em merkeillä on tosi usein tosi hyviä aleja niin ehkä he elää sillä,e ttä ostaa kaupasta tyyliin -50% ja sit myy melkein täyteen hintaan huutiksessa.

Itse asun tosi maalla pienten lasten kanssa niin olen suorastaan iloinen,e ttä huutis on olemassa ja joku viitsii alesta ostaa ja laittaa myyntiin, mutta toisinaan vaan pelottaa, että jos sittenkin on varas....

T: AP

Vierailija
5/17 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huusin lapselleni välikausihaalarin...vasta huudon jälkeen huomasin että myyjällä on pelkkää uutta myynnissä, Reimateccia yms merkkihaalareita ja kaikki upo uusia, ja niitä on tosiaan joka väriä ja joka kokoa ja kymmenittäin eri tuotteita. Ja ihan uusia mallejakin...

Vierailija
6/17 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari aasialaisella nimellä varustettua henkilöä.. ilmeisesti ostavat alet tyhjäksi ja myyvät sitten seuraavana sesonkina. Ale-lappuja niissä on kiinni.

Vierailija
7/17 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varastettua tavaraa en halua itselleni AP

Vierailija
8/17 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on esim. Jenkeissä ja Australiassa ihan "ammatti", jolla tienataan elanto. Kierretään päivät shoppailemassa ja myydään normaalihinnalla ebayssa. Ja Jenkeissä aleprosentit on huomattavasti paremmat kuin täällä, -70%, -80%. Tuskinpa tuolla Suomessa kuitenkaan elää.

Vierailija
9/17 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oli käynyt Stockan hulluilla päivillä, kun oli mainostettu etukäteen välikausivaatteita...tulipa sinne aasialainen nainen, joka kiilasi itsensä muiden ohi rekille ja veti syliin rekillisen haalareita. Muut jäivätkin sitten rannalle soittelemaan. Taisivat päätyä huutikseen nekin. Mua kyllä jurppii tuommoinen...jotenkin..

Vierailija
10/17 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten taitaapi olla sama kyseessä.

Vierailija
11/17 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari aasialaisella nimellä varustettua henkilöä.. ilmeisesti ostavat alet tyhjäksi ja myyvät sitten seuraavana sesonkina. Ale-lappuja niissä on kiinni.

Nimittäin huusin Jonathanin välikausirukkasia, oli edullisia uusiksi. Kun sitten sain rukkaset itselleni huomasin, että niiden kuminauhat olivat huomattavasti löysemmät kun muissa saman merkkisissä rukkasissamme. Olisiko jotakin 2-laatua?

Vierailija
12/17 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oli käynyt Stockan hulluilla päivillä, kun oli mainostettu etukäteen välikausivaatteita...tulipa sinne aasialainen nainen, joka kiilasi itsensä muiden ohi rekille ja veti syliin rekillisen haalareita. Muut jäivätkin sitten rannalle soittelemaan. Taisivat päätyä huutikseen nekin. Mua kyllä jurppii tuommoinen...jotenkin..

Toki ärsyttäväähän se on, että viedään nenän edestä, jos menee trokaukseen, kun toinen voi tarvita oikeasti omalle lapselle sitä pukua...( oletettavasti lasten, kun haalari? )

Vierailija
13/17 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- trokareita

- ostavat loppuunmyyntejä ja myyvät kalliimmalla

- tekevät pimeää työtä ja palkka maksetaan tuotteina

Vierailija
14/17 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älyttömästi vaatetta,etteivät ehdi puoliakaan pitää! Kai sekin jonkin sortin riippuvuus on (shoppailu),vaan ei rikos kuitenkaan:)

Vierailija
15/17 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Jonathanin cordura-haalarin aasialaiselta pariskunnalta (myyjät Espoossa). He ostivat alesta ja myivät huutiksessa.

Parin käytön jälkeen polvet olivat rikki. En tiedä oliko vika haalarissa itsessään, luulen kuitenkin että tavara oli priimaa. Joka tapauksessa ei tarvi ostaa enää Jonathania vaan pitäydymme Reimatecissa.

Vierailija
16/17 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älyttömästi vaatetta,etteivät ehdi puoliakaan pitää! Kai sekin jonkin sortin riippuvuus on (shoppailu),vaan ei rikos kuitenkaan:)

Vaan ei shoppailumaniassakaan oleva nyt sentään samaa merkkiä osta joka värissä ja joka koossa :).

Vierailija
17/17 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn Amerikassa pari kertaa vuodessa. Sisko asuu Miamissa ja kerää mulle aina kun näkee jotain halvalla. Matkatavarat saa painaa sen 2 x 23 kg, sen ne painaa aina + käsimatkatavarat.

Onhan se kiva, kun ostaa paidan 2 usd ja myy se täällä 20 eurolla.

Tullissa on laukut pari kertaa tyhjennetty, mutta en mitään sakkoja ole saanut tai vastaavaa, kun pienet on noi mun kuviot.

Tuttu tuli Englannista ja muuttokuormassa oli varmaan 500 vaatetta, jotka meni huutikseen. Kuulemma tuli olohuone niillä tuotoilla laitettua kuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi