Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lue ennenkuin otat rokotuksia!

Vierailija
20.09.2010 |

Itse viime syksynä tuskailin otanko sikainfluenssarokoteen vai en. Ed. päivänä oli laskettu aika, kun sitten torstaina kävin piikillä. Viikon päästä synnytin 9 pisteen tytön. Vasta nyt olen alkanut pohtimaan olisiko rokotteella ollut vaikutuksensa vauvani immuniteetin kehittymisen kannalta. Paino alkoi tippumaan nopeasti, vaikka maitoa riitti ja runsaasti. Vauvan vatsa oli löysä ja niskakakkoja oli 3 kk ikäiseksi asti, kunnes keksin antaa maitohappobakteereja. Lisäksi on atooppista ihottumaa niskassa. Jonkun mielestä tämä pähkäily saattaa olla ihan tuulesta temmattua, mutta itse olen terveydenhuollon ammattilainen ja tottunut tutkimaan, ennenkuin hutkin! Suomeksi on vaikea löytää kriittistä materiaalia rokotteista, mutta nyt löysin erään suomennoksen ja lukekaa ihmeessa, ennenkuin kommentoitte! http://www.iskuryhma.com/search/label/rokotteet

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja totta, että miten tavallinen pulliainen, joka ei ole perehtynyt lääketieteeseen, voisi mitenkään osata arvioida kaikkea tutkimustietoa paremmin kuin alan asiantuntijat? Totta sekin, että netti on täynnä kaiken maailman "tutkimuksia" ja propagandaa, joista ei osaa sanoa ovatko ne tarua vai totta...

Vierailija
2/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuus kuitenkin on, että vaikka se neuvolantäti on saanut luennon jossain rokotteesta, niin se on edelleenkin vaan neuvolan täti. Ei lääkäri, ei tutkija. Ja tutkijatkin ovat alttiita toistensa vaikutteille. Se kellä on rahaa tai paljon tutkimustuloksia on se, jota kuunneellaan.

Kyllä raha merkitsee paljon. Ei kukaan halua tehdä työtä ilmaiseksi. Uusien rokotteiden kehittäminen on varmasti kallista ja yhtään turhaa rokotetta ei mielellään kehitellä. Ei siihen mitään salaliittoteorioita tarvita.

Edut ja riskit on lueteltu jossain lapuissa. Kyllä ne on rokottajille kerrottu. Onhan se silti uskomatonta, miten ihmiset ovat sokeita ja luottavat auktoriteetteihin vailla mitään pohdintaa. Kuka täällä uskoo, että yksikään ihminen, edes huippututkija on pätevä edes kaikessa oman suppean alueensa tutkimuksessa. Kyllä aina on asioita, joista ei tiedä. Ja rokotteiden riskit tulevat esille pitkällä aikavälillä. Jos ihmisen keho ja aineenvaihduta tunnettaisiin sillä tasolla, että voitaisiin luoda täysin turvallisia rokotteita, niin me kyllä kaikki tietäisimme sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kaikesta ei voi kuitenkaan kukaan tiedä kaikkea, mukaan lukien tulevaisuuden näkeminen, ei pidä tehdä yhtään mitään.

En tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa.

Vierailija
4/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin itse kohtaavat ongelman.

Mun esikoinen sai vielä ne tiomersaalia sisältävät rokotteet pienenä, kun Suomi halusi käyttää varastot loppuun, vaikka EU silloin suositteli niistä luopumista. Tuli autistiset piirteet, sittemmin asperger, nykyisin monessa suhteessa ihan normaali, ei mitään erityisiä mielenkiinnon kohteita. Puhumaan alkoi vähitellen yli 3v. (ei siis yhtäkkiä, kuten jotkut), kun olin antanut kalaölyä, jonka oli tarkoitus poistaa elohopeaa aivoista. Siis on tutkittu ja mitattu, että autistisilla elohopea ei poistu niin vaan kehosta vaan kertyy. En ymmärrä, miksi sitä, että on tieteellinen fakta asiasta, ei silti uskota. En väitä varmaksi, että poikani oireet ovat peräisin rokotteista, mutta pidän sitä mahdollisena.

Sitä tiomersaalia oli just tossa sikainfluenssarokotteessa.

Vierailija
5/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka löytävät syy-seurausyhteyden vaikka löysästä paskasta ja rokotuksista...

Vierailija
6/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen finip-rokotteen jälkeen muutaman vuorokauden ajan oli kovia korvakipuja ja ripulia yhden päivän. Lääkärikin oli sitä mieltä, että rokotteesta johtuu.

En kyllä tiedä puhutko nyt minulle vai kenelle. Kielenkäyttösi on vähän turhan aggressiivista.

Vierailija
7/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että teillä on hyvät valmiudet löytää netistä erilaisia lähteitä ja osaatte suhtautua niihin kriittisesti. Muuten saatatte joutua pahasti väärille urille ja tehdä johtopäätöksiä huuhaa-kirjoitusten pohjalta. Kunnolliset tieteelliset tutkimukset, julkaisut, väitöskirjat yms. eivät löydy googlaamalla vaan niitä pitää etsiä ihan eri paikasta, joskus maksullisistakin tietokannoista.

En nyt ryhdy tässä sen enempää väittelemään kanssanne mutta työni vuoksi olen nähnyt lapsia, jotka ovat sairastaneet ensin jonkin ihan tavallisen rokotusohjelmassa olevan taudin ja saaneet siitä vakavan jälkitaudin. Ja pneumokokki voi aiheuttaa korvatulehduksen lisäksi aivokalvontulehduksen ja siihen on ihan oikeasti kuoltukin, hoidosta huolimatta.

Vierailija
8/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka otti possupiikin, on sairastellut enemmän kuin normaalisti olisi. Uskon, että rokote on heikentänyt immuniteettia ihmisillä.

Mä en ole ollut kertaakaan kipeänä piikin jälkeen ja sain sen jo joskus syys-lokakuussa. Vai koska ne rokotukset nyt riskiryhmille alkoi.

Vierailija
9/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen finip-rokotteen jälkeen muutaman vuorokauden ajan oli kovia korvakipuja ja ripulia yhden päivän. Lääkärikin oli sitä mieltä, että rokotteesta johtuu.

En kyllä tiedä puhutko nyt minulle vai kenelle. Kielenkäyttösi on vähän turhan aggressiivista.

No saahan rokotteesta kuin rokotteesta helpostikin lyhytkestoisia haittavaikutuksia..meillä vauvalle nousi korkea kuume ja ripuloi päivän...Tämänhän tietää jo etukäteen rokotetta ottaessa. Ja olen kyllä niin iloinen, että noin vähällä tuskalla saa elinikäisen suojan huomattavasti vakavempien oireiden varalle.

Olen nyt tähän ulkopuolelta kommentoimassa..

Vierailija
10/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko on ottanut jäykkäkouristusrokotteen viimevuosina ja muistaa kun lihas kipeytyy? :)

On se kumma, johtuukohan piikistä vai mistä? :))

Kuume ja kipu on normaaleja oireita, joskus vatta menee kipeäksi, joskus tulee jotain muuta.

Mutta hei: piikkejä otan itselleni ja lapsille. Ipanat on ollu testaamassa rota-rokotusta ja pneumokokkia. Hyvät lääkkeet markkinoille!

Ei voisi vähempää kiinnostaa jos joku täälä ei lastaan tai itseään rokota. Oma on valintasi, tiedän kyllä että kukaan ei PAKOTA ketään ottaa rokotteita, mutta sen verran vakavia seurauksia voi tulla että hyvä se on vähän asiasta keskustella jos ei niitä halua.

Naapurissa oli lapsella sikainfluenssa, me otettiin piikki ja saatiin se onneksi reilu kuukausi ennenkö pöpö tuli naapuriin ja säästyttiin siltä.

Vierailija
11/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tieteellisiä julkaisuja löytyy ihan googlettamallakin.

Vierailija
12/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka otti possupiikin, on sairastellut enemmän kuin normaalisti olisi. Uskon, että rokote on heikentänyt immuniteettia ihmisillä.

Mä en ole ollut kertaakaan kipeänä piikin jälkeen ja sain sen jo joskus syys-lokakuussa. Vai koska ne rokotukset nyt riskiryhmille alkoi.

kertaakaan sikapiikin jälkeen.

Vierailija
13/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin löytyykin, mutta et voi olla varma niiden oikeellisuudesta. Eikä sieltä kyllä kaikkia löydy.

Vierailija
14/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla etten uskalla minäkään enään lisää rokotteita lapsiin laittaa. Kerran tuo sikapiikki on sisuksissa ikuisesti, mistä sitä nyt tietää tulevien rokotteiden yhteisreagtiota? Ja suotta lisätä noiden aineiden määrää lapsen elimistöön.

Kuinkahan suuri riski nyt on että lapsi sairastuu vakavasti vielä vuosien päästä :( Hitto meni tältä mammalta yöunet...

Vierailija
15/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla etten uskalla minäkään enään lisää rokotteita lapsiin laittaa. Kerran tuo sikapiikki on sisuksissa ikuisesti, mistä sitä nyt tietää tulevien rokotteiden yhteisreagtiota? Ja suotta lisätä noiden aineiden määrää lapsen elimistöön.

Kuinkahan suuri riski nyt on että lapsi sairastuu vakavasti vielä vuosien päästä :( Hitto meni tältä mammalta yöunet...

Lapsen immuniteettia voi vahvistaa. Suosittelen aiemminkin jo mainittua kirjaa : How to Raise a Healthy Child Inspite of your Doctor ja kirjoittaja on Robert S. Mendelsohn. Hän oli lääketieteen tohtori, lastenlääkäri, joka arvosteli alaansa, paheksui alan käytäntöjä, puhdasoppista suhtautumista synnytyksiin, synnytyslääkäreiden miesvaltaisuuden vaikutuksia ja rokotuksia. Mendelsohn toimi 12 vuotta opettajana Northwestern Universityn lääketieteellisessä korkeakoulussa ja oli toiset 12 vuotta lastentautiopin, julkisen terveydenhuollon ja ehkäisevän lääketieteen apulaisprofessori Illinoisin yliopiston lääketieteellisessä korkeakoulussa. Osa tekstistä on kopioitu aiemmasta.

Vierailija
16/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii tähän keskustelun seurailun lomaan.

Vierailija
17/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaimmillaan, tai pahimmillaan. Suosittelen tsekkaamaan http://www.infowars.com/articles/science/vaccines/ tuolta löytyy useampi dokkari!

Vierailija
18/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mercury in vaccines causes brain cell damage ja heh sehän oli poistettu. Hmmm, herää kysymys, miksi? Videon nähnyt kertoo, kuinka siinä ruiskutettiin elohopeaa hermokudokseen ja kuinka se vain lähti sulamaan. Kun meitä, siis minä tyhmä mukaanlukien, on rokotettu tuolla hermomyrkyllä, niin onko ihme, ettei osata epäillä mitään, kun meistä on tehty typeryksiä rokottamalla. Itse syön kalaöljyä ja oisko mahdollista, että sillä olisi ehkäisevää vaikutusta sen verran, että nyt jotain tässä kykenen näpyttelemään ;D

Vierailija
19/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsin kirjan käsiini pikapuoliin. :)

Vierailija
20/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lääkkeitä ei saa länsimaissa testatta lapsilla. Kas kas, rokotteita saapi. Eikä kukaan meistä kyseenalaista tätä. Päinvastoin, Suomessa annetaan oma lapsi todella herkästi lääkealan yrityksen koekaniiniksi. Tietämättä edes mistä on kyse.

Kuinka moni vanhempi on kokeiluun osallistuessaan kysellyt rokotteen ainesosat tai pyytänyt luettelon nähtäväkseen? Kuka on osannut kysyä aiempia testituloksia? Veikkana että eipä juuri kukaan. Viedään kuin pässiä narusta.

Sikapiikissa epäilytti tehostettu immuniloginen vaikutus. Ihmisen immunologia ja autoimmuunisairaudet ovat juuri niitä joista toistaiseksi tiedetään kaikkein vähiten. En uskaltanut laittaa lapsiini tutkimatonta ainetta joka kiihdyttää immuunivastetta. Entäpä jos se kiihdyttääkin liikaa ja elimistö alkaa hyökätä sellaisen asian kimppuun johon ei pitäisi? Kuten esim. omien hyvien solujen. Ei kiitos.

Minun lapset on rokotettu oikeasti hengenvaarallisia sairauksia vastaan, kuten esim. jäykkäkouristusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi