Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lue ennenkuin otat rokotuksia!

Vierailija
20.09.2010 |

Itse viime syksynä tuskailin otanko sikainfluenssarokoteen vai en. Ed. päivänä oli laskettu aika, kun sitten torstaina kävin piikillä. Viikon päästä synnytin 9 pisteen tytön. Vasta nyt olen alkanut pohtimaan olisiko rokotteella ollut vaikutuksensa vauvani immuniteetin kehittymisen kannalta. Paino alkoi tippumaan nopeasti, vaikka maitoa riitti ja runsaasti. Vauvan vatsa oli löysä ja niskakakkoja oli 3 kk ikäiseksi asti, kunnes keksin antaa maitohappobakteereja. Lisäksi on atooppista ihottumaa niskassa. Jonkun mielestä tämä pähkäily saattaa olla ihan tuulesta temmattua, mutta itse olen terveydenhuollon ammattilainen ja tottunut tutkimaan, ennenkuin hutkin! Suomeksi on vaikea löytää kriittistä materiaalia rokotteista, mutta nyt löysin erään suomennoksen ja lukekaa ihmeessa, ennenkuin kommentoitte! http://www.iskuryhma.com/search/label/rokotteet

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mitä tapahtuu, kun lapsesi sairastuukin rokotteesta? Vastuun kantajia ei löydy. Ensimmäinen, joka kieltää rokotteella ja lapsen sairastumisella olevan mitään yhteyttä on juuri se sama neuvolatäti, joka piikin antoi. Kaikki vanhemmat, jotka ovat joutuneet näiden asioiden eteen, ovat huomanneet kuinka yksin he ovat jääneet sairastuneiden lastensa kanssa. He saavat turhaan kysellä vastuunkantajia.

sen takia, ettei ole saanut rokotusta? Vanhempien mielestä varmasti tällöinkin syypää on joku muu kuin he itse.

Vierailija
82/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen hihhuli-vapaamatkustaja????Tyypillistä ja ala-arvoista kommentointia! Itse olin alussa peloissani tästä tiedost, jota on paljon saatavilla ja nyt olen raivon laannuttua täysin varma asiastani. SInunlaiset ihmiset ovat surullisia laumassa kulkijoita!

on henkilö, joka elää elämänsä onnellisena sairastumatta vakaviin sairauksiin, jotka on saatu kitkettuä maastamme kattavan rokotusohjelman avulla - siis hän vapaamatkustaa niiden ihmisten turvin jotka edelleen rokotetaan.

Ymmärsitkö nyt, tyypillisen ala-arvoinen kukkamekko?

ja vastauksesi sisältö oli juuri sitä pro-rokote propagandaa, joka ei perustu mihinkään todelliseen tietoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolee tauteihin, jotka rokotuksilla estetään. Älkää nyt hyvät ihmiset halutko palata keskiajalle!

Nämä hihhulit ovat Suomessa onneksi aika vaarattomia, koska meillä tosiaan rokotuskattavuus on hyvä, mutta maailmanlaajuisesti moinen ajatusmalli olisi tuhoisa.

Ja te kaikki terveydenhoidon ammattilaiset tässäkin ketjussa: lähihoitajan, sairaanhoitajan tai edes lääkärin koulutus ei tee kaiken kattavaksi rokotusasiantuntijaksi.

Vierailija
84/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten tulee näitä höpöhöpö-kommentaareja. Jatka vain asiasi puolesta puhumista, kuka ikinä oletkin ja vastustat tietämättömyyttä!

Vierailija
85/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ja vastauksesi sisältö oli juuri sitä pro-rokote propagandaa, joka ei perustu mihinkään todelliseen tietoon!"

Olen nyt tässä ulkopuolinen, mutta sen verran lääketiedettä lukenut, että kyllä nyt rokotekattavuuden ja tautien leviämisen yhteydestä on aika hemmetistä tutkimustietoa empiirisen tiedon lisäksi.

Vierailija
86/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolee tauteihin, jotka rokotuksilla estetään. Älkää nyt hyvät ihmiset halutko palata keskiajalle!

Nämä hihhulit ovat Suomessa onneksi aika vaarattomia, koska meillä tosiaan rokotuskattavuus on hyvä, mutta maailmanlaajuisesti moinen ajatusmalli olisi tuhoisa.

Ja te kaikki terveydenhoidon ammattilaiset tässäkin ketjussa: lähihoitajan, sairaanhoitajan tai edes lääkärin koulutus ei tee kaiken kattavaksi rokotusasiantuntijaksi.

Keskustelun aloittaja on esimerkki rohkeasta ajattelusta.

Vierailija
87/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolee tautiin, joka olisi rokotuksella ollut estettävissä? Vai haitanneeko tuo, maailman sivuhan on kuoltu aatteen puolesta :(

Vierailija
88/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

phuuh... ihan hengästy kun luki tota, oli niin jännää. ihankuin jotain elokuvaa.

Vierailija
89/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen hihhuli-vapaamatkustaja????Tyypillistä ja ala-arvoista kommentointia! Itse olin alussa peloissani tästä tiedost, jota on paljon saatavilla ja nyt olen raivon laannuttua täysin varma asiastani. SInunlaiset ihmiset ovat surullisia laumassa kulkijoita!

on henkilö, joka elää elämänsä onnellisena sairastumatta vakaviin sairauksiin, jotka on saatu kitkettuä maastamme kattavan rokotusohjelman avulla - siis hän vapaamatkustaa niiden ihmisten turvin jotka edelleen rokotetaan.

ja vastauksesi sisältö oli juuri sitä pro-rokote propagandaa, joka ei perustu mihinkään todelliseen tietoon!

Eiköhän se, että rokoteohjelman alkamisen jälkeen Suomesta on saatu nuo taudit loppumaan, puhuu rokotteiden puolestah ihan tarpeeksi selvästi.Sen parempaa "tutkimukseen perustuvaa näyttöä" tuskin on tarvettakaan kaivaa esiin (epäilemättä sellainen tieto on). Huoh...

juu ja en ole sama ihminen jonka kanssa olet jo kinannut.

Vierailija
90/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ja vastauksesi sisältö oli juuri sitä pro-rokote propagandaa, joka ei perustu mihinkään todelliseen tietoon!"

Olen nyt tässä ulkopuolinen, mutta sen verran lääketiedettä lukenut, että kyllä nyt rokotekattavuuden ja tautien leviämisen yhteydestä on aika hemmetistä tutkimustietoa empiirisen tiedon lisäksi.

on hyvä nauraa partaansa. Toivon, että esität faktaa sitten, mieluiten sitä mikä on riippumattomista lähteistä!

Vierailija
91/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mene henkilökohtaisuuksiin enempää. Asiallista kommenttia enemmän, kiitos! Onko osallistujien joukossa muita rokotuksiin epäilevästi suhtautuvia ja onko kenties kokemuksia/epäillyksiä, joita ei ennen ole uskaltanut edes lausua ääneen?

Vierailija
92/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toivon, että esität faktaa sitten, mieluiten sitä mikä on riippumattomista lähteistä!"

Mulla ei todellakaan ole aikaa ruveta tänne linkkailemaan tutkimuksia, mutta tää on vähän sama asia ku 99 prosenttia tiedemiehistä pitää ilmastonmuutosta todellisena, 1 prosentin joukko ei. Kumpi joukko on oikeassa?

Ja niin kauan kun omat väitteesi perustuu National Vaccine Information Centerin propagandaan (joka ei siis ole mikään asiantuntijoiden vaan hihhulivanhempien organisaatio) niin en paljon viittisi perätä riippumattomia lähteitä muiltakaan.

Vierailija
93/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se, että rokoteohjelman alkamisen jälkeen Suomesta on saatu nuo taudit loppumaan, puhuu rokotteiden puolestah ihan tarpeeksi selvästi.Sen parempaa "tutkimukseen perustuvaa näyttöä" tuskin on tarvettakaan kaivaa esiin (epäilemättä sellainen tieto on). Huoh...

juu ja en ole sama ihminen jonka kanssa olet jo kinannut.

varassa, kuin sinäkin tämän esittäessäsi. Mutta itse alan lopetella aiheen tiimoilta. Jokainen elää omien päätöstensä kanssa kuten parhaaksi näkee. Kansalaisrohkeutta toivotan enemmän!

Vierailija
94/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte olla todellakaan salaliittoteoreetikko tai hihhuli, että on asiasta oikeasti kiinnostunut ja epäilee.

Vierailija
95/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI tämän ketjun rokotevastustajat, olkaa hyvät ja vastatkaa seuraavaan kysymykseen ennen keskustelun jatkamista:

Mitä tapahtuu, jos kaikki lapsuudenajan rokotukset lopetetaan? Voin hieman avittaa tässä tuota ajatteluprosessia lisäkysymyksellä:

Mitä tapahtuu, kun suurin osa väestöstä alkaa tulevaisuudessa sairastumaan mm. seuraaviin tauteihin:

-sikotauti

-hinkuyskä

-tuhkarokko

-polio

jne.

Vierailija
96/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mene henkilökohtaisuuksiin enempää. Asiallista kommenttia enemmän, kiitos! Onko osallistujien joukossa muita rokotuksiin epäilevästi suhtautuvia ja onko kenties kokemuksia/epäillyksiä, joita ei ennen ole uskaltanut edes lausua ääneen?

Jos peräät _asiallisia_ kommentteja, et voi kysellä niitä epäilevästi suhtautuvilta.

Vierailija
97/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte olla todellakaan salaliittoteoreetikko tai hihhuli, että on asiasta oikeasti kiinnostunut ja epäilee.

mutta siitä on todella paljon apua. Vallankin tässä aiheessä :D

Vierailija
98/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kausi-influenssa rokotuksiin ja tää nykynen korvatulehdus rokotuskokeilu on aika huippu myös. eihän korvatulehdus ole tappava tauti ja suurimalla osalla lapsilla ei ole koskaan yhtään korvatulehdusta. sikapiikkiä en ottanut koska en ollut varma olinko sairastanut sen vai en, kuin sitä ei testailtu. järkikin sen jo sanoo jos sulla on ollu jo sikanuha, ei tarvi ottaa rokotusta. ekat tapauksethan oli jo silloin heinäkuussa, kampaajan siskolla oli saatuna espanjasta. ja silloin kesällä meillä oli raju flunssa, joten ajattelin sen jo sairastavani.

Vierailija
99/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä viipyy vastaus kysymykseeni? : (

Vierailija
100/111 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viime syksynä tuskailin otanko sikainfluenssarokoteen vai en. Ed. päivänä oli laskettu aika, kun sitten torstaina kävin piikillä. Viikon päästä synnytin 9 pisteen tytön. Vasta nyt olen alkanut pohtimaan olisiko rokotteella ollut vaikutuksensa vauvani immuniteetin kehittymisen kannalta. Paino alkoi tippumaan nopeasti, vaikka maitoa riitti ja runsaasti. Vauvan vatsa oli löysä ja niskakakkoja oli 3 kk ikäiseksi asti, kunnes keksin antaa maitohappobakteereja. Lisäksi on atooppista ihottumaa niskassa. Jonkun mielestä tämä pähkäily saattaa olla ihan tuulesta temmattua, mutta itse olen terveydenhuollon ammattilainen ja tottunut tutkimaan, ennenkuin hutkin! Suomeksi on vaikea löytää kriittistä materiaalia rokotteista, mutta nyt löysin erään suomennoksen ja lukekaa ihmeessa, ennenkuin kommentoitte! <a href="http://www.iskuryhma.com/search/label/rokotteet" alt="http://www.iskuryhma.com/search/label/rokotteet">http://www.iskuryhma.com/search/label/rokotteet</a&gt;

et sitten ole ajatellut, että se vauva oli allerginen sun tissimaidolle?

Itselleni ei käynyt äidinmaito. Ei ollut ihan pelkkää ripulikakkaa, vaan aivan kuin vettä kuulema. Sitten kun äitini siirtyi vastikkeisiin, niin vesikakat loppuivat.

Vauvallasikin loppui ripuli kun aloit antamaan maitohappobakteereja.

Attoopinen iho viittaa myös allergiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi