Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu ei kiinnosta

Vierailija
19.11.2025 |

Taidan sittenkin jättää välistä tänäkin vuonna. 

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Raamatussa ei kehoiteta joulua viettämään, eikä Jeesus edes syntynyt joulukuussa. Pääsiäinen on tärkeämpi. 

Vierailija
2/40 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Raamatussa ei kehoiteta joulua viettämään, eikä Jeesus edes syntynyt joulukuussa. Pääsiäinen on tärkeämpi. 

Itsekin pidän siitä enemmän. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskin jättää väliin koko hömpötyksen. Vanhempien takia pakko viettää. Ihan turha juhla. Eikä se jouluruoka kovinkaan erikoista ole. 

Vierailija
4/40 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas rakastan joulua.

Vierailija
5/40 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan viettänyt joulua Jeesuksen tähden, vaan siksi, että saan mässäillä jouluruoilla ja ostaa itselleni lahjoja.

Vierailija
6/40 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähden jälleen Pattayalle viettämään joulua.

Vierailija
7/40 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ajattelitte juhlia jouluttomuutta? Katsomalla Mr. Grinchiä ja syömällä jotain vihreää? Huutelemalla ohikulkijoille, että p*skaa joulua?

Vierailija
8/40 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites ajattelitte juhlia jouluttomuutta? Katsomalla Mr. Grinchiä ja syömällä jotain vihreää? Huutelemalla ohikulkijoille, että p*skaa joulua?

Idea on, ettei juhlita. 

Vierailija
9/40 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitää erikseen ilmoittaa ettei tykkää tai vietä joulua? Sen kun olette viettämättä. Ihan sama meille muille. Odotatte jotain lupaa tai hyväksyntää vai miksi vingutte?

Vierailija
10/40 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas rakastan joulua.

Kyllä mäkin pidän siitä. Se ei vain ole enää tärkeä. 

Ap

Vierailija
11/40 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pitää erikseen ilmoittaa ettei tykkää tai vietä joulua? Sen kun olette viettämättä. Ihan sama meille muille. Odotatte jotain lupaa tai hyväksyntää vai miksi vingutte?

Keskustelupalsta on keskustelua varten. 

Tätä saa aina muistuttaa joillekuille.

Vierailija
12/40 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei

Vierailija
13/40 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiinnostaisi kun kinkkua saa ympäri vuoden kaupoista, hihhuleiden juhla koko joulu.

Vierailija
14/40 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelupalsta on keskustelua varten. 

Tätä saa aina muistuttaa joillekuille.

okei

Vierailija
15/40 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiskin jättää väliin koko hömpötyksen. Vanhempien takia pakko viettää. Ihan turha juhla. Eikä se jouluruoka kovinkaan erikoista ole. 

No jätä. Eikö jokainen voi viettää joulun kuten itse haluaa?

Mulle joulu ei ole mitään hömpötystä. Se on kauniita koristeita, ruuan tuoksua ja rentoa tunnelmaa. Rakastan myös jouluruokaa. Teen kaikki ruuat itse, koska tykkään siitä. Mun lemppariasioita on keittiössä hääräily joulun alla. En ota siitä mitään paineita, vaan se on mulle rentouttavaa ja tulee hyvä mieli, kun saan valmistaa perheelle mieluisia herkkuja. 

Näin me ollaan erilaisia.

Mikään kulutushysteria tai kaupoissa kiertely lahjoja etsien ei kuulu mun jouluun.

Vierailija
16/40 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinäiselle 'ällöttävä ja imelä tekopyhä juhla ja masentavaa kun kaikki on kiinni ja masennus valtaa Suomen ja krapula.

joulu alkaa meille ruokajonon pummeille oikeastaan vasta seuraavalla viikolla, kun ruokajonosta saa kauheen määrän jouluherkkuja ja pian uuden vuoden herkkkuja parinkin viikon ajan! laatikoita, kinkkuja, ja lohta! yksi joulu hain pulkalla ruokajonosta mm 80 kpl joululaatikoita parvekkeelleni, osahan meni keväällä sitten roskiin, suurin osa. ja viime jouluna oli paikallinen prisma tilannut liikaa lohta ja sitä oli jaeossa 2 viikkoa. sain 30 kpl vakuupakattuja lohisiivuja joita on vieläkin pakkasessa. 30 kpl! laskin että kaupassa ne ois maksaneet 300 e

Andy

Vierailija
17/40 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
18/40 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen kuolemaa voidaan kyllä viettää ja hieman juhliakin, mutta Jeesuksen syntymä, niin... äh, pyh. Paljon tärkeämpi se kuolema kuin syntymä ja elämä. Sitä se on se uskovaisuus.😅

Vierailija
19/40 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu

🌨💙🎄🎁🎅🎇🕯🎀🎉🎊👯🎇🎆

Vierailija
20/40 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sitten lopetamme kaikki joulun vieton🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi