Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin kotiin "vatsataudissa" Kivittäkää!

Vierailija
20.09.2010 |

Olen aivan poikki, nukkunut muutaman tunnin yöunia viimeiset pari viikkoa. Silmät seisoo päässä, kävelen seiniä pitkin. Tänä aamuna kroppa pisti hanttiin ja en päässyt ylös sängystä, vaikka kello yritti mua herättää. Soitin esimiehelle ja sanoin että olen sairaana.

Kivitystuomio?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ensimmäinen, joka tekee noin. Sun ongelma on syyllisyys siitä, että et koe olevasi tarpeeksi sairas olemaan kotona, mutta et myöskään tarpeeksi vedossa, että olisit töissä. Nyt purat ahdistustasi täällä ja saat niitä kiviä niskaan, vaikka toivoisit jonkun antavan synninpäästön, että teit oikein :-) Mutta ajattele asiaa niin, että jos todella olet väsynyt ja koet, että työnteosta ei tule mitään niin sitten se on niin. Olet nyt sairauslomalla ja vaikka ilmoitit väärän syyn niin älä enää sitä mieti. Jos tätä tulee jatkumaan niin ilmoita jatkossa ihan oikea syy ja hae siihen apua. Unettomuus on vakava asia ja se pitää hoitaa mahdollisimman pian pois, jotta ei kroonistu. Luulenkin, että monia ärsyttää tässä se, että olet "vatsataudissa", vaikka et olekaan. On helppo sanoa, että miksi et ole lepäämässä jne. mutta unettomuudesta kärsivä ei noin vain nuku, vaikka tarvetta olisi.

Vierailija
22/25 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu ja mt-ogelmainen ei ole sama asia Ja yhden päivän lintasuslomalla sä et parane, mutta voithan luulla niin...

Kiitos tuomiosta. Mikä mt-ongelma mulla on, auta ja diagnosoi. t:ap

mutta jokinhan sulla on, kun unettomuus vaivaa, ja yhden päivän lintsaamisella luulet, että asia hoituu kuntoon, mainitsit myös, että olet pöhnässä, eli käytätkö lääkkeitä, viinaa tms väärin?

Tunnetko kuiten itsesi ihan terveeksi, siis ei masista tms, vaan vain unettomuutta? Siihen pitäisi kyllä edes hakea apua, ja lääkäri on se oikea osoite, ei av-palsta!

Mitä jos kuitenkin kävisit nyt tunnin lenkillä, menisit sit suihkuun, söisit jotain ja ala katsomaan vaikka leffaa tai lue kirjaa, toivoisin, että sitten jo unikin malttaisi tavoittaa sut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu ja mt-ogelmainen ei ole sama asia Ja yhden päivän lintasuslomalla sä et parane, mutta voithan luulla niin...

Kiitos tuomiosta. Mikä mt-ongelma mulla on, auta ja diagnosoi. t:ap

Sitä ei voi täältä tietää, mutta jokinhan sulla on, kun unettomuus vaivaa, ja yhden päivän lintsaamisella luulet, että asia hoituu kuntoon, mainitsit myös, että olet pöhnässä, eli käytätkö lääkkeitä, viinaa tms väärin?

Tunnetko kuiten itsesi ihan terveeksi, siis ei masista tms, vaan vain unettomuutta? Siihen pitäisi kyllä edes hakea apua, ja lääkäri on se oikea osoite, ei av-palsta!

Mitä jos kuitenkin kävisit nyt tunnin lenkillä, menisit sit suihkuun, söisit jotain ja ala katsomaan vaikka leffaa tai lue kirjaa, toivoisin, että sitten jo unikin malttaisi tavoittaa sut.

Itseasiassa sä olet aikatarkkanäköinen, ikävä kyllä. Olen mielenterveys"kuntoutuja". Vaivanani toistuvat masennusjaksot. En oikein tiedä mikä nyt hiertää, en tunne itseäni masentuneeksi, mutta unet on kateissa. Pelkään, että jos menen lääkäriin, mut laitetaan pitkälle sairauslomalle, taas. Sen vuoksi yritän sinnitellä ja sätkiä omin voimin. En haluaisi antaa periksi ja vajota pohjalle taas kerran. Kun vaan jotenkin nyt saisi unirytmiä hallintaan.

Mulla on ihan reseptillä Oxaminit, eli semmoinen pöhnä vaan. Otin jotta saisin kierroksia laskemaan. Toivottavasti uni kohta tulisi. Hömppäsarjat telkusta voisi auttaa.

t:ap

Vierailija
24/25 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni siis masennustaustaa ja siitä toipumista, kaikkea negaa, mitä siihen ikinä liittykään... Siksi suosittelen kuiten sitä ulkoilua ja lääkäriinkin menoa. Jaksuja vaan kovasti.

Vierailija
25/25 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. usein feikkisaikulla ollut!

antaa työmurkkujen itkeä ja pillittää!!!!1

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi