Oliko se Seija nyt siis feikkki vai pystykö todistaa sen mokansa?
Kommentit (32)
minulla ei ole mitään sinua vastaan ja voinkin sanoa tuolle seli seli tyypille että olemme tosiaankin kaksi eri henkilöä, kuten jo eilen sanoin. MInä en ole seija eikä seija ole minä.
S-e-i-j-a:
Minä en tarvitse mihinkään toista tietokonetta, minulle ja lapsille riittää mainiosti tämä yksikin.
LapSILLE? Muutama päivä sitten olleessa ketjussa sanoit että sinulla on vain yksi lapsi, poika.
Hei - ihan oikeesti: ketä kiinnostaa???
t. JuusoJesaja
Lapsenlapseni asuvat tällä hetkellä luonani ja kutsun heitä lapsikseni. Olen tämän aiemminkin tällä palstalla kertonut. Lapsenlapsieni nimet eivät ole Janica ja Jesmiina.
Miksi he asuvat luonasi, missä heidän isänsä tai äitinsä on? Minkä ikäisiä lapsenlapsesi ovat?
Isä asuu ulkomailla (Euroopassa) ja hän on kyllä saanut elämänsä jo hyvään järjestykseen. Kävin lasten kanssa viime kuussa häntä tapaamassa. Lasten äiti on sanoisinko että hieman ailahtelevassa kunnossa mutta kyllä hänkin tapaa lapsiaan säännöllisesti. Lapset ovat nyt 14- ja melkein 12-vuotiaat.
JOS on samasta ihmisestä kyse, niin saa olla tosi vikkelät sormet..
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=5347345&p=1&tmode=1&smode…
S-e-i-j-a - 14.10. 10:46 vastaa tähän viestiin (14/17)
Rovaniemen neloset on ne 1991 syntyneet
JanicaJesmiina - 14.10. 10:46 vastaa tähän viestiin (42/60)
hih, hih, ootteko mulle vihaisia? Olenko nyt palstaan paaria? :D
kaksi selainta riittää ihan hyvin. Kirjoittaa vaan molemmat viestit valmiiksi niin ne voi lähettää parin sekuntin erolla.
Kerroin vain, että melkein samanaikaisia viestejä voi lähettää helposti yhdeltä koneelta, kun täällä kukaan ei ollut sitä vielä maininnut.
Minä en tarvitse mihinkään toista tietokonetta, minulle ja lapsille riittää mainiosti tämä yksikin.