Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko se Seija nyt siis feikkki vai pystykö todistaa sen mokansa?

Vierailija
13.10.2005 |

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro heti... :)

Vierailija
2/32 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa vaikka tuolta alempaa aloitusta, jossa ihmeteltiin eikö AIHE VAPAA olekaan aihe vapaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/32 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://img434.imageshack.us/img434/6812/15kk.gif siinä selitys mitä päivällä tapahtui...jj kommentoi seijalle osoitettuja viestejä... siis jj=seija

Vierailija
5/32 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Referoikaa toi juttu. please.

Vierailija
6/32 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitus näyttää lähinnä Arabian kieleltä. Teksti monin kerroin pienenmpä ja osittaista.

T.3

Vierailija
7/32 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en saa rullattua alas sivua vaan juttu loppuu seijan kommenttiin " niin kuin kohta varmaan väitätte" .

Vierailija
8/32 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JanicaJesmiina kirjoitti sen viestin aivan tahallaan että te luulisitte että JanicaJesmiina on myös S-e-i-j-a. Otin yhteyttä Vauva-lehteen asian takia ja ne ketjut poistettiin koska he näkivät että JanicaJesmiinan ja S-e-i-j-a:n viestit eivät olleet saman henkilön kirjoittamia ja että JanicaJesmiina aiheutti viestillään vainon minua kohtaan.

Olen täällä kirjoitellut yli vuoden ajan vain ja ainoastaan S-e-i-j-a -nimimerkillä. Minulla ei ole mitään syytä kirjoittaa muilla nimimerkeillä. Itseasiassa suuresti ihmettelen että JanicaJesmiinaa edes on luultu minuksi. Minä en ole nuori tytönhupakko jonka kirjoitus vilisee englantilaisperäisiä sanoja ja kirjoitusvirheitä. Aina kun tänne tulee joku nimimerkki, aletaan epäillä että se olen minä. Esimerkiksi eilen kun sekä minä että sanna kirjoitimme samaan ketjun viestin kello 13.45, epäiltiin täällä että minulla on käytössä kaksi tietokonetta jotta voin lähettää viestejä samanaikaisesti. Minä voin teille sanoa, että minulla ei ole kuin yksi tietokone, minä en kahta tarvitse mihinkään. Vainoharhaisuutenne vain kasvaa päivä päivältä.

Sille minä en edelleenkään voi mitään että JanicaJesmiina haluaa maineeni tuhota ja kirjoittelee siihen tyylin että se olisin minä. Niitä ei ketjuja ei olisi Vauva-lehden toimesta poistettu jos minä olisin kirjoittanut myös JanicaJesmiinan viestit koska olisin silloin aivan itse sen vainon aiheuttanut.

Vierailija
9/32 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on edelleen täysin keksitty hömppäpersoona.

Antakaa Seijan jo olla.

Vierailija
10/32 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se nyt oo ihan sama jos joku vaikka kirjottaa kymmenellä nikillä, luulis että se ei teidän elämään vaikuta mitenkään! Tai en tiiä mitä nörttejä ootte jos teil on elämää vaan täällä av:lla. Ostakaa elämä jostain muualtaki. Terve teille.

Vierailija
11/32 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se ole seija ihan itse joka on maineensa pilannut. On täällä ollut muutamia ketjuja jo aikaisemminkin siitä, että seija vois pikkasen hillitä intoilujansa noiden pimeiden viestien kanssa, mutta kuten tiedetään tää on aihe vapaa ja täällä on miljoona typerää ketjua, eikä ainoastaan jonkun tietyn tyypin. Rauha seijalla ja jj:lle ja kaikille muillekkin. Eiköhän anneta tän aiheen jo olla ja pyöritetään sitä vaikka yksin omissa päissämme jos siltä tuntuu. Mä en jaksa tosin pyörittää lähden mielummin siivoamaan ja ulkoilemaan tonne hemmetin sumuun.

Vierailija
12/32 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisit jo olla, älä jankuta. Olet nyt paljastunut ja elämä jatkuu.

Vierailija
13/32 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole JanicaJesmiinan viestejä kirjoitanut koska en ole JanicaJesmiina. Onko niin vaikea teidän ymmärtää että minulla ei ole mitään tekemistä JanicaJesmiinan kanssa. Hän varmasti aivan tarkoituksella sen viestin kirjoitti. Minäkin voisin samalla tavalla kirjoittaa S-e-i-j-a:na vaikka johonkin Tempakan ketjuun siihen tyyliin että olisin muka Tempakka. Kuka tahansa voi mennä kenen tahansa nimimerkin maineen tuolla tavalla pilaamaan ilman että tällä nimimerkillä on mitään tekemistä asian kanssa.

Olen aina kertonut että en kirjoita millään muulla kuin S-e-i-j-a -nimimerkillä ja minulla ei minkäänlaista tarvettakaan ole kirjoittaa muilla nimimerkeillä. Jos yhtään olet minun viestejäni lukenut, huomaat kyllä että ne eroavat täysin esim. JanicaJesmiinan viesteistä.

Vierailija
14/32 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nusta!!!

Vierailija
15/32 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki muka äitimammaset! Ettekö te nyt käsitä, että JJ teki sen tahallaan, vitsinä? Niin ilmiselvä äitimammas-imitaatio. Ei vaan hirveesti naurattanut. Mutta näköjään teihin hölmöihin uppoaa mikä tahansa ;D

Vierailija
16/32 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä väliä on sillä mitä tällä palstalla luullaan tai ei luulla ? miten joku aikuinen ihminen viittii vetää moisesta hernettä nenään ja ottaa yhteyttä ylläpitoon ? pitäisköhän tämänkin ihmisen hankkia elämä tai voihan se olla että normaali vuorovaikutus ei onnistu kun netissäkin tuntuu olevan niiiiiiiiin vaikeeta

Vierailija
17/32 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun tulen tälle sivulle kirjaudun heti S-e-i-j-a:ksi.

Vierailija
18/32 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä sinä minulta anteeksi mieluummin! :D

Vierailija
19/32 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en edelleenkään ole kuin nimimerkki S-e-i-j-a. Samaan aikaan kun JanicaJesminaan tuli tähän ketjuun, minä olin kirjoittamassa Tampereelle syntynyt neloset -ketjuun.

Vierailija
20/32 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hauskaa kun on yhtäaikaa kannettava ja kiinteä kone käytössä?