Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nakkasin miestä pullalla! Nyt loppui mun leipomiset tässä perheessä ***tana!

Vierailija
18.09.2010 |

Inhoan leipomista muutenkin, mutta miehen ja lasten takia leivon pullaa n. kerran kuussa. Yleensä mies valittaa että jätän pullat liian vaaleiksi, pitäis paistaa pidempään. Tänään annoin sitten olla kauemmin, että tulee väriä (ei ne palanu kuiten) niin tuli taivastelemaan, että joo näähän on ihan liian tummia täältä pohjastakin. Nakkasin pullalla kohti ja julistin leipomalakon. Nyt loppu. Meille ostetaan tästälähin valmispullat tai leipokoon äijä ite.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD!

Vierailija
22/28 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisitte miehillenne enemmän valtaa keittiössä. Miehenne ovat mammanpoikia. Vaimoni on moderni nainen hän ei ole koskaan oppinut leipomaan ja lakanoidenkin vaihdon sain hänelle selittää.

Onneksi hänen vaistonsa toimivat loistavasti ja saimme 5 hienoa lasta.

T: 11cm mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisitte miehillenne enemmän valtaa keittiössä. Miehenne ovat mammanpoikia. Vaimoni on moderni nainen hän ei ole koskaan oppinut leipomaan ja lakanoidenkin vaihdon sain hänelle selittää. Onneksi hänen vaistonsa toimivat loistavasti ja saimme 5 hienoa lasta. T: 11cm mies

mutta kun ei edes yritä! Arvostelee sujuvasti kyllä senkin edestä. Mä alan lakkoon.

ap

Vierailija
24/28 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos haluat lapsille leipoa, kiellät miestä koskemasta enää pulliin. Sano, että ne on varattu lapsille, ei saa syödä.

Vierailija
25/28 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit silti tehdä itsellesi pullia. Voit kertoa tehneesi pullia ja syöneesi ne itse lapsien kanssa. Heille maistui.

:D

Vierailija
26/28 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit silti tehdä itsellesi pullia. Voit kertoa tehneesi pullia ja syöneesi ne itse lapsien kanssa. Heille maistui. :D

Sehän tästä tilanteesta tekee vielä naurettavamman, kun mies on se, joka yleensä valittaa "eikö ole edes pullaa". No eipä ole tästä lähin hälle pullaa, hakekoon/leipokoon ite omat pullansa! Mua niin korpee!

Vierailija
27/28 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit silti tehdä itsellesi pullia. Voit kertoa tehneesi pullia ja syöneesi ne itse lapsien kanssa. Heille maistui. :D

Sehän tästä tilanteesta tekee vielä naurettavamman, kun mies on se, joka yleensä valittaa "eikö ole edes pullaa". No eipä ole tästä lähin hälle pullaa, hakekoon/leipokoon ite omat pullansa! Mua niin korpee!

ettei ole pullaa, sano, ettei ole, koska et osaa valitettavasti tehdä sellaista pullaa mikä hänelle kelpaisi. Ei voi mitään, kun ei osaa:)

Vierailija
28/28 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käristyksestä. Mies laittaa meillä ainoastaan riistaruokia. Pitää varmaan arvostella jotenkin se ruoka vaikka olis kuinka hyvää. Hyvitellähän se yrittää vaan. Minä oon jumittanu täällä yläkerrassa kokoajan ton pullaepisodein jälkeen. Keksikääs nyt mitä pikkuviddumaista vois keksiä tosi hyvästä hirvikäristyksestä? Tiedän, että mies osaa tehdä sen hyvin. Mut pitää maksaa potut pottuina.