tää menee mielenkiintoiseksi
ollaan asumuserossa miehen kanssa(hänen aloitteestaan). Olen käynyt parilla treffeillä ja sekös on nostanut miehesä esiin ihan erilaista kiinnostusta kuin ennen. Tosi herkullinen ajatus että olisi uusi mies kierroksessa ja saisi tuon omansakin joskus uudestaan punkkaan ;)
Kommentit (31)
jos olen miehen kanssa asuessani ollut vuoden ilman seksiä ja nyt hän on muuttanut pois "miettimään", en todellakaan aio antaa itseni sammaloitua.
En tiedä mitä virityksiä miehellä itsellään on, mutta itse olen kertonut, toivon että hänkin kertoo jos löytää jonkun toisen. Avioerohakemusta ei ole jätetty, myös mies sen voisi jättää jos tahtoisi. Tätä suhdetta ei ole katsottu vielä loppuun, mutta sen vuoksi ei tarvitse lakata elämästä muuten.
ap
Tämän palstan moralisointi menee kyllä aika yli...joka päivä täällä joku varattu kehuu kuinka eletään salasuhteessa toiseen ihmiseen ja kuinka upeeta se on ja toiset taputtaa selkään...
Sulle ja #22:lle tässä vastaan, että täällä on ihmisiä joka lähtöön. Ei täällä samat ihmiset vastaile kaikissa ketjuissa ja minäkään en edes halua kaikkiin jutteluihin osallistua. Monet näköjään hakevat täältä hyväksyntää ja kauhea tyrmistys, jos joku on eri mieltä. Minulle parisuhde on tärkeämpää kuin joku avioliitto, luottamus kumppaniin on säilyttävä. Se luottamus tarkoittaa myös sitä, että on selvät rajat milloin ollaan parisuhteessa ja milloin se on päättynyt. Avioliitto on vielä sidottu lakiin, täytyy hakea eroa virallisesti eroanomuksella. Onko eroaminen laitettu AP:llä vireille?
Mullehan on tietenkin ihan yks ja sama mitä elämälläs teet. Tällä palstalla on taipumus tuoda jokaisen oma mielipiteensä esille, olipa se sit oikea tai väärä. Lisäksi kyllä aika niukasti pohjustit tuota juttuasi, joten siitä voi vetää monenlaisia johtopäätöksiä. Olikos sulla kenties tarkoitus pitää pitempäänkin toista miestä kolmantena pyöränä vai pelkästään saada ukkosi mustasukkaiseksi ja pitämään puoliaan?
M34
En kummaltakaan. Joten turha yleistää. Taitaa olla kulttuurisidonnainen juttu tuo. Naiset rakastuvat renttuihin, jotka ovat epäluotettavia, mutta ah niin ihquja. Eikä niistä pääse eroon, vaikka olisivat minkälaisia paskiaisia. Sama ei toimi toisinpäin. Lutkat eivät ole kovin ihquja. Syytä en tiedä.
M32
vastaavia pettämisketjuja pilvinpimein, joissa varatut, perheelliset miehet kertovat naineensa ties missä. Eipä ole huoraksi haukuttu!! Eli perheellisellä miehellä on oikeus hakea vaihtelua, pitää salarakasta, käydä maksullisissa jne. Mutta naisella ei?
minulle ainakin elämä on opettanut sen verran ison liudan harmaan eri sävyjä että voisin tuomita toisten valintoja.
Ap kun olettaa, että on hyvinkin yleistä, että 2 miestä jakavat yhden naisen onnellisina tilanteesta. Olisi kiva tietää, mitä ap deitti ajattelee moisesta. Olettaen tietysti, että deitillä on jotain odotuksia vakavammasta suhteesta, jonka aikana nainen käy hoitelemassa "taas kiinnostavaksi käynyttä exäänsä".
kovin on mustavalkoisia mielipiteitä minulle ainakin elämä on opettanut sen verran ison liudan harmaan eri sävyjä että voisin tuomita toisten valintoja.
vakipanoissa on juuri se ilo ja onni, että riittävä etäisyys säilyy. Ei ole pakko ostaa lehmää maidon takia.
vakipanoissa on juuri se ilo ja onni, että riittävä etäisyys säilyy. Ei ole pakko ostaa lehmää maidon takia.
On kätevää ostaa maitoa lähikaupasta, josta saa varmemmin ja vähällä vaivalla.
Ei ole pakko ostaa lehmää maidon takia.
jossa jaetaan ilot ja surut, suunnitellaan tulevaisuutta, perustetaan perhe, rakastetaan. Normaali on ehkä väärä sana, mutta sellainen, josta suurin osa haaveilee. En usko, että suurin osa haaveilee esim. kolmesta eri vakipanosta yhtä aikaa.
mikä on normaali suhde?
otahan usiapia ukkoja kerralla sänkyys,sillä varmaan ukkos kiinnostus herää montako mulukkua sulla on yhtä aikaa. LUMPPU.