Lähden teinin kanssa ostoksille,veikatkaa paljonko palaa rahaa!
Tulen sitten myöhemmin keromaan voittajan! :)
Ja siis takki ainoastaan pitäisi ostaa ja syömässä käydä.
Kommentit (8)
22e, jos olet Tonnis. Kirppisreissu ja 2 Pizza Rax-lippua.
Takki n. 50e ja Ruoka kummaltakin n. 15 e niin siinä menee noin 80e :)
Ei kannata ostella muuta kuin se takki, jotta osaa arvostaa sitä mitä saa ja tarvitsee.
täällä kun ei sellaista lafkaa ole, joutuis reissaamaan vissiin Lahteen....
Viimeisin takkiostosreissu mun tyttären kanssa oli muuten 70€ arvoinen keikka. Alerekistä löytyi mieluisa takki ja ruokapuoli nautittiin kotona :-)
22e, jos olet Tonnis. Kirppisreissu ja 2 Pizza Rax-lippua.
ja miten se liittyy siihen,paljonko takkiostoksilla menee rahaa?
Ja safka päälle, maksimissaan 100€ menisi reissuun, mutta harvoin menee edes noin paljon yhteen lapseen (ei ole edes varaa). Lapsia 4. Yleensä ostan postimyynnistä ja rahaa kaikkien lasten vaatteisiin menee noin 200€ 2-3krt vuodessa.
400 euroa menee.
Nimimerkillä eilen ostettu ei-murkkuikäiselle pojalle yhdet kengät 109 ja kouluun eväidensyömisaterimet 20 e ja nuottivihko 3 e sekä reppu 80e.
Vielä pitäis parit talvigoret ostaa, saas nähdä selvitäänkö niistä 200 eurolla...
Menee yhteensä 150 euroa.
Joo-o. Itse kävin lasten kanssa vähän shoppailemassa eilen. Meillä kouluikäinen tyttö ja 5v poika. Rahaa meni 500 euroa! Sis. tosin ruokaostoksetkin, joihin meni 100 euroa. Ostinpa molemmille lapsille Core-tex -kengät ( 79/lapsi), kosteussuojatut ulkohousut (noin 40e/lapsi), Reimatec+ -toppahanskat noin (35 e/lapsi), esikoiselle pari uutta pipoa kun vanhat menneet kauheiksi (villaneulepipo fleecevuorilla kylmiin pakkasiin 20e ja fleecepipo 10e), esikoiselle Nokian kumisaappaat (noin 40 euroa) kun 10 euron Cittarin viime keväänä ostetut oli jo menneet reikäisiksi! Lopuksi kävimme Kotipitsassa syömässä.
Jär-kyt-tä-vää!!! Siis tuntuu ettei me ostettu oikein mitään suurempaa ja rahaa paloi tuon 500! Se on paljon, koska mulla oli juuri 15. päivä palkkapäivä ja nettona tilille tuli reilu 1500 euroa, josta 800 euroa meni heti laskuihin. Pitää elää kitsaasti loppukuukausi...
Ja luojan kiitos on jo alesta ostetut toppapuvut + osa viimevuotisista mahtuu ettei mene rahaa enää niihin. Viime palkkapäivän kieppeillä meni muuten myös useampi satanen lastenvaatteisiin, silloin ostin molemmille sisävaatteita yms "pientä".
Ja mitä ostitte? (: