Tää on kyllä niiiiin paras palsta :D
Joka päivä saa nauraa vedet silmissä toinen toistaan hauskemmille jutuille! Voi että! Mistä ihmiset repii näitä juttuja?
Kommentit (9)
Jengi kertoo avoimesti tajunnanvirta-periaatteella omia ajatuksiaan. Sehän on just parasta. Ihan kuin kävelisi kadulla ja kuulisi vastaatulevien ajatukset. Mahtavaa.
Melkein jokaisessa aloituksessa on jokin tosi hauska kommentti :D Ihan tosi :D
Olen juonut yhden siiderin, joka voi ehkä vaikuttaa jollain tavalla. Nauran ihan yhtä paljon aamulla, päivällä, illalla ja yöllä näille jutuille. Kyse ei siis ole humalatilasta.
sitten tulee niitä ylläreitä johinkin ihan tylsän tuntuiseen aloitukseen ja koko ketju saa omassa päässä aivan uuden sisällön.
itse huomaan sen, jos palstalla liikkuu sellaisia, joilla on samanlainen huumorintaju. se saa joskus pissittään aika nopeesti.
sitten tulee niitä ylläreitä johinkin ihan tylsän tuntuiseen aloitukseen ja koko ketju saa omassa päässä aivan uuden sisällön. itse huomaan sen, jos palstalla liikkuu sellaisia, joilla on samanlainen huumorintaju. se saa joskus pissittään aika nopeesti.
sille somali työnsi liukuportaissa sormen perseeseen-jutulle. Sit mies siinä vieressä päivitteli että varsinainen "vauva" palsta. Mulla on kuulemma mukavaa perjantai-illan seuraa meidän olohuoneessa :D