Säälin miestäni, joka saa liian vähän seksiä.
Haluaisin haluta enemmän, mutta kehoni ei kiihotu, mieli vain. Ei huvita rakastella, kun tiedän, että paikat eivät "vahvistu" eivätkä kostu siten, että tuntuisi hyvältä. Mikähän tähänkin auttaisi?
Kommentit (23)
Haluaisin haluta enemmän, mutta kehoni ei kiihotu, mieli vain. Ei huvita rakastella, kun tiedän, että paikat eivät "vahvistu" eivätkä kostu siten, että tuntuisi hyvältä. Mikähän tähänkin auttaisi?
ota ero !
miten miehesi yleensä lähestyy sinua tai sinä miestäsi?
voisit antaa miehesi hetkeksi mun käsittelyyn?Olen äskettäin eronnut,puhdas nainen
Mulla on ollut molempien lasten syntymän jälkeen sama ongelma n. 1,5 vuoden ajan. Ratkaisuksi tarjottiin vain liukkaria ja "koettakaa järjestää yhteistä aikaa". Ikään kuin ei menisi perille, että ongelma on fysiikassa, ei korvien välissä!
Etkö todellakaan ole tutustunut liukuvoiteisiin?
Etkö todellakaan ole tutustunut liukuvoiteisiin?
Mulla kyse ei ole pelästä kosteuden puutteesta, vaan kaikesta, mitä pitäisi tapahtua mutta ei tapahdu. Esim. turpoamista ei liukkari saa aikaan. Mutta kuten sanoinkin, naisten kohdalla ehdotetaan aina ratkaisuksi liukkaria. Sillä ratkaistaan miehen ongelma = luistamattomuus, muttei naisen ongelmaa = tunto, kiihottuminen, nautinto.
en ole ap, vaan se joka kertoi kärsineensä kyvyttömyydestä molempien lasten syntymän jälkeen.
ratkaistu kertaheitolla kauan sitten. Ongelmani ei ole haluttomuus vaan kehoni toimimattomuus, yhteistyökyvyttömyys.
ap
Tarkoitan vaan sitä, että itsensä kuunteleminen ja tunteminen voi auttaa/treenata tiettyjä paikkoja ja näin auttaa sitten kumppaninkin kanssa.
Mulla ainakin oli/on tunto ulkopuolella lähes olematon tällä hetkellä (vauva 7kk), mutta kun "tietää" mitä kohti menossa, niin onnistuu itselläki loppuun asti rakastellessa. Eka kerta synnytyksen jälkeen on ollut ainoa kerta jolloin en ole tullu..
Tuntuma seksin aikana ei ole mikään hyvä, eikä tällainen seksi lähennä.
ap
.. vaikkei tunnu hyvältä?
Vai siis ei tunnu niin "hyvin" kuin aikaisemmin?
Imetätkö vielä?
Limakalvojen tuntuma on hyvinkin erilainen imetyksen ajan. Joutuu "tekemään enemmän töitä" eli keskittymään omiin tuntemuksiinsa ja lihaksien hallintaan rakastelun aikana, jotta "tuntuisi".
Mutta sitähän se lapsen maailmaan saattaminen on; asiat muuttuvat ja joihinkin hommiin joutuu keksimään uusia tapoja.. =/
t. 13
Mulla ainakin lisää "tuntemattomuutta" tuo ylimääräinen 25kg.. =)
Paikat eivät kostu eivätkä turpoa. Tuntuu samalta kuin pesulla itseä hinkatessa, jos yrittäisin kuvailla. Kosketus on minulle kuin mikä tahansa kosketus, ei seksuaalinen tuntemus. Orgasmin saan klitorista hieromalla, kuin automaatista; joskus kestää enemmän, joskus vähemmän aikaa.
ap
orgasmin saaminen edellyttää jo aikamoista kiihottenuisuutta. Olen kuullut todella usein seksistä nauttivista naisista, jotka eivät saa kuitenkaan orgasmia juuri koskaan, mutta en koskaan naisesta, joka saa orgasmin, vaikkei edes nauti... Hmm, todella erikoista.
Onhan se mahdollista, kun se onnistuu yksinkin.En minä itseäni hyväillessä mitenkään erityisesti kiihotu. Orgasmi on silloin mekaaninen tapahtuma.
Sullahan voi olla hormonitasapainossa häikkää. Kaverini sai lääkitystä vastaavassa tapauksessa. Itse sain estrogeenivoidetta ikäänkuin liukkarin asemesta.
En tiedä viottiko leikaus hermoja ,tehtiin alakauttta. Ennen kiihoituin normaalisti ja harrastimmme seksiä aika usein.
mä en saa tarpeeksi, mutta en tahdo erotakaan, kun muuten kaikki suht ok, joten voitaisiin tehdä kaikki tyytyväisiksi?
apua tähän vaivaan.