Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälin miestäni, joka saa liian vähän seksiä.

Vierailija
17.09.2010 |

Haluaisin haluta enemmän, mutta kehoni ei kiihotu, mieli vain. Ei huvita rakastella, kun tiedän, että paikat eivät "vahvistu" eivätkä kostu siten, että tuntuisi hyvältä. Mikähän tähänkin auttaisi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua tähän vaivaan.

Vierailija
2/23 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin haluta enemmän, mutta kehoni ei kiihotu, mieli vain. Ei huvita rakastella, kun tiedän, että paikat eivät "vahvistu" eivätkä kostu siten, että tuntuisi hyvältä. Mikähän tähänkin auttaisi?

ota ero !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/23 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten miehesi yleensä lähestyy sinua tai sinä miestäsi?

Vierailija
5/23 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit antaa miehesi hetkeksi mun käsittelyyn?Olen äskettäin eronnut,puhdas nainen

Vierailija
6/23 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut molempien lasten syntymän jälkeen sama ongelma n. 1,5 vuoden ajan. Ratkaisuksi tarjottiin vain liukkaria ja "koettakaa järjestää yhteistä aikaa". Ikään kuin ei menisi perille, että ongelma on fysiikassa, ei korvien välissä!

Vierailija
7/23 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö todellakaan ole tutustunut liukuvoiteisiin?

Vierailija
8/23 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö todellakaan ole tutustunut liukuvoiteisiin?

Mulla kyse ei ole pelästä kosteuden puutteesta, vaan kaikesta, mitä pitäisi tapahtua mutta ei tapahdu. Esim. turpoamista ei liukkari saa aikaan. Mutta kuten sanoinkin, naisten kohdalla ehdotetaan aina ratkaisuksi liukkaria. Sillä ratkaistaan miehen ongelma = luistamattomuus, muttei naisen ongelmaa = tunto, kiihottuminen, nautinto.

Vierailija
9/23 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/23 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ap, vaan se joka kertoi kärsineensä kyvyttömyydestä molempien lasten syntymän jälkeen.

Vierailija
11/23 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaistu kertaheitolla kauan sitten. Ongelmani ei ole haluttomuus vaan kehoni toimimattomuus, yhteistyökyvyttömyys.

ap

Vierailija
12/23 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan vaan sitä, että itsensä kuunteleminen ja tunteminen voi auttaa/treenata tiettyjä paikkoja ja näin auttaa sitten kumppaninkin kanssa.

Mulla ainakin oli/on tunto ulkopuolella lähes olematon tällä hetkellä (vauva 7kk), mutta kun "tietää" mitä kohti menossa, niin onnistuu itselläki loppuun asti rakastellessa. Eka kerta synnytyksen jälkeen on ollut ainoa kerta jolloin en ole tullu..

Vierailija
13/23 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuma seksin aikana ei ole mikään hyvä, eikä tällainen seksi lähennä.

ap

Vierailija
14/23 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. vaikkei tunnu hyvältä?

Vai siis ei tunnu niin "hyvin" kuin aikaisemmin?

Imetätkö vielä?

Limakalvojen tuntuma on hyvinkin erilainen imetyksen ajan. Joutuu "tekemään enemmän töitä" eli keskittymään omiin tuntemuksiinsa ja lihaksien hallintaan rakastelun aikana, jotta "tuntuisi".

Mutta sitähän se lapsen maailmaan saattaminen on; asiat muuttuvat ja joihinkin hommiin joutuu keksimään uusia tapoja.. =/

t. 13

Mulla ainakin lisää "tuntemattomuutta" tuo ylimääräinen 25kg.. =)

Vierailija
15/23 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikat eivät kostu eivätkä turpoa. Tuntuu samalta kuin pesulla itseä hinkatessa, jos yrittäisin kuvailla. Kosketus on minulle kuin mikä tahansa kosketus, ei seksuaalinen tuntemus. Orgasmin saan klitorista hieromalla, kuin automaatista; joskus kestää enemmän, joskus vähemmän aikaa.

ap

Vierailija
16/23 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

orgasmin saaminen edellyttää jo aikamoista kiihottenuisuutta. Olen kuullut todella usein seksistä nauttivista naisista, jotka eivät saa kuitenkaan orgasmia juuri koskaan, mutta en koskaan naisesta, joka saa orgasmin, vaikkei edes nauti... Hmm, todella erikoista.

Vierailija
17/23 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mahdollista, kun se onnistuu yksinkin.En minä itseäni hyväillessä mitenkään erityisesti kiihotu. Orgasmi on silloin mekaaninen tapahtuma.

Vierailija
18/23 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan voi olla hormonitasapainossa häikkää. Kaverini sai lääkitystä vastaavassa tapauksessa. Itse sain estrogeenivoidetta ikäänkuin liukkarin asemesta.

Vierailija
19/23 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä viottiko leikaus hermoja ,tehtiin alakauttta. Ennen kiihoituin normaalisti ja harrastimmme seksiä aika usein.

Vierailija
20/23 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en saa tarpeeksi, mutta en tahdo erotakaan, kun muuten kaikki suht ok, joten voitaisiin tehdä kaikki tyytyväisiksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi