Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helistimen tuunaa mun kärryt -kisaa johtavat RuskaBriot huijaa itsensä voittoon

Vierailija
17.09.2010 |

Yllättäen tämän päivän aikana yli 400 ääntä itselleen ja saman verran miinusta kisaa aiemmin johtaneelle sillä seurauksella et itsellä nyt selvä johtoasema ja ne toiset on kaukana perässä.

On se kurja, et kaikki kivat kilpailut menee pieleen jonkun tällaisen hörhön takia. Onneks ne julistaa voittajan nimen sit siel nettisivuilla, niin nähdään kuka urpo tämä on.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä saa valittaa tuollaisesta, myös libero-pyjamakilpailun voittaja huijasi (kerjäsi ääniä keskustelupalstoilla ym.) ja täällä vaan kiiteltiin, kun oli niin fiksu. Siellä on nyt sitten se ruma voittajapyjama tarjolla pistekaupassa... Näitä riittää kaikissa äänestyskisoissa, joissa huijareita ei poisteta, samat naamat aina voittaa.

Vierailija
2/42 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä näkee et järjestäjien kannattaa ensi kerralla miettiä toinen systeemi, ei ehkä ole ihan järkevää, et pistetilanne on kokoajan esillä. samoin jos kilpailuun osallistuu vasta viimeisenä päivänä, niin on helpompi voittaa kuin jos on ollut alusta pitäen mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin läpinäkyvää.

Vierailija
4/42 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mehän voidaan käydä miinustamassa siellä myös! Onko ne tummansiniset rattaat toisena vai mitkä? Plussaa toiselle ja miinusta tälle Ruskalle! OIkeus voittaa aina!

Vierailija
5/42 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meitä on monee junaan. Mitä muuten voittaja saa?

Vierailija
6/42 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.helistin.fi/kuvakilpailu/tuunaa-mun-karryt/arvostetuimmat/22

siinä toisena oli ne mustat vaunut, joilla on nyt yli 5oo ääntä yllättäen yhtäkkiä. ne nyt toisena olevat rattaat on just ilmoitettu kisaan. nehän on helppo nostaa ykköseks, mut mitä se auttaa, jos tuo yks tehtailee hetkessä satoja ääniä itselleen.

Vierailija
7/42 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvapalkissa - kun avaat kuvan, niin siinä arvostele kuva -palkissa on tähdet, pisteet ja äänimäärä.

Vierailija
8/42 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvapalkissa - kun avaat kuvan, niin siinä arvostele kuva -palkissa on tähdet, pisteet ja äänimäärä.

Vierailija
9/42 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolosti kiinni huijauksesta. Taisit unohtaa, että voittajan nimi julkaistaan? Kilpailua johti vielä perjantaina ne täysin uusitut vaunut ja parissa tunnissa sait mainostamalla itsellesi 400 kertaa 5 tähteä ja johdossa olleille vaunuille liki 300 kertaa 1 tähteä, jolloin nuo vaunut putosivat hännille. Ketä ovat nämä neljäsataa facebook-kaveriasi jotka näkivät nuo vaunut yhden tähden tasoisiksi. Pikkasen on eri homma laittaa mummolan verhot pikkurattaisiin, kuin verhoilla vaunut uudelleen. Noilla upeilla ruskabrioillasi tulet taatusti saamaan huomiota - ennenkaikkea tämän mainostemppusi takia!

Vierailija
10/42 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin läpi viiet-kuudet ensimmäiset, ja antaisin todella ääneni johdossa oleville RuskaBriot -kärryille. Ne ovat vain parhaat. Se siitä huijauksesta.

Ja todellakin olet ääniä niille antanutkin! On ne kyllä niiiiiin ihanat, että liki 1000 ääntä ansaitsevat.

Onnea nyt kisaan, voitto on todella lähellä! Puolen yön aikaan mainostat kato vähän vielä. ;)

Vierailija
11/42 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meitä on monee junaan. Mitä muuten voittaja saa?

Jotain vikaa noissa ruskabrioissa sit varmaan on kun on niin kauhee hinku voittaa uudet kärryt!!! :DDD

Vierailija
12/42 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinkertaisesti sitä mieltä, että ruskat ovat setin tyylikkäimmät vaunut, ja on ikävää jos sinua ahdistaa, että se sinun tuunauksesi ei ole.

Vierailija
13/42 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selityksen makua?!, no miten muuten noita ääniä sit saa, ei tässä oikein huijata voi! Ärsyttää kun leimataan huijariks tälläisen perusteella ja sit joku laittaa kaks päivää sitten rattaat ja on saanu jo yli 200 äänte, mun rattaat kaksi viikkoa olleet ja ääniä enemmän niin sit mä oon huijari..kiva.. t.ruskabriojen omistaja (mainostaa voi esim. kavereilleen facebookissa sekä luokkatovereilleen)

Ihan siten kuten olet tehnyt. Siellä on tosi monet pikkurattaat ja noi sun ei mitenkään eroa muista vastaavista.

Vierailija
14/42 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kävi

Vierailija
15/42 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on sama tyyppi, joka on kirjoittanut monta sataa viestiä tuohon idioottimaiseen prinsessa-ketjuun?

Vierailija
16/42 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten RuskaBriot huijaa? Miten Liberon pyjamakisan voittaja huijasi?

En ole kumpikaan "syytetyistä", enkä osallistunut kumpaankaan kisaan, mutta kyllä täällä näkyi pyjamakisan aikana yhden jos toisenkin mainostusta ja kehoitusta äänestää :) ei kait se ole kiellettyä?

Vierailija
17/42 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin edellinen,miten tässä kisassa huijataan??? En jaksa käudä ees kattoon mistä kärryistä on kyse kun ei ne mua kiinnosta vaan se millä tavalla noissa kisoissa pystyy huijaamaan?? Oonko jotenkin yksinkertainen kun en tajuu.Jos mä pyydän kaikkia kavereitani tai vaik äitiä äänestään 8h per päivä niin onko se huijaamista??

Vierailija
18/42 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tän ketjun ap dissaa ihan kunnolla muitten rattaita/kärryjä tuolla kilpailu sivuilla kun ei omat pärjää!

Vierailija
19/42 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin läpi viiet-kuudet ensimmäiset, ja antaisin todella ääneni johdossa oleville RuskaBriot -kärryille. Ne ovat vain parhaat. Se siitä huijauksesta.

mielestä noi on kanssa hienot.ihme kiusaamista taase.

Vierailija
20/42 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, ei en huijaa, kyllä olen mainostanut äänestämään! Ja tämä kaikki johtuu siitä, että meni maku koko kisasta kun systeemi on noin paska, siellä ei pärjää kärryjen ulkonäön avulla! Naurettava systeemi toi äänestys ja se että kärryt voi lisätä milloin haluaa, eli joku voi laittaa viimeisenä päivänä rattaat ja sit äänestää kerran ja voittaa!

p.s. on siellä muitakin "huijareita"

T.ruskabriojen omistaja

Muitakin huijareita? Siis muitakin huijareita kun sä? Hiemanko lipsahti? =D =D =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän