Ystäväni ihmettelee miksi huutonet myynnit ei onnistu
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?cat=%&seller=tlindh&status=DN&odi…
kertokaapa te miksi ei
Kommentit (25)
Toisekseen, ei niitä merkkivaatteitakaan lähdetä myymään kovin korkealla lähtöhinnalla. Ennemmin kannattaa laittaa matala lähtöhinta, niin tulee enemmän huutajia ja kohteen asema listauksissa nousee, kiinnostus kasvaa ja tulee vielä ehkä lisää huutajia. Jos tarkoitus on vain kokeilla kuinka paljon VOISI saada, muttei haluta myydä laitetaan hv.
Ostajahan on huutokaupassa se joka määrittelee tuotteen arvon, huutaja voi joko ottaa tarjotut rahat tai pitää tuotteen ja olla ilman rahoja.
Eli vaatteen koko otsikkoon, ehdottomasti.
Lisäksi kohdetietoihin mitat. Esim lasten farkuissa haara-lahjemitta sekä vyötärön leveys. Lisäksi maininta onko sisäpuolella kuminauhasäätö vyötäröllä.
Postimaksu on ainakin tosi kova noissa yksissä lasten farkuissa (8 eur). Eikä tosiaan mene maksikirjeenä? Jos ei niin sitten mieluummin vaatepaketti, 8,50 euron pakettimaksulla voi lähettää 2kg tavaraa.
Ei hintavarausta, mä laitan aina joko osta hetihinnan tai arvokkaammissa tuotteissa huutokaupan ilman hintavarausta ja aukiolo max 1 vko.
Hintaa kantsii miettiä. Eilen hain H&M:ltä omalle 5v pojalleni hyviä farkkuja, hinta alerekissä 10 eur/kpl.
Eli mä laittaisin tämän myyjän kohteista esim. 4 kpl saman kokoisia housuja (jos menee alle 2kg) samaan pakettiin, osta heti hinta 12 eur. Eli ostaja maksaa postikuluineen silloin 20,50 eur mikä tekee noin 5 eur/pöksyt ostajalle eli kohtuu hinta.
käytetyiksi vaatteiksi ja arveluttaa huutaa, kun ei tiedä missä taivaissa se hintavarauskaan on. Ehkä kannattaisi vain laittaa paketiksi, mieluiten kaikenlaisen Henkkamaukkakrääsän kanssa.
Kun siellä olisi sitten yksi Oskosh vetovoimaa lisäämässä, niin menisi paremmin, luulen vain.
Meille ei valitettavasti noissa ole ostettavaa, kun ei ole sopivan ikäistä poikaa.
Itse ostan kaupasta uutena ko. merkkeja ja paljon halvemmalla...
miksi joku sitä käyttää. Jos haluat tuotteesta vähintään 10 euroa, laita lähtöhinta 9 ja minimikorotus 1 euro.
Mä en oikeesti ala pelleilemään hv.tten kanssa. Välillä näkee ihan poskettomia, tyyliin lähtöhinta 1 euro, hv ei ole ylittynyt, osta heti 200 euroa.
Jokainen tyylillään, esim mun hyvä ystävä laittaa kaikkiin kohteisiinsa hv.n ja hänen mielestä se on loistava juttu. Kuulemma tulee enemmän ihmisiä kilpailemaan keskenään.
Mä yritän laittaa aina lähtöhinnaksi euron, sillä koti on täynnä meille tarpeetonta tavaraa ja suurimmasta osasta olen tyytyväinen että pääsen eroon eikä niinkään kuinka paljon siitä saan.