Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rinnat suuremmiksi ilman leikkausta

Vierailija
16.09.2010 |

onkos se edes mitenkään mahdollista?

pienet rinnat on aina ollut, eikä rintaruokintaka sitä parantanu :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelepas? Olisit tyytyväinen siihen, ettei ole isoja tissejä riesana.

Vierailija
2/7 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 kertaa päivässä wc paperilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä nyt mitään jätti hinkkejä tarvikkaan :)

Olisi vaan kiva että olisi sellaiset "sopivat" rinnat, eikä tälläiset olemattomat. käy hieman itsetunnon päällekkin...

ja hmm... wc paperilla?

mikäs juju siinä on?

ap

Vierailija
4/7 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

wc paperi kikkaa ei vielä ole kokeiltu tisseihin, mutta muijan perseen kanssa se ainakin toimii.

Vierailija
5/7 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....

Vierailija
6/7 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toimii.

Vierailija
7/7 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni kasvoi rinnat reilun kuppikoon verran vuodessa (A/B:stä B/C:hen)sen jälkeen kun vaihdoin maidon soijamaitoon (ja lakkasin syömästä lihaa).

Jälkenpäin netistä asiaa ihmetellessäni löysin muitakin vastaavia kertomuksia, eli en ole ainoa nainen johon reipas soijankulutus on näin vaikuttanut, mutta mitään takeita ei tietysti ole. Soijassa on ainesosasia, jotka saattavat toimia kehossa esim. estrogeenin tavoin (jos suvussa on rintasyöpää, hirveän suurta soijatuotteiden kulutusta kannattaa itse asiassa välttää).

Erikseen vielä on mainittava, että samassa ajassa vyötärön- eikä lantionympärykseni ei kasvanut lainkaan, enkä muutenkaan huomatakseni lihonut (en koskaan punnitse itseäni sniin että on vaikea mennä takuuseen; vaatteista housukoko pysyi samana mutta monet puserot alkoi kiristää). Yleensä ennen jos lihoin, kaikki meni mahaan, mutta nyt siis vaan noihin puskureihin.

Syön tofuruokaa kerran viikossa ja käytän päivittäin soijamaitoa maidon tilalla kahvissa, teessä, puurossa, murojen ja myslin kanssa. Yhteensä sitä kuluu varmaan pari desiä päivässä, ehkä joskus kolmekin.

Olen edelleen vähän ihmeissäni koko jutusta - olen aina mieltänyt itseni pikkurintaiseksi ja ollut siihen asiaintilaan itse asiassa tosi tyytyväinen. Tuntui HYVIN oudolta, kun rupesi tulemaan kommentteja siitä, miten minulla onkin (laihaan) vartalooni nähden aika isot bosat - yksi tyyppi taisi jopa vihjata vähän että olisin leikkauttanut ne (ei helvetissä). Toisaalta... onhan näillä puolensakin. :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi