OLipa kiva saada myönteistä palautetta asaikaspalvelijana
kun eräs vanhempi mies sanoi mulle tänään, että "Kun sinä olet niin mukava". Lämmitti mieltä =)
Kommentit (7)
tarvii laittaa meidän terkkariin kiitoksia, ovat ansainneet!
Valitettavan harvassa on ne myönteistä palautetta antavat asiakkaat.
Yksikin positiivinen palaute voi pelastaa koko päivän.
t. tänään koko päivän vinoilua kuunnellut asiakaspalvelija.
Itsekin asiakaspalvelutyössä ja ollaankin kollegoiden kanssa naurettu usein, että kuinka vaikeaa on ottaa vastaan se positiivinen palaute silloin harvoin kun sitä saa.
Reklamaatioita osaa käsitellä vaikka unissaan, niitä tulee joka tuutista, mutta joskus kun joku kehuu, niin rautainen ammattilainenkin menee ihan hämilleen. :)
Sattuneesta syystä pyrin itse antamaan myös positiivista palautetta, aina kun siihen on aihetta.
n. 40-vuotias nainen sanoi että oot oikeella alalla. Oon marketin kassalla ja voin näin nimettömänä myöntää että ei vois vähempää kiinnostaa koko homma. Mut toisalta oon huomannu itessäni semmosen jutun että mitä vittuuntuneempi oon työhöni ja työkavereihin sitä kivempaa mulla on töissä. Nykysin en enää jaksa miettiä, että teenkö jonkun asian oikein vai enkä välitä seurauksista (lukemattomat keskustelut ja puhuttelut pomon kanssa takana ja yks varotus alla). Olen lopettanu myös vittumaisille työkavereille puhumisen (sanon sen "huomenta", mutta en muuta jos ei oo pakko). Nyt mulla on ihan kivaa töissä ja oon saanu useemman positiivisen palautteen vähän ajan sisällä, mutta pomo ei tykkää musta ja mun tavasta tehdä töitä.
Tai sit se voi vähän riippua alastakin, ehkäpä... :D :D :D
Kyllä minä saan joka päivä.
Onneks on ihaniakin asiakkaita.