Millaisia vaatteita saan ostaa lapsilleni,
jotta armoton av-raati ei kivitä perhettäni nähdessään meitä esim jossakin kauppakeskuksessa tai laikkipuistossa?
Entäs miten minun tulee itse pukeutua?
Kommentit (5)
uudet, ulkomailta tilatut merkkivaatteet, joita ei siis suomesta muuten saa tai itse omin käsin tehdyt vaatteet, joiden materiaalin olet itse kasvattanut ja kankaaksi kutonut. (pellava, lampaanvilla)
ehkä kirppisvaatteetkin joku saattaisi hyväksyä, jos vaatekokonaisuus on merkkivaatteita, täysin uutta ja sisävaatteet ja ulkovaatteet ovat yhteensä maksaneet max 3 euroa.
ostaa sellaisia kuin itse haluat...vaan hölmöt miettii mitä muut heistä ajattelee...
Kävin juuri ostamassa taaperolleni Jonathanin talvihaalarin JesperJuniorista (tarjouksessa 45 e). Toissapäivänä hain Stadiumista tenavalle sadeasun, jossa on fleecevuori.
Voisiko arvoisa av-raati nyt kertoa minulle, mitä tämä minusta kertoo (asuinpaikka, koulutus, ikä).
Jään innokkaasti odottamaan vastauksianne ( :
Olet 35-vuotias, akateemisesti koulutettu pääkaupunkiseutulainen.
sinun ei ainakaa pidä maksaa paljoa haalarista (kun näet on ennen muinoinkin pärjätty kosteussuojaamattomilla haalareilla)..eli arkettikamppeet kuten Ciraf ja Lassie ovat oikein hyviä. Av-mamman mielstä ei voi samaan aikaan maksaa kunnollisesta haalarista 100e tai yli ja rakastaa/opettaa oikeita arvoja lapsilleen. Eli jos haluat olla rakastava äiti, joka kasvattaa kunollisia (ei koulukiusaajia) niin ostat halpisrätin :).