Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" ottaako ex-vaimo takaisin - raskaana "

Vierailija
15.09.2010 |

Erosimme vaimoni aloitteesta reilu vuosi sitten. Hän oli ihastunut uuteen mieheen ja kertoi sen avoimesti. Meillä on yhteishuoltajuus 2 yht.lapseemme Nyt alkuihastus on mennyt, ex-vaimoni paksuna ja mies jätti hänet.

Olen edelleen rakastunut häneen ja onhan hän lapsieni äiti. Hän myöntää virheensä, tiedän ettei hän pettänyt minua avioliitossa mutta en tiedä, pystynkö aloittamaan alusta. Lisäksi saisin tietysti kasvattaa toisen miehen lapsen.

Onkohan kukaan joutunut samanlaiseen tilanteeseen ja jos ottaisin hänet takaisin - olisinko aivan hullu.

M 43 ex-vaimo 33 v

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elä ota mulla on kokemus joka kuitnkin testin jälkeen selvis olen lapsen isä mutta vaimoni entinen lähti uudestaa jätti meidät vieraan mulkun haku reissulla pari kk.sit halus taas tulla takas,en ottanu,nään sitä sillon tällön ja kaverini kertoo missä se millonki on ollu jakamassa itteäsä,kun yhesti lähtee lähtee uudestaan kun ajattelee tänne on hyvä tulla kun hänellä menee kaikki päin persettä,ELÄ OTA.

Vierailija
22/29 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

köhän se ole se tärkein. Anna tunteen päättää asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riitele ja voitte edelleen luoda rakastavan ilmapiirin, lapsilla on varmaan paras olla jos palaatte yhteen. Se kolmas pitää sitten ottaa tunnetasollakin omaksi.

Vierailija
24/29 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laan vielä aika paljon. Se voi järkiintyä. Suostuisiko se toinen äijä pysymään poissa kuvioista?

Vierailija
25/29 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta miehekästä pohtia asioita laajemmin - lasten, koko perheen kannalta.

Jos sinulla lastesi äitiä kohtaan lämpimiä tunteita edelleen, miksi ei?

Uskonpa, että sinä asioita pohdittuasi pystyt olemaan ex-vaimosi tulevalle lapselle se sosiaalinen isä.

Vierailija
26/29 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta miehekästä pohtia asioita laajemmin - lasten, koko perheen kannalta.

Jos sinulla lastesi äitiä kohtaan lämpimiä tunteita edelleen, miksi ei?

Uskonpa, että sinä asioita pohdittuasi pystyt olemaan ex-vaimosi tulevalle lapselle se sosiaalinen isä.

Vierailija
27/29 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosimme vaimoni aloitteesta reilu vuosi sitten. Hän oli ihastunut uuteen mieheen ja kertoi sen avoimesti. Meillä on yhteishuoltajuus 2 yht.lapseemme Nyt alkuihastus on mennyt, ex-vaimoni paksuna ja mies jätti hänet.

Olen edelleen rakastunut häneen ja onhan hän lapsieni äiti. Hän myöntää virheensä, tiedän ettei hän pettänyt minua avioliitossa mutta en tiedä, pystynkö aloittamaan alusta. Lisäksi saisin tietysti kasvattaa toisen miehen lapsen.

Onkohan kukaan joutunut samanlaiseen tilanteeseen ja jos ottaisin hänet takaisin - olisinko aivan hullu.

M 43 ex-vaimo 33 v

Omien lastesi takia olisi hyvä, jos palaisitte vielä yhteen ( mutta se pitäisi olla sitten todellakin pysyvää ), ei ole koskaan lasten etu, jos vanhemmat ovat eronneet.

Ei sinun tarvitse heti ottaa exää takaisin luoksenne asumaan, vaan voisitte rakentaa suhdetta rauhassa ja jos näyttää, että homma pelaa, niin mikä ettei. Jos yhtään epävarma olet, älä aloita mitään, mikä voi satuttaa yhteisiä lapsianne uudelleen.

Aikuiset selviävät aina, lapset ovat ne, keitä pitäisi ajatella.

Syntymätön lapsi on viaton kaikkeen, mutta todellakin on sinun omasta luonteestasi kiinni pystytkö rakastamaan sitä vauvaa kuin omaasi ...eli pystytkö antamaan anteeksi ja unohtamaan.

Rakkaus on kumma juttu...se kyllä aika usein auttaa selviämään ongelmista.

Vierailija
28/29 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos tollasta asiaa tarvii kysellä keskustelupalstalla, et kuitenkaan ole kovin varma itsestäsi ja tunteistasi ja tarinan kestävyydestä. Mut nää on sellasia asioita joiden päätöksessä vastuu täytyy perustaa omiin tuntemuksiin, vain ja ainoastaan siihen. Ulkopuolisten mielipiteet on ku sokeen tikanheitto.

t;mies45

Vierailija
29/29 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kälyni kävi panettamassa itsensä paksuksi kylällä jollain nuorella kollilla,ruikutti sitten kotiinsa takaisin,mutta ei enää huolittu. Hän itse 36v ja lapsen isä 21v. Aiempia lapsia 4,mutta aviomie silmotti että nyt riittää,hän ei halua lapsia enää,niin kälyseni kävin sit viidennen kylällä tekasemas.Tosta itsekkäästä teosta kärsii eniten muut lapset,rikkinäinen koti,lapset seilaa kahden kodin väliä. Exvaimo vittuilee,kiristää,uhkailee,lapset elää tietyssä jännityksessä koko ajan. Kälyseni hullun mustis lapsistaan ja ex-miehestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi