Kylläpä tekisi mieli...
.. että vaimo antaisi jonkun vieraan naida itseään silmieni edessä.
T. Normaali, perheellinen töissä käyvä mies.
Kommentit (4)
No tasan ei käy onnenlahjat. Mun mies taas veti viime viikonloppuna herneet nenäänsä, kun oltiin ravintolassa ja kännipäissäni tanssin yhden ja saman vieraan miehen kanssa monet hitaat, kun mun oma mies ei tanssi. Mieheni mukaan annoin sen vieraan tanssittajan loppuillasta puristella ja painaa mua pepusta selvästi seisovaa kaluaan vasten ja kuulema taittiin vielä siinä tanssiessa hinkata paikkojamme vastakkain. Siitä tulikin tosi nopeet lähdöt kotiin, kun ukko kimmastui siitä ja koko alkuviikkon se jaksoi murjottaa siitä. Jos sä oisit ollut siinä tilanteessa mun mieheni, niin olisit tainnut vaan heittää löylyä kiukaalle ja tilannut lisää juotavaa mulle ja kannustanut vaan sitä mun tansittajaa pääsemään maaliin.
no on se nyt vittu jos pitää oikein hitaita SAADA tanssia. Olisitko kuollut ilman sitä hinkutusta?
No tasan ei käy onnenlahjat. Mun mies taas veti viime viikonloppuna herneet nenäänsä, kun oltiin ravintolassa ja kännipäissäni tanssin yhden ja saman vieraan miehen kanssa monet hitaat, kun mun oma mies ei tanssi. Mieheni mukaan annoin sen vieraan tanssittajan loppuillasta puristella ja painaa mua pepusta selvästi seisovaa kaluaan vasten ja kuulema taittiin vielä siinä tanssiessa hinkata paikkojamme vastakkain. Siitä tulikin tosi nopeet lähdöt kotiin, kun ukko kimmastui siitä ja koko alkuviikkon se jaksoi murjottaa siitä. Jos sä oisit ollut siinä tilanteessa mun mieheni, niin olisit tainnut vaan heittää löylyä kiukaalle ja tilannut lisää juotavaa mulle ja kannustanut vaan sitä mun tansittajaa pääsemään maaliin.
no on se nyt vittu jos pitää oikein hitaita SAADA tanssia. Olisitko kuollut ilman sitä hinkutusta?
Sillä mähän hinkutin;))
Mut sen mä huomaan, et tää kolmonen ei ainakaan koskaan tanssi kännissä:)
Olisin lähtenyt edeltä laittamaan saunaa päälle.
No tasan ei käy onnenlahjat. Mun mies taas veti viime viikonloppuna herneet nenäänsä, kun oltiin ravintolassa ja kännipäissäni tanssin yhden ja saman vieraan miehen kanssa monet hitaat, kun mun oma mies ei tanssi.
Mieheni mukaan annoin sen vieraan tanssittajan loppuillasta puristella ja painaa mua pepusta selvästi seisovaa kaluaan vasten ja kuulema taittiin vielä siinä tanssiessa hinkata paikkojamme vastakkain.
Siitä tulikin tosi nopeet lähdöt kotiin, kun ukko kimmastui siitä ja koko alkuviikkon se jaksoi murjottaa siitä.
Jos sä oisit ollut siinä tilanteessa mun mieheni, niin olisit tainnut vaan heittää löylyä kiukaalle ja tilannut lisää juotavaa mulle ja kannustanut vaan sitä mun tansittajaa pääsemään maaliin.