38-vuotiaalla kaverilla ei ole yhtään ryppyä! Voiko olla luonnollista?
Siis ei yhtäkään. Kun hän nostaa kulmiaan, niin otsa ei rypisty. Ei ole silmien ympärillä ryppyjä (ehkä ihan hienoisia naurujuonteita, kun oikein läheltä katsoo). Eikä suun ympärilläkään ole mitään ryppyjä. Olen kommentoinut hänen rypyttömyyttään ja hän väittää omaavansa hyvät geenit. Voiko olla mahdollista? Itse epäilen, että ei. Eihän nuo botox-pistokset mitään hirmukalliita enää taida olla?
Kommentit (27)
Ehkä näillä rypyttömyyttään hehkuttavilla ei ole silmät enää ihan huippukunnossa kun eivät naamastaan ryppyjä löydä. Taitaa ikänäkö jo vaivata ;-)
Mä oon 35 eikä ryppyjä.Ilmejuonne ja ryppyhän on eri asia.Olen mäkin vaaleaihoinen ja vältelly aurinkoa aina,en oo ikinä tupakoinu enkä juo alkoholia kuin kerran kahdessa vuodessa.Mutta,mikäli kaveris otsa ei liiku niin kyllä se on "hoideltu"Jokaisella liikkuu iho kun kohottaa kulmakarvoja.Katso kaverin kaulaa ja decolteealuetta mikäli ero kasvoihin on suuri niin nassussa on botoxia.Helsingin klinikoilla botoxin laitto ei niin kauheesti enää maksa.
varsinaisia ryppyjä ei ole kuin silmien ympärillä ihan hennosti. Olen 40v
terveet elämäntavat omaava pienten lasten äiti eikä minullakaan ole juuri ryppyjä. Jatkuvasti saan kehuja kauniista ja nuorekkaasta ihostani, kosmetologini mukaan ihoni on keskimääräisen kolmikymppisen iho:)Hoidan kyllä ihoani, mutten mitenkään fanaattisesti. Omaan vain sellaiset geenit, ettei ihossani ikääntyminen näy kovin nuorella iällä. Äitini on samanlainen, samoin tätini.
En minä ikääntymistä pelkää. Tervetuloa rypyt kun niiden aika on!
mitään ryppyjä suun ympärille tai otsaan...silmien ympärillä näkyy hienoinen naurujuonne kun tarkkaan katsoo.
olen tosi vasta 34v. mutta äitillänikään ei ole kamalasti vaikka ikää on jo 66v. eli ehkä ne on ne hyvät geent niinkuin ystävälläsikin.
Itsekin jo 37 eikä ryppyjä näkyvissä. Kiitän geenejä. :-) Juuri eilen juttelin ystäväni kanssa tässä, sillä monella ystävälläni on tämänikäisenä jo selkeät harakanvarpaat silmäkulmissa, kaaret suupielissä ja muuta. Mutta ei mulla vielä, jee!
Rasvoittuvuuteen taipuvainen iho, josta kärsin teini-iän ja nyt keski-iässäkin hieman, tarjoaa näköjään yhden lohdutuksen - vähemmän ryppyjä!
Sekä hyvät elämäntavat. Eikä ole ruskettanut itseään auringossa eikä solariumissa. Mutta geenit varmaan merkkaavat eniten. Yleensä sellainen iho, joka on nuorena kaunein, eli ohut, kuulas ja kirkas vanhenee ja rypistyy nopeimmin.
tulee silmäkulmiin. Hyvät geenit on.
Äitini 60v ja ei juuri ryppyjä. Mummoni kuoli 91 vuotiaana ja hänellä oli vain muutama isompi uurto poskissa. Ei ryppyjä esim silmänympärillä.
Mutta odotapas vain, kyllä 40 v jälkeen romahdus alkaa. Nyt 42v on järkyttävällä vauhdilla tullut ihan selviä ryppyjä tietysti silmäkulmiin ja nenänpieliin, mutta myös mm. poskiin! Arrghhh!!!
Sekä hyvät elämäntavat. Eikä ole ruskettanut itseään auringossa eikä solariumissa. Mutta geenit varmaan merkkaavat eniten. Yleensä sellainen iho, joka on nuorena kaunein, eli ohut, kuulas ja kirkas vanhenee ja rypistyy nopeimmin.
Minulla oli nuorena tuollainen kaunis ja kuulas iho eikä ryppyjä vieläkään, vaikka olen liki 50-vuotias. Otsassa muutama kyllä on ei muualla enkä ole käyttänyt botoxia ja ihan normaali ihon hoito, pääasiassa vesi, joskus jotain kosteuttavaa voidetta.
Itse olen 35 eikä rypyn ryppyä. Eikä juuri tarvitse rasvailla. Pesun jälkeen laitan jotain tosi kevyttä teinivoidetta nassuun.
kasvojen iho silti veltostu kaikilla samaa tahtia, vaikka ihon pinnalla ei olisikaan ryppyjä?
Minusta hänen ihonsa näyttää ns. normaali-iholta. Ei kuulemma ollut aknea nuorena.
Ja joo, ei polta tupakkaa, eikä ole kesänkään jälkeen erityisen ruskea. Ehkä välttelee aurinkoa.
ap
eli silmien välissä, varmaan kurtistelen liikaa näyttöä... muualta ei kyllä ikää huomaa, mittarissa 38 ja poltan tupakkaa, en ota aurinkoa.
eikä ole ryppyjä. Kulmien välissä on yksi hennosti erottuva pystyjuonne. Otsassa ei mitään, eikä silmien ympärillä. Tosin jos ihan läheltä katsoo niin saatta jotain nähdä. Hyvät geenit. En ole pullea.