38-vuotiaalla kaverilla ei ole yhtään ryppyä! Voiko olla luonnollista?
Siis ei yhtäkään. Kun hän nostaa kulmiaan, niin otsa ei rypisty. Ei ole silmien ympärillä ryppyjä (ehkä ihan hienoisia naurujuonteita, kun oikein läheltä katsoo). Eikä suun ympärilläkään ole mitään ryppyjä. Olen kommentoinut hänen rypyttömyyttään ja hän väittää omaavansa hyvät geenit. Voiko olla mahdollista? Itse epäilen, että ei. Eihän nuo botox-pistokset mitään hirmukalliita enää taida olla?
Kommentit (27)
eikä ole rypyn ryppyä. Koskaan en ole käyttänyt mitään ihmevoiteita, kasvoja rasvailen vain talvella välillä. Nuoren näköinen olen, vaan se ei ole aina positiivista. Olin reilu 30, kun olin menossa kaverin kanssa ravintolaan. Olin jättänyt lompakon kotiin ja mukana oli vain rahaa taskussa. Papereita kysyttiin, ja tulikin hirveä "sota", että olenko ihan oikeasti jo yli 30 vai alle 18. Lopulta pääsin sisään. Mutta siis ei aina hyväkään asia!!
syynä paksu iho jo ka ei niin vaan rypisty
Muistelin ekaa tapaamistamme. Kaverini oli 33-vuotias ja luulin häntä itseäni nuoremmaksi. Olin itse 27-vuotias.
Hämää jotenkin.
en ole ottanut botoxia enkä aio ottaa.
Kyllä tämä ihan perimästä ja ihotyypistä on kiinni.
olen 23v ja selviä ryppyjä otsassa, silmäkulmissa..mua lullaan usein vanhemmaks mitä olen :(
Eikä yhtään ryppyä vielä, normaali sekaiho, ei aknea aikoinaan, en tupakoi enkä ole aurinkoakaan palvonut jos en varonutkaan. En aio tukeutua keinotekoisiin konteihin, rypistyn kun rypistyn.
Äiti 74 oli pitkään "rypytön" vaikka onkin polttanut tupakkaa kymmeniä vuosia joten luultavasti syynä on perimä.
Kolmen teinin äiti. Hieman pyöreä, naisellisella tavalla :-) Eikä ole ryppyjä. En ole koskaan kärsinyt kuivasta ihosta, murrosiässä oli muutamia finnejä. Aurinkoa olen palvonut koko ikäni, kosteusvoiteita en juurikaan käytä. Kasvoille en juuri koskaan, muulle iholle lähinnä vain kovimmilla pakkaskeleillä tai etelän aurinkoreissuilla. Mutta syön kylmäpuristettua oliiviöljyä, avokadoja, pähkinöitä, kalaa, voita ja juustoja.. Uskon siis enemmän sisäiseen voiteluun kuin ulkoiseen.
Ikääni arvellaan yleisesti 5-10 vuotta nuoremmaksi ja ihmiset näyttävät järkyttyvän kun sanon, että vanhin lapseni on jo 17.
Botoxiin ja kirurgisiin korjailuihin en aio koskaan ryhtyä.